22- Filmler'in Esintileri "Paddington"

Youtube'da video video gezerken bir film önerisiyle izlemeye başladığım tatlı çizgi filmlerden bir tane daha !


Evini kaybeden bir ayı, bir ormandan Londra'ya nasıl ulaşabilir ki ? Film bu işte, evinizi kaybedersiniz ve yeni hayatınızı keşfetmeniz uzun sürer. Heyecan, aksiyon, endişe, neşe, mutluluk ve yeni aile sevgisi ile çocuklara göre bir film gerçekten. Bir ayımız olsa da sarılsam demiştim filmde hep.

Oyuncular: Hugh Bonneville
Sally Hawkins
Julie Walters
Jim Broadbent
Peter Capaldi
Nicole Kidman
Ben Whishaw

Kesinlikle önereceğim keyifli bir film. Tam olarak yaz ve kış aylarına uygun. Uykunuz olduğunda izlemeyiniz... 

Not: Ayrıca film adına site açılmış.

 Ulaşmak için; 


Yorumlar

  1. Aaa peter capaldi mi? O benim 12. doctorum, ne rolünde merak ettim doğrusu, kesin asil bi şeydir =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa, ben de hiç bakmadım ki, öyle yazdım oyuncuları sadece :))

      Sil
    2. Genelde ben de bakmam, geçerim anında, ilk kez bi göz gezdirdim, ona da bu den geldi =D

      Sil
  2. aaa senin oyuncak ayın yok muuuu odandaaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir tane var onun dışında bir sürü peluş aslanıma kadar yavru ineğine kadar var :)) Ama küçük olan iki tanesi duruyor diğerlerinin hepsi poşette :))

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Herkesin seçimi, görüşü farklı tabii ki :)) Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Çoook severim böyle filmleri.
    Kızımla oturup izliyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar