8 Ağustos 2015 Cumartesi

Aldığım Kitaplar 3

En son ki sipariş ettiğim 12 tane kitabın arasından 4-5 tane kitap kalmıştı ve D&R'da yaşadığım sinir bozukluklarından sonra Doğan Kitap'ın 5 TL ve 9.90'lık indirimiyle 9 tane kitap sipariş  ettim. 2. sinir bozukluğu ise 6'sı Doğan Kitap'tan 3'ü de Deep'in kitapları ancak 6'sı geldi, Deep'in kitapları tedarik sürecinde, hadi hayırlısı...


Hepsini ayrı ayrı sevip de sürekli sarıldığım kitaplarım bugün geldi. Ayrıca sürekli öptüğümde gülen annemle birlikte neşeli neşeli her şey yerindeydi. Geçelim kitaplar hakkında bilgilerime;


1. Kitap: Bir Odadan Bir Odaya - Elif Güney Pütün

Sayfa Sayısı: 171
Baskı Yılı: 2012
Yayınevi: Doğan Kitap

Kendi Yorumum: Bu seferki alışverişimde her kitabı özenle ve kapağına aşık olarak alışveriş yaptım. Kapaktaki çocuk o kadar tatlı ki, ya şu kitaba bak, harika ya deyip durdum. Kapağıyla en çok etkileyen bu kitap galiba...


2. Kitap: Refaktçi - Perihan Mağden

Sayfa Sayısı: 172
Baskı Yılı: 2010
Yayınevi: Doğan Kitap

Kendi Yorumum: Kitabın arka kapağındaki yazıyla oldukça büyülendim. Refakatçi ismiyle de mecazi bir anlam yakaladığını düşünerek yaz ayına uygun bir kitap arıyordum. Umarım güzel bir kitaptır ve beklentilerimi umarım ki karşılar...


3. Kitap: Yaz Yalanları - Bernhard Schlink

Sayfa Sayısı: 236
Baskı Yılı: 2012
Yayınevi: Doğan Kitap

Kendi Yorumum: Kapağıyla da beni bir önceki alışverişimde karşılayan bir kitaptı. Yaz ayına uygun olur diye arka kapağına bile bakmadan sepete attığım ilk kitap oldu galiba.


4. Kitap: Temiz Bir Veda - Lottie Moggach

Sayfa Sayısı: 300
Baskı Yılı: 2014
Yayınevi: Doğan Kitap

Kendi Yorumum: Aslında cinayet görünümlü bir teknolojik ilişki gibi bir kitap. Kapağındaki mouse işaretiyle çok beğenmiştim ve ilgimi çekmişti. Dünya Roman kategorisine giren bir Roman olduğu için Dünya Roman okuma oranımı arttırmaya başlayacağım.


5. Kitap: Golem ve Cin - Helene Wecker 

Sayfa Sayısı: 640
Baskı Yılı: 2014
Yayınevi: Doğan Kitap

Kendi Yorumum: Bu kitabı diğer alışverişimde tam alacakken bu kitabın indirimi bitmiş ve eski fiyatına gelmişti. Almak bu sefere kısmet oldu ve bu kitap hakkında çok yorum okudum ve fikirleri bütünleştirince, OKUMADAN BİLEMEZSİN İrem, yorumu çıktı. Fantastik kategoride 1 tane kitap okudum ve bu kitap da benim için çok sayfalı da olsa, kapağından dolayı katlanabileceğimi anladım...


6. Kitap: Asi Melekler - Danielle Trussoni

Sayfa Sayısı: 428
Baskı Yılı: 2010
Yayınevi: Doğan Kitap

Kendi Yorumum: Korku Gerilim kategorisinde önceden yine bu düşüncelerle kitap almıştım ancak ciltli ve 9.90 olduğunu öğrenince, beğenmezsem çekiliş yaparım diye düşndüm ancak ne Pegasus'un ciltli kitapları ne de hamuru. Hiç alakası yok ve sayfaları çok kalitesiz. Umarım okuyabilirim...

Bu alışverişimin yarısı olduğu için, diğer gelen kitaplar için devamını yazmayacağım. Aldığım Kitaplar 4'de görüşmek üzere ...



