15 Ağustos 2015 Cumartesi

Gezmek Gerek "Hayvanların İçinde Alem Ve Feyza Anıları"

Aslında o kadar güzel anılarla tatil geçirdim ki, arada sıkılmaya gelmiyorum. Birkaç fotoğraflarım arasında gezip, eğlenceyi ve gözümden akan ufacık bir göz yaşını bile mutluluğa döndürüyorum. Kapyumbağaya melabağa diyiiin !!


Aslında çay bahçesinde 5 tane kaplumbağa gördüm. Bu da elime alabileceğim ve beni en çok mutlu edebilecek kaplumbağaydı. Bu 4. gördüğüm ve sol arkasında kabuğunda kırıklık olanıydı. Yaşlandığı kabuğundan belliydi. Bir sürü rengi bir arada görebilirdiniz.




İrem ki, hayatında kedi sevmeden ördek besleyen kişiyse, kaplumbağayı eline alırken deneme yapan birisiyim. 



Yani elimden bıraktım sonra ot veriyorum başını döndürüyor, naz yapıyor filan tam Darcy hareketleri. Sinir etti beni, ama giderken bile benden kaçmak istediğini belli etmesine gerek yoktu ama dimi ?


Bu daaaaaa, orada sıkılmamamı sağlayan tek kişiydi. Her anıyla gerçek ben ortaya çıkmış zaten. Ancak o kadar güzel bir fotoğraf ki, profil yapınca zorla kaldırtan Berna'ya selam yolluyorum. Feyza ki, yılda 1 görüşüyoruz, olur ki Bayramda gidersek, 9 aya filan düşüyor özlem süresi. Buluştuk mu da, hep sıkıldığım anlarda 'İrem nerde?' sesleriyle geldiğini duydum. Ayrılırken de 'İrem artık sosyal hesaplarını aç da konuşalım, 9 ay görmüyorum özlem de gideremiyorum.' diye kızdı biraz ama böylesi daha iyi... 

Not: Ya Broods'un şu şarkısı çok güzel değil mi ? 

4 yorum:

  1. şarkı güzel. kaplumbağaaa çok tatlı kıyamam ona yaaa :) feyza ile fotolarınız çok tatlı çok komiik. bence de gerçek sen o işteee. özlemek güzel bence de yaaa :)

    YanıtlaSil
  2. güzel şarkıymış ben pek anlamam öyle yabancı şarkılardan benim küçük kardeşim sağ olsun yedi yirmi dört dinlediğin için atıştım kulağa hoş gelenleri dinliyorum :) kaplumbağa da çok şeker :) en son bizim evin bahçesinde görmüştüm :) resimlerinde pek güzel çok şeker görünüyorsunuz :) özlem duymak güzeldir :)

    YanıtlaSil