Ana içeriğe atla

Duygulara Yakarmak

Göz yaşlarım akmaya başladı yavaş yavaş. Ellerimi açtım acıya. Sonra umutla gözlerimi kapattım yavaşça. Avuçlarımı yüzüme gömdüm. Ruhumu da derinlik dolu kısa mutluluklara...


Yavaş yavaş ilerleyen zaman, göz yaşlarımla akıntıya geçmişti. Bıraktım içimdeki duyguları, sadece ağladım. Mutlu olsam da ağlamak istiyordum. Ağlamak kurtuluşumdu belki de, ama düşlerimde kaybolmak için kaçış yolu değildi. Bağırışmaların içindeki sessizlikti benim için ağlamak. Ben de ağlamaya devam ettim. 

Çünkü her şey kısaydı. Her şey zamanla da olsa geçiyordu ya, acı dolu yükselen hıçkırıklarım eşlik etti o son ana... Müzik gibi ritim sağladı nefes alış verişlerime en son. Sakin kalmak için ve hıçkırıklarımda boğulmamak için bir şarkı eşlik etmeye başladı beynimde. Sanki ölüm şarkısı...

Hıçkırıklar müzik gibi eşlik etti ağlayışıma, durup etrafa bakışıma. Sonra ellerimi yüzümden çekip, göz yaşlarıyla kirlenmiş yüzümü sildim. 

Duygular vardı, değişen neydi ? Yıllara +1 zaman eklenince değişen tarzlar da neyin nesiydi ? Duygular ölmüyor, ölümsüzlükle devam eden hayatın maddesi bu işte; duygular. O yandan bu yana vursa da, ders almamı sağlayan ana madde, kabartma tozu o işte. Ne vanilya varsa alıp götürüyor, geriye kabartısını bırakıyor. İyi de olsa kötü de olsa, en iyi gün bugün diyorsun içinden. Duygulara yakarmak değil, adalete yakarmak gerekiyor işte o an... Son anında bile olsan.

Yorumlar

  1. Ama bu yazını baya bir sevdim dur tekrar okuyup uzun uzun yorum yapacağım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya tek bir düşüncenizi ifade etmeniz bile çok mutlu ediyor :)

      Sil
  2. İçinde ki hüznü okadar güzel anlatmışsın ki hüzün dediğin böyle güzel midir dedirtiyor insana.
    Güzeldir çünkü gözyaşıyla yıkanan bir yüzden daha temiz ve daha naif bir yüz yoktur dimi ama. :)
    Gelecek korkusu hepimizi yıpratıyor ister istemez ve bu korku yaşadığımız ana bile tedirginlik yayıyor.Bende hep şey derim: bugün dünden daha güzel olmayacak yarın ise bugünden. Üzülürüm dün gitti ama yarın daha kötü bugün daha güzel,güzel olanı yaşamak gerek yarın geldiğinde ozaman düşünürüz ne yapacağımızı nasıl yaşayacağımızı.
    Aslında bizleri tek korkutan düşünce yarına hazırlıksız yakalanma ürkekliği.Bulunur bir çaresi elbet...
    Gözyaşlarımızın hep mutluluktan akmasını dilerim ağlamakta güzeldir sonuçta :)
    Güzel yüreğine sağlık anlık olarak bana bu duyguları hissettirdiğin için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben size teşekkür ederim :) Yorumlarınız beni yazmaya teşfik ettiriyor her zaman :) Zaten Deep'in kitaplarını kısaca özetlediğinizde bunu yazdım :)

      Sil
  3. oyyy o yyyy ! ne tatlı bir yorum Jysra dan..blogerlerın bu tür dyanışması duygusal paylaşımları çok hoş ve mutluluk verici..

    ne kadar içten aktarmışsın duygularını bayıldım bu yazına :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Jysra ? :)

      Çok teşekkür ederim :))

      Sil
    2. Ablamm birtaneem ❤❤

      İremcim Jysra benim.Blogta daha önce ismim öyleydi o yüzden canım :)

      Sil
    3. Aaaay :) Tamamdır :)) Sanki öyle biri vardı diye düşündüm be de :))

      Sil
  4. ayna geldi aklıma okuduktan sonra :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayna ? Üzmek için yazmam böyle yazıları :) İnsanları umut olsun isterim hep :)

      Sil
  5. ''umut'' ah o ''umut'' başımın belası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O umut kastettiğiniz aklımdan geçense, bir mutluluk bile umut edebilme sebebi :)) Küçük mutluluklar iyidir :))

      Sil
  6. ay gelcem ayol dün bugün blog okuyamadım da ondan yaaa :) fotolar çok ciciiiiiiş. koycam biloka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soğuk davranıcam zaten, bundan sonra pek yazmicam. Tamam

      Sil
    2. irem.

      hayıııır öyle yapmıcaaan yaaa. yazcaaan işteee. yazı yazıp çıktım ki gelcem ki okumayaaaa şaka yaptım ki sana amaaa ay özür dilerim amaaaaaaa :) yazılarını da okudum aşkam gelcem yorum yapmaya amaaa. çok sıcaaaak yaaaa. :)))

      Sil
    3. Bir şey demek istemiyorum, yorumunu bile silecektim.