36 yorum:

  1. schlink çok iyi yazar. diğerlerine de bi bakıyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım nasıl çıkacak :) Ya hangi ara okudun ? :)

      Sil
    2. aaa ama çok hızlısın ilk yorumu ben yazacaktım neyse : D

      Sil
    3. İlk yorumu kaptılar bayan :)

      Sil
  2. bende sadece golem ve cini duydum . senin kitap hakkındaki görüşünü öğreneyim duruma göre listeye eklerim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her görüş farklı çıkıyor işte golem ve cinnde olduğu gibi :)

      Sil
  3. başka romanlarını okudum. okuyucu filandı adı. alman yazar iyi. sılaaaaaaa tüh yaaaaa söleseydin keşkeeee banaaaa :) golem duydum da cini bilmiyom golem bi yaratık yaaa ayyyy korkunç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama korku gerilim değil fantastik :) Fantastikler garip geliyor bana genelde :)) Korku kitapları da korku değil ki zaten :)

      Sil
    2. Golemi bu kitabı duyduğumda araştırmıştım, ama şimdi unuttum ki :) Neydi ki o ? :)

      Sil
    3. golem çamurdan adam yaaaaa :) kalbi ruhu filan yok. boooooo :))))

      Sil
    4. Ya korkutma benii, bebekler gibi ağlarım sonaaa :(

      Sil
    5. ay tamam geçti gitti bak yok uçtu kaçtı :)

      Sil
    6. :)))))))))))))))))))))))))))))) Bak ne oldu, bugün cam kırdım, pizzayı düşürdüm, dışarı çıkacağım zaman geri döndüm. Mutlu olmamın imkanı var mı hm ?

      Sil
    7. camı nası kırdın yaaaaaa annatsanaaaa ben de kırmak istiyom :)

      Sil
    8. Komik değil, kalın camdı :(

      Sil
    9. yürürken mi çarptın yaaa nasıl olduuuuuu

      Sil
    10. Ya gece annem orta sehpaya bardak düşürmüş, ortadan çatlamış ve ben de sabah görünce yerimde duramadım, kaldìrmaya çalışayım derken tamamen kırıldı :(

      Sil
    11. aman olsun yaaaa sana bişi olmamış. pizayı nası düşürdün.

      Sil
    12. Dışarıdan geldiğimde pizza pişiyordu fırında. Tabağa koydum pizzayı ama diğer pizza bıçaktan kaydı ters çevrildi. Malzemeler döküldü :(

      Sil
    13. Hayır, servisi kaçırmıştım. Markete gittim eve geldim pizza düştü

      Sil
    14. İzleyemem şimdi. Zaten aksiyon en sevdiğim :)

      Sil
    15. Yok da şimdi bugün laptopa girmedim ama alırsam babam yine aldın diyecek. Zaten sıcak :(

      Sil
  4. hımmm. bugün hayatının en şanslı günü değil desene. ::) bu yüzden mi dışarı çıkacağın zaman geri döndün ki.

    YanıtlaSil
  5. hımm baksana bi film var izlesene. adı "gece ve gündüz" tom cruise cameron diaz. şimdi izle bak keyfin yerine gelir. eğlenceli aksiyon var bol bol. çok cam kırılıyo bi deeee :) camlar kırılsın canlar kırılmasın beeee :)

    YanıtlaSil
  6. izle yaaaa çok tatlı. misafir mi var yineeeee :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın vakit bulursam izlerim, evde durmaktan sıkıldın, gezicem biraz :)

      Sil
  7. Golem ve Cin'i sınav haftama denk geldiği için -hiç istemesem de- yarım bırakmak zorunda kalmıştım. Benim için çok sürükleyici bir kitaptı tekrardan okuyacağım. Umarım senin için de öyle olur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa, ben de sınava kitap okuyaarak gireenlerdenim :) Genelde öyle daha iyi geçiyor :)) Tabii ki de yaptığım güzel değil ama sınav haftalarında daha çok okumak istiyorum, kalın kitapları da kış ayına bırakıyorum. Rahatlıktan pek okuyamıyorum şimdi :)

      Sil
  8. Hayırlı olsun , hepsi birbirinden güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  9. 1
    3
    4
    en güzel kapaklar yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen yaaa *.* Hele 1 çok güzel o kızın ayak parmaklarını yerdim :))

      Sil
  10. Golem ve cini cok merak ediyorum bende. Cogu bloggerlarin ve youtuberlarin tercihlerinde yer aliyor. TatliSeytan serisini oyle almistim ama o cidden saglam cikmisti. Buna da bi sans vereyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de okumak için sınav haftasını bekliyoruuum ^.^ Maalesef ki okuldayken daha iyi kitap okuyabiliyorum :((

      Sil