Blogger Life Mim'i

Bloggerlarla ilgili daha önce böyle bir mim görmemiştim ve az önce mim paylaşmama rağmen hemen yayınlamak istediğim bir mim çıktı. Kendisi bir travell blogger ve blog dünyasından ilk tanıştığım (ilk mesaj attığım) kişi. Tuğba Abla beni ilk kendi mimine mimlemiş. Kendisine sevgilerimi ve teşekkürlerimi ileterek neşeyle mime bağlıyorum.


1-  Blogger denilince aklınıza gelen 3 şey nedir ?

Ya öyle bir şey ki, ilk yaptığım mimde bile herkesin kitap okuyup, müzik delisi olduğunu düşünerek sorular sormuştum ve galiba blogger denilince de kitap, müzik ve moda geliyor.

2- Kişisel blogları mı, yoksa gezi, güzellik, moda bloglarını mı tercih ediyorsunuz ?

Bence kişisel bloglar daha gerçek ve güzel oluyor. Yani kendinden bir parça bir blog oluyor, bir kişinin yansıması gibi ve bence bu da çok güzel. Bu yüzden kişisel blogları daha çok tercih ediyorum. 

3- Blogger olmanızda etkili olan en önemli şey nedir ?

3. sınıftan beri şiir yazıp, fikirlerimi düşünceler aktarmak için yazmayı seçtim ve bu da blogger olmamda en çok etkili olan şeydi. Hem de canım sıkıldığında bir anda duygusuzca açmam çok ilginç geliyor. Ancak yazılarımı insanlara sunup, onlardan iyi ya da kötü fikir alabiliyorsam ve bunlardan bir şey öğreniyorsam, bu gelişmemde daha çok etkili olur.

4- Örnek aldığınız bir bloggerlar var mı ? 

Aslında varla yok arası gibi bir cevap verebilirim ancak var. Blogggerlar mı yoksa blogger mı bilemiyorum. DeepTone beni yazmaya daha çok teşfik etmişti ve ayrıca yazılarıyla beni her defasında güldüren Syrakusa BB'yi örnek almaya çalışıyorum.

5-  Şu anki mesleğin nedir veya hangi mesleği seçeceksin ?

Gelecekte sakin ve sabırlı biri olabilirsem, psikolog olmayı çok isterim. Herkes bana doktor ol doktor ol dediği için (doktor ol demeyen anneanneniz yoksa) psikolog olmayı düşünmeye başladım.

6- En sevdiğin blogger arkadaşlarını yazmanı istiyorum desem ?

Deep gerçekten çok iyi arkadaş :) Sadece blogger değil, yan yanayken bile sevdiğim Zahide oluyor :)

10 kişi hmm. Kimi seçsem, kimleri elesem. (Gözlerini ovuşturup, gözlük takar ve yazılarını okumaya başlar) 


Ayrıca en az 10 kişiyi mimlemeniz gerektiğini unutmayın, iyi eğlenceleeeeer :))

Yorumlar

  1. Cevapladığın için sağol kuzum ❤

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler etiketlediğin için ^-^ En kısa zamanda cevaplayacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederiim eve döneyim yapacağım ^^

    YanıtlaSil
  4. blog alemini seviyorum :)
    mime davet ettiğin teşekkür ederim, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, iyi günler dilerim :))

      Sil
  5. Ordaaaaaaa bir mim var uzaktaaaaaaaa o miiiiiiiiiiiiiim sana da düşebiliiiiiiiiiiiir benceeeee bir baaaaak blogumaaaaa yoksaaaaa klavye bozulabiliiiiiiiiiiir :D

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Pardon, rica ederim yazacaktım, yanlış yazmışım :)

      Sil
  7. Vuhuuuuu :)) Sorular zormuş. Çalışıp bu genç hanımı biraz daha güldürelim :) Teşekkür ederim bu arada ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de gülerim kii :) Ben teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Ay bugün çıktı ki yeni kitabım benden önce sen görmüşsün yaa nette ben de şimdi sen söyleyince gördüm yazar duyururum artık mim de yapıcım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya cidden evde her kitap için ayrı sevindim filan, az daha görmeseydim kaçırıyordum yaaa :') Gülmekten gözlerimden yaşlar akmaya başladı :')

      Sil
    2. 4 gün içerisinde alabilirsem kitabı elime, ilk ben okumuş olacağım inşallah ya :') Çok güzel ya, hayırlı olsun :')

      Sil
    3. Öyle seviniyorum ki şu an, neden haber vermemişsin gizli gizli yazmışsın öyle :') ??

      Sil
    4. Ayrıca Zahide de tebrik ediyormuş :)

      Sil
  9. ne kadar samimi bir mim olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, asıl Tuğba Abla'Ya söylemeniz gerekir :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. İşim bittiğinde koşarak geleceğim yazınızı okumaya :)

      Sil
  11. bu mimi de ne tatlı içten yazmışsın yaaa. bi de diyom ya sen doğal komiksin valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğal komik değilim ki :)

      Sil
    2. öylesin de sen bilmiyon işteeee :)))) baksana duyurdum kuuuuu :)))

      Sil
    3. Tamam :) Bakarım inşallah :))

      Sil
  12. Mimlediğin için teşekkürler. :)

    Mimi yapıp, blogumda paylaştım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok teşekkür ederim :)

      Hemen geliyorum :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar