30 Ağustos 2015 Pazar

Haftada 7 Gün Burkuk

Başlığın mizahından çok, saçmasapan gidiyorumlarımı anlatacağım. 


Ya bilmiyorum, benim kafam bir ergenlik içerisinde. Pek karar veremem, kararsız biriyimdir zaten. Moralim bozulursa herkesi her tarafa atarım, tutarım. Sonra da kendimce yaptığım şeyi izlerim ya, morali bozuk bir İrem bundan daha çok şey çekti ama. Çekmek istemiyorum daha fazla, o yüzden böyle gidişlerim dönüşlerim hallerini öfleyerek pöfleyerek geçenler olabilir. Sıkıcı bir insanımdır, ben bile kendimden bıkarım. Kendimi sevmediğim aşikar. 

Pek sevmem saçma sapan duyguları. Yakınırım şiirlerde, denemelerde, blogda, orada burada derken... Kendimi düşündüğüm an olur, tüylerim diken diken olur. Ağlamak isterim o an, işte o anda biri tutmasın asıl o anda beni yalnız bıraksınlar isterim. Bu yüzden sadece duygularımı yarıda kesmeye çalışıyorum hep. Biliyorum, kendi hatamdı ve yaşıma bile uygun değil. Sadece bu aralar çok da yazmak istemiyorum. Gitsem bile merakla yorumlara bakarım. 

İyi günler geçirin, duygusuz ve sadece kısıtını koymuş özgürlükler...


30 yorum:

  1. senin gömleiğn ooo eveet :) kararsız ol nolcak :) sıkıcı mı ne sıkıcısı yaaa bana çok renkli geliyon ki sen allam yaa ne sıkıcısı yaaa :) ne kendi hatandı ve yaşına bile uygun değil anlamadım ne duygu kesmesi yaaa :) ay gidiş dönüş yok ki. sıkkınken yazma taam irmiğik :)

    kısa saçlı foton nerde beeeee yaaaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk gün yanıma aldığımda Özdere'deyken çektim bunuu :)) Peki kararsız oliyim :) Genelde çok sıkarım insanları kendim sıkkınken, ondan. Sana da çıkışmışlıklarım var ama :/ Ya şey onlar biraz da karışık. Her gidişin bir dönüşü vardır :)) İrmiğik oldum İrmik Kremi dediler bana yaaaaa :((

      Ya bilmem kiii :)

      Sil
  2. bak bi deee, sınav filan var gönül işlerinden uzak dur heeeee hiç ilgilenmeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben pek sevmem zaten. 6. Sınıfa teşekkür almışken 7. Sınıfta takdir almazsam kendimi sınırlayacaktım. 2 dönem de takdir aldım. Bu sene de bulaşma duygularla uğraşamam :)))

      Sil
    2. ay bak sınav var hedeflerin var belki seneye nerde olcan bakalım bi deee yazar olcan. bırak herkes peşinden koşsun sen bulaşmaaaa :)))))

      Sil
    3. Ya offff tamaaam, sorun yok. Gerdin iyice... İstemiyorum da zaten diyorum of :((((

      Sil
    4. İyi güzel de, benim yazasım gelmiyor bak cidden. Üzgünüm hala, durgunlaştı böyle her şey yine :((

      Sil
    5. ama üzüntün geçinceye dek bekle işteeee raat ol yazmaaaa. gündelik şeyleri yazsana. gezdiklerin yeme içme öle şeler yaaa :)

      Sil
  3. okul açılınca dersler başlayınca geçer yaaaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçer ya :))

      Ya şey dün öyle Gece Kitaplığı ve Serüven Kitabevi'ni birazcık araştırdım da, Soğuk Bir Kış Güncesi adlı kitap var ya. O kitabın kapağını çok sevdim yaa :)) Umut verdi bir an :) Düşünüyorum hala :)

      Sil
  4. Senin o gitmelerini sevsinler küçük hanım :) ahh ahh İrem bana da geldiler bu aralar ne yapıcaz böyle bakalım en güzeli bir rüzgara savurup bırakalım her şeyi :) gitsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Waves after waves diyorsunuz yaaniiii :)) Ya ben ergen saçmalığıyım. Arada sıkılıyorum, içimle boğuşuyorum, ondan yani :) Akşam da pek mesaj atamadan uyuyan ama en erken kalkan kişi ben oluyorum. Normal biraz aslında :/

      Sil
    2. annen sana iyi bakıyo mu yaaaa. çok geçmiş olsun amaa.