      Sil
    4. sen bişeye üzülmüşsün ama sölesenee ne oldu ki yaaaa.

      Sil
    5. Bir şey yok, işini gör sadece.

      Sil
  7. ayyyy baksana işte bak bu sen bir yazı. duygusal, hüzünlü ve vanilyalıııı. çok güzel yineee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçinde vanilya geçmiyor ki ama ??

      Sil
    2. son paragrafını okusana bi daaaaa akıllııım :)

      Sil
    3. Kabartma tozu ve vanilya :))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu "Çıkmaz Sokak"

Kitap Fuarı'ndan aldığım kitapların hemen ertesini günü kitaplarımı okumaya başladım. Doğrusu okumadığım çok kitap artmıştı ancak çok uzun bir sürede bitirdiğim için yine kendime biraz söylensem de gerçekten güzel bir kitaptı. O zaman tümden nasıl bir yorum aldı benden, inceleyelim hadi ! :)

Çıkmaz sokaklara elveda deyin. Artık öyle bir çıkmaz sokağınız olacak ki, ruhunuz bile sokaklara elveda diyemeyecek. Belki de yeniden aşık olacaksınız bu umutlarla ve, artık bir aşkı sonlandırmanın ve yeni bir aşka başlamanın tam da bu sokaklar arası geçişte göreceğiz. Eslin'in çıkmaz sokağına hoşgeldiniz "Yiğit Kutay" ile birlikte..

Eh artık bir kitap okumamın vakti gelmiş ve çatmıştı ki bu kitap oldukça ince gözüküyor dimi ? Aslında bu kitap 622 sayfa ve oldukça büyük olan yazılarıyla da olsa uzun bir sürede bitirdim maalesef. Bazen bazı şeylerden dolayı vaktim kalmıyordu ve kitabı bitirdiğimde ilk olarak ağlayıp, sonra oh be iyi ki bitti dedim. Ancak oldukça güzel ve unutamay…

İzlediğim YouTube Kanalları

Uzun zamandır Gmail hesabımı açtığımdan sonra Blogger'ı keşfettim ve ardından blog yazmaya başladım ancak Gmail hesabımı açtıktan bir süre sonra da YouTube'a kaydoldum. Son 5 ay gibi bir zaman içerisinde o kadar aktifçe kullanmaya başladım ki artık laptop başından kalkmamamın tek sebebi video izlemek oluyor. 

Şimdi aklıma geldi de neden izlediğim kanalları paylaşarak herkese tanıtmıyorum dedim. Video izlerken dedim ben buna da başlayayım dedim. Umarım güzel bir liste oluşur ve faydalı bir post dizesi daha ortaya çıkar :))
1- İlk olarak az önce Onedio kanalından birkaç video izliyordum ve bundan başlamak istedim. Bu kanalı 2 ay önce keşfettim ve Onedio nun kendi web sitesinde 7'den 70'e harika paylaşımlar var. Bu YouTube kanalında da birçok komik dize videolar var. 
Onedio Kanalı
2- Normalde ben pek çok makyaj da yapmasam ilk makyaj videoları ile başlayıp sonradan eğlenceli videolarla konu alan Meryem Can'ı çok seviyorum. Fan değilim YouTube'da kimsenin ancak gö…

Müzik Hayatım 22

Biraz bir süre geçti ancak geç de olsa yazmaya karar verdim sonunda! Umarım unutmamışsınızdır? :(

Müzik Listesi: 1- DJ Snake - The Half ft. Jeremih, Young Thug, Swizz Beatz 2- Tom Odell - Jealousy 3- Ed Sheeran - Shape Of You 4- Burak Yeter - Tuesday ft. Danelle Sandoval 5- BahoBeat - Yol Olmam Korkarım 6- Bağzıları - Zaten Kırılmış Bir Kızsın 7- The Chainsmokers - Paris 8- Sia - Move Your Body 9- No Land - Düşünme Kaybolursun 10- Sagopa Kajmer - 366.gün 11- İkiye On Kala - Bakkala Diye Çıkıp Sana Gelesim Var 12- Barış Manço - Kol Düğmeleri (BÖ Remix) 13- BÖ & Serhat Durmus - Sarı Gelin 14- Dua Lipa - Thinking 'Bout You  15- Ed Sheeran - Shape Of You For Cello and Piano (COVER) 16- Other Earth - Moving On ft. happytree (Asch Remix) 17- Snakehips & MØ - Don't Leave 18- Miami Yacine - Kokaina 19- Keys N Krates - Dum Dee Dum (JiKay Remix) 20- Jon Bellion - All Time Low 21- Bonez Mc & Raf Camora feat. Maxwell - Ohne Mein Team 22- Felmax - Chapel  23- Snakehips & M…