Ana içeriğe atla

23- Filmler'in Esintileri "San Andreas"

Eh, tam ayrıldım dediğim gün film izlersek; gelir yazarım tabi... :)


Geçen ay vizyonda olan filmlerden ve beğenilmiş bir film. Tabi hep beraber mısır eşliğinde yenildiğinde daha bir hoş oluyor.

California'da yaşanan ve Batı Kıyı Şeridi'nin tamamını etkileyen büyük çaplı bir deprem faciasının ardından yaşanan arama kurtarma sürecinde, itfaiye eri Tom'un yaşadıklarını ön plana alan film, genç adamın duygusal hayatı ile sorumluluklarını dengede tutma çabasına odaklanıyor.

Kötü şöhreti ile bilinen San Andreas Fayı’nın kırılması ile 9 şiddetindeki bir depremle Kaliforniya sallanır. Bir arama kurtarma pilotu ve artık araları pek de iyi olmayan eşi, Los Angeles’tan San Francisco’ya, kızlarını kurtarmak için yola çıkarlar. Ancak, kuzeye yaptıkları bu tehlikeli yolculuk, henüz sadece bir başlangıçtır. Ve ne zaman en kötüsü artık bitti diye düşünseler, daha da kötüsü başlamaktadır.

Oyuncular: Dwayne Johnson 
Carlo Gugino 
Alexandra Daddario 
Ioan Gruffudd
Archie Panjabi
Paul Giamatti
Hugo Johnstone-Burt
Art Parkinson

Filmi öyle bir korkuyla ve gerilimle izledim ki, tam puan verebileceğim sağlam filmlerden. Zaten Dwayne olduğu sürece çoğu film kaliteli oluyor. Adamın eline saçma sapan bir kurgu verseler, akıllılığını kullanarak filme oyuncu olur. Genelde bu filme değil, Dwayne'in oyunculuğuna ya da filmin animasyonlu taraflarına puanı vermeliyim. Bir de Alexandra'nın yüzüyle yine çok hayranlıkla izlediğim ilk filmiydi. 

Gerçekten tercih edeceğim filmlerden. Keyifle izlemeniz dileğiyle...


Yorumlar

  1. filmi izlemedim ama şarkısını uzun süre dinledim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şarkıları mııı ? Hemmen bakıyorum efendiiim :)

      Sil
    2. sıa nın şarkısı California dreamin

      Sil
    3. O şarkıyı 1 aydır sürekli dinliyorum, cidden Sia benim *.*

      Sil
    4. diğer yorumada sinirlendiysen kusura bakma bir daha öyle bir şey yapmam sorry

      Sil
    5. Siz kusura bakmayın, biraz yorum kıskancıyım ben :)))

      Sil
    6. yok ne kusuru saygısızlık yapmak istemem kimseye:)

      Sil
    7. Saygısızlık değil, kendi bir özelliğim gibi düşünün lütfen :))

      Sil
  2. Buralardasın aman... Bugün senle ilgili yayın olcak, hatta kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun için buradayım. Şimdi öyle bir gidiş ki bu korkunç olacak..

      Sil
    2. Şimdi laptopa geçtim baktım :))

      Sil
  3. melabaaaağ burlarda bi irmik helvası var mıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şekerim düşük benim şekerim

      :((((

      Sil
    2. yok beee fazla sende şeker fazlası var kiii :)

      Sil
    3. Yok ondan değil. Çok yordular ve sinirliyim :(((

      Sil
    4. Deep, az önce arkadaşım bir fotoğraf gönderdi. gecekitapligi.com un bir ücretsiz basımı mı ne varmış. Bir bakarsan benim için, sevinirim :)

      Sil
    5. Deep, zamanını çalmış olmazsa bakarsan sevinirim.

      Sil
  4. kaliforniya driiming oleeeey nefis şarkıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yorumda iki kişi konuşmazsa sevinirim..