      Sil
    3. Ya iyi bakıyor da, bilmiyorum ya. Hiç yüzüyemiyorum da her yerim ağrıyor. Ateşim var, çok üşüyorum. Hiç böyle olmamıştım. Gece 5 buçukta kustum biliyor musun? Öyle odama gideyim dedim, salonda uyuyakalıyorum. Gittim ama uyuyamadım, midem çok kötü. Sonra gittim bir kustum yine, zar zor uyudum. Sabah da uyandım, kahvaltı yapmadan bir daha kustum. Sonra halsizlikle kalkamıyorum bir yerden.

      Teşekkür ederim.

      Sil
  5. yani mideni mi üşüttün o zaman sen. klimadan yine. menemen ise en sevdiğim yaa o bişe yapmaz. ufff hadi çabuk iyileş. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben de severim ama midemi bozuyor. Bundan sonra yemicem artık. İnşallah. Ya ben sana bişi demiştim, gördün mü ? :)

      Sil
  6. kahve yanındaki yorumun muuuuuu :) bana yaptığın yorumlar mıı. hepsini gördüm. hangisiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yazımda geçer yaa dediğim yorum var ya. Ya şimdi Gece Kitaplığı'ndan ücretsiz ama Serüven Yayınları'nın web adresi yok. Paketleri yok mu ?

      Sil
    2. gece kitaplığına bağlı serüven yayıncılık. aynı paketler işte. ya bak sen bunları düşünmeseneeee. üzme canını yaaa. bunları anne babana bırak onlar telefon ederler ki. o işler kolay diyom sanaaaa :))) ivit görmüştüm ivit geçer tabiii hepsisi geçeer :)

      Sil
    3. Yoo, kendimi üzmüyorum ki:) Sadece soru sordum ya ben :) Seninki 3. Paket mi oldu yani ? :))

      Sil
    4. tımıms. bak yeminlen sana ben hiç okumadım paketleri. ikinci adamda da okumadım. benim gözümde sadece kitabımın çıkması var yaa. ikinci adam bana kitap teklif etti. oleey dedim. sadece heyecan var bende. parayı sona istediler. sona da gece kitaplığına başvurdum. onlar da 600 lira dedi. hemen tamam dedim. kitabım ne zaman çıkcak dedim. benim tek düşündüğüm kitabımı görmek. bi de söledim ya, yayınevleri ile ben hiç görüşmedim. arkadaşlarımın babaları anneleri filan aradı görüştü. ya ben sadece yazmak istiyom dedim. yayınevleri ile ilgilenmek istemiyom. üzülüyom sonraaa. ay ben sadece kitabım çıksın hepsi buuuuuu :))) paketleri bilmiyom. taksitle iki ay 300 300 verdim. dosyayı gönderdim. düzeltmeleri yaptım. sona da kapak. ikinci adam 4-5 ayda bastı gece kitaplığı 1 ayda. :))))

      Sil
    5. Yaaa niye öyle diyorsun ya :(( Ben bir şey demedim ki, kendim bakmıştım. İlk 2 paket ücretsiz, 3. De ücretli. Ben ne dedim ki şimdi ? :'(

      Tamam ben de bir şey dememiştim zaten :(

      Sil
    6. ya amaaaa neden öyle diyoon alındın mı ama ben sana bişi demedim ki valla. gerçeği söledim yaa. hiç okumadım yemin ederim paketleri. yani benim için farketmiyordu hiç. ne deseler tamam derim. bütün istediğim hemen kitabım çıksın valla hiçbişiyi okumadım yayınevlerinden yaa. sana demiyom kendimi anlattım. herşeyi anlatıyom her şeyi iyi öğrenesin diyeeee.

      bak ben sana diyom kiii, bütün her şeyi, sen hiç üzülme diye yazıyom valla, diyom ki sen yaz sadece. kitabın bitince, bana söyle, sonra daaa annen baban arar, kitap süreci o beklemek filan çok heyecanlı, sen hani ya üzülme istiyom yaa, seni korumak için sölüyom, senden yanayım ki. sen uğraşma diyom valla. para verirsen çabucak çıkıyo onu biliyom işte. yayınevleri edebiyat heyecanı duymuyo. heyecan paylaşmıyo. onlar için iş sadece. heyecanı biz burda paylaşcaz kiiiiiii yaaaa :))))

      Sil
    7. Hmm peki tamam o zaman :) Ya üzüldüm öyle bir anda :/ Tamam o zaman, sadece yayınevi kafamı karıştırıyordu.

      Ben zaten şu yayınevlerinde söylüyorum. Annemin haberi oluyor zaten. Peki o zaman bir daha soru sormam :)

      Sil
    8. üzülmeni istemiyom ki işteee :) tamam bak annen halleder ya çok kolay valla :) soru sorma demediiiiim beeeen kusmuklu irmiiğiiik :)))

      Sil
    9. Ya oldu mu öyle kusmuklu muslukmlu :((( Sabah 2. Kez kustuğukda sürekli kusmaktan