      Sil
  5. Gece kitaplığı, ücretsiz, gördüm, okudum, birkaç paket varmış, biri ücretsiz diyor, ama benden 600 lira istediler. Temmuzda 300, ağustosta 300 lira verdim, ağustosta çıktı kitap. Biliyorsun ilk iki kitaba 2-3 bin lira vermiştim. Bu 600 lira olunca hoşuma gitti. Belki senden para almazlar bilmiyorum. Bu yayınevinden kitap çıkaran Hanife Mert arkadaşımıza sordum, o para vermemiş çıkardığı roman için gece kitaplığından. Yayınevi ile ben iletişim kurmadım. Bir arkadaşımın babası telefon etti yayınevine, yayınevinin sahibi Yaşar Hız ile görüştü telefonda anlaştı. Sonra da dosyayı gönderdik. Dosyayı ben basıma hazır hale gelinceye dek 4-5 defa tekrar tekrar okudum, tek bir harf hatası veya nokta virgül hatası olmasın diye. Zaten dijital basım olduğu için hata olmuyor. Kitabın iç sayfaları son hale gelince, kapağı düşündüm, onlar yaptı basıldı. Çok çabuk bastılar. Bir ay sürdü, ilk yayınevi ile 5 ay filan sürmüştü. 200 lira editörlük, 200 lira kapak, 200 lira da basıma vermiş oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm, ya o ilk yayınevi büyük ya belki ondan o kadar istemişlerdir. Ben 2 sene önce bir çok yayınevi bakmaktan kitap yazamadım. Şimdi şey oldu, en ucuz 1.400'lü bir fiyata buldum. Hani babamla da konuştum hani böyle kış ayına kadar filan ama, sanki senin bütün kitaplarında bir şey var. Yazı böyle bir farklı. Onu sen mi yaptın yayınevinin hep kullandığı yazıya mı çevirdiler acaba ?

      Bir de gece kitaplığında ben kapak tasarımlarına filan baktım da, ben bile kitap alırken güzel kapağı olmayanı gözüm kesmiyor. Arka kapakçı değilimdir hiç. Çoğu zaman arka kapağını okumam kitapların. Benim için kapak önemlidir ve bir okuyucu kapağına da bakar bence. Bu yüzden bilemedim :/

      Ya hani benim de hayalim var ya, o yüzden ilk paralı mı bastırsam paramı alsam bağış yapsam dedim :/ Sonra gece kitaplığı nasıl olur diye ? Sanki şirket yönetiyor gibi hissettim ay ter bastı beni, hof :')

      Sil
    2. gece kitaplığı çok yeni yayınevi. yok o yaşar bey ve eşi iyiler. çekinme annen baban konuşur. bence ver 600 lira hiç stress yapma, başka türlüsü aylar yıllar sürüyor. ikinci kitabında düşünürsün. çok kolay oluyor bu yayınevi ile çalışmak. kapak tasarımını ben kendim yaptım. istersen onlar yapar istersen sen kendin yaparsın veya bi arkadaşınla yaparsın. kapak güzel olur yaa. ama içerik daha önemli aslı. yazı nasıl farklı. şekli mi yazı karakteri mi demek istiyorsun. ilk iki kitapta karakter farklı sanırım. frambuazlı hayatı ise ben daha görmedim. ama yazılarımın içeriğine dokundurmadım. kitabını basmadan önce gönderiyorlar. ben 5-6 kez değiştirdim içeriğinin düzenini filan. kapak ise daha uzun sürdü. ama sen tamam demeneden basılmıyor endişe etme yaa. önce sen dosyanı bitir amaa:

      Sil
    3. Kararsız bir kişiye söylenmeyecek sözler söylüyorsun :))

      Ya bilmiyorum, deneme yazınla roman arasında fark da var şimdi. Yayınevi gözüme tutmalı daaaaaaaaaa İrem'e uyacak daaaaaaaaaaa...

      Bulaşma Deep, aman :)))))

      Sil
  6. Sen şimdi önce kitabını bitir. Mesela 50 sayfa filan olsun. Dosyan bitsin. Sonra bak, Frambuazlı hayat kitabının içinde yayın yönetmeninin ismi var. Yaşar Hız. Yayınevini karı koca işletiyolar sanırım. Kitabın iç sayfasında Yaşar beyin eşinin de ismi var. Bir de kapak grafikçisi var orda adı var. Kitabını bitir önce, sonra sen, annen veya baban, o numarayı arar, yaşar beyin numarası var nette sitelerinde onların. Yaşar beyle konuşursunuz, deep’in arkadaşıyım dersin, sonra da dosyanı gönderirsin maille. Birkaç mailleşme olacak, iç sayfalar ve kapak için. Para isterlerse de annen baban gönderir. Kitabın çok çabuk çıkar hemen. Sen önce bitir kitabını. Göndermeye hazır olunca bana da söle yaaa heyecanını birlikte paylaşırız kiiiii irmik lady :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahhahah :))) Ya işte dediğim gibi 2012'de bu işi kafama koyduğumda hayalim yoktu, bir hayal amacım var bir de o kitap kokusu bana ait olsun sadece. Hani sadece benim kelimelerim süslesin insanların kalbini. Hani bir evin, yatın, katın, araban, teknen olur ya. Benim gözümde o değerde bir kitap... Para konusunda sorun olmaz da, ya işte hani ben yayınevinin olduğu yere gitme taraftarıyım. O heyecanı o yapımı kendim çekip, saklamak istiyorum. Yani illahi ki frambuazlı hayatın çıktığı yayınevinden ya da başka bir yayınevinden bakmayacağım. Ay bilemedim ben yaaa :'(

      Sil
  7. ha haa anladım. gitmek zor yaaa. ikinci adam istanbul kadıköyde ama gece kitaplığı ankara ve karadeniz merkezli imiş. gitmekle olmuyor inan bana. defalarca gitmen lazım yaaa. bi kerede bitmez ki. ilk kitapta gitme uğraşma. güzen sen bana. sonra gidersin. ikinci kitapta filan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi kitabımı olmadı sen basacaksın :)) Buyurun Deeptone :))

      Sil
  8. cinius yayınları var, sokak kitapları yayınları var. başkaları da var. annen baban konuşsun telefonda. karar verirsiniz. bak çabuk basması da önemli. genelde en az altı ayda basıyolar. gece kitaplığı bir ayda bitirdi. hiç sıkıntı çekmedim. keyifli oldu. inan bak uzun sürerse çok sıkıcı oluyor. yayınevleri seni hiç aramaz. hep sen peşlerine düşeceksin. çok stresli bir süreç. senin heyecanını paylaşmazlar. gece yayınları hemen bastı valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sokak kitaplarından biri varmış işte, öykülü bir kitap var o yayınevinden. Pek sevemedim o yazı türlerini be ya :(

      İşte sen 2 yayınevi kıyaslıyorsun. Ay neyse senin yayınevlerinden biri olacak gibi geliyor :/

      Sil
  9. sen önce bi kitabını bitir sona düşünürüz. sıkıntı çekmeden üzülmeden basmanı sağlarız yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hmm, tamamdır hocaşişkocukum :))

      Derin Mavi uyuyor, dün uyandırmadım. Fotoğraf da çekemedim :/

      Sil
  10. merak etmeee dosyanı bitir kışın gece kitaplığından çıkartırız yaa sakin sakin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır hayır hayııııııııııııııııııır :'(((( Hayalim gerçekleşmez, gece kitaplığı ücretsiz basacak. Kapak da pek iyi değil :((((

      Sil
  11. baksanaaaa, senin kitabımı ilk gördüğün gün, 5 ağustosta yazdığım "bir frambuazlı hayat kitabı" adlı yazımda, hanife mert yorumunu okusana. gece kitaplığını anlattı o da bana o yorumunda. o yayınevinden "düşbatımı" adlı ilk romanını çıkardı. bak ikinciyi yazıyomuş, bi de deneme kitabı çıkaracakmıış kii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabına baktım Hanife Mert'in. Ya sanki bir kalitesizlik var, du bi bakıp geliyim :)

      Sil
    2. E senin Serüven Kitabevi diyor. Ben son kitabından son cümleleri okuduğumu çok iyi hatırlıyorum ama ben ://

      Sil
  12. bak düşbatımını yazmıştım, 28 nisanda, kitap başlığında. roman çok güzeldi yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay dur bir kafamı karıştırdın.

      Serüven senin en son kitabının yayınevi ama Gece Kitaplığı başka bir yayınevi değil mi ?

      Sil
  13. bak sessiz gemi arkadaşımız, kafekültür yayıncılıktan çıkardı, para vermeden, roman, adı vincent konağı. ona da sorabilirsin. büşra nebati arkadaşımız da başka yayınevinden çıkardı. bak istersen yaa :)

    YanıtlaSil
  14. frambuazlı hayatın iç kapağına baksanaaaa. gece ve serüven aynıııı :) orda anlatıyooo :)

    YanıtlaSil
  15. ağlamaaaaa lütfeeeen :) kafanı karıştırmaaaa. önce kitabını bitir. sona bakarız yaaa. :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya neden insanın kafasını karıştırıyorlar, gıcık kaptım yaaa :)

      Sil
  16. diyom yaaa sen kitabınla uğraş, düşünme bunlarıııııııı şimdiiiiik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep, animasyon filmi arıyorum Mizayaki'nin filmleri gibi. Kaanla izlicez inşallah. Ama türkçe dublaj varsa izlicez. Yoksa ben izlerim de, önerir misin ? :)

      Sil
  17. Yanıtlar
    1. Yeni yazılarımı okusana ya :)) Kaanlar Antalya'ya geldiii *.*

      Sil
    2. okudum kiiii yoruma da gelcem kiiii :)

      Sil
    3. Tamamdır :)) Filmi izleyeyim, yorumu da yazarım :)

      Sil
  18. bu film de bu yaz vizyondaydı izlicaaaam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağlam bir film yaa *.* İzlemezsen yazık oluuuur :))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu "Çıkmaz Sokak"

Kitap Fuarı'ndan aldığım kitapların hemen ertesini günü kitaplarımı okumaya başladım. Doğrusu okumadığım çok kitap artmıştı ancak çok uzun bir sürede bitirdiğim için yine kendime biraz söylensem de gerçekten güzel bir kitaptı. O zaman tümden nasıl bir yorum aldı benden, inceleyelim hadi ! :)

Çıkmaz sokaklara elveda deyin. Artık öyle bir çıkmaz sokağınız olacak ki, ruhunuz bile sokaklara elveda diyemeyecek. Belki de yeniden aşık olacaksınız bu umutlarla ve, artık bir aşkı sonlandırmanın ve yeni bir aşka başlamanın tam da bu sokaklar arası geçişte göreceğiz. Eslin'in çıkmaz sokağına hoşgeldiniz "Yiğit Kutay" ile birlikte..

Eh artık bir kitap okumamın vakti gelmiş ve çatmıştı ki bu kitap oldukça ince gözüküyor dimi ? Aslında bu kitap 622 sayfa ve oldukça büyük olan yazılarıyla da olsa uzun bir sürede bitirdim maalesef. Bazen bazı şeylerden dolayı vaktim kalmıyordu ve kitabı bitirdiğimde ilk olarak ağlayıp, sonra oh be iyi ki bitti dedim. Ancak oldukça güzel ve unutamay…

İzlediğim YouTube Kanalları

Uzun zamandır Gmail hesabımı açtığımdan sonra Blogger'ı keşfettim ve ardından blog yazmaya başladım ancak Gmail hesabımı açtıktan bir süre sonra da YouTube'a kaydoldum. Son 5 ay gibi bir zaman içerisinde o kadar aktifçe kullanmaya başladım ki artık laptop başından kalkmamamın tek sebebi video izlemek oluyor. 

Şimdi aklıma geldi de neden izlediğim kanalları paylaşarak herkese tanıtmıyorum dedim. Video izlerken dedim ben buna da başlayayım dedim. Umarım güzel bir liste oluşur ve faydalı bir post dizesi daha ortaya çıkar :))
1- İlk olarak az önce Onedio kanalından birkaç video izliyordum ve bundan başlamak istedim. Bu kanalı 2 ay önce keşfettim ve Onedio nun kendi web sitesinde 7'den 70'e harika paylaşımlar var. Bu YouTube kanalında da birçok komik dize videolar var. 
Onedio Kanalı
2- Normalde ben pek çok makyaj da yapmasam ilk makyaj videoları ile başlayıp sonradan eğlenceli videolarla konu alan Meryem Can'ı çok seviyorum. Fan değilim YouTube'da kimsenin ancak gö…

Müzik Hayatım 22

Biraz bir süre geçti ancak geç de olsa yazmaya karar verdim sonunda! Umarım unutmamışsınızdır? :(

Müzik Listesi: 1- DJ Snake - The Half ft. Jeremih, Young Thug, Swizz Beatz 2- Tom Odell - Jealousy 3- Ed Sheeran - Shape Of You 4- Burak Yeter - Tuesday ft. Danelle Sandoval 5- BahoBeat - Yol Olmam Korkarım 6- Bağzıları - Zaten Kırılmış Bir Kızsın 7- The Chainsmokers - Paris 8- Sia - Move Your Body 9- No Land - Düşünme Kaybolursun 10- Sagopa Kajmer - 366.gün 11- İkiye On Kala - Bakkala Diye Çıkıp Sana Gelesim Var 12- Barış Manço - Kol Düğmeleri (BÖ Remix) 13- BÖ & Serhat Durmus - Sarı Gelin 14- Dua Lipa - Thinking 'Bout You  15- Ed Sheeran - Shape Of You For Cello and Piano (COVER) 16- Other Earth - Moving On ft. happytree (Asch Remix) 17- Snakehips & MØ - Don't Leave 18- Miami Yacine - Kokaina 19- Keys N Krates - Dum Dee Dum (JiKay Remix) 20- Jon Bellion - All Time Low 21- Bonez Mc & Raf Camora feat. Maxwell - Ohne Mein Team 22- Felmax - Chapel  23- Snakehips & M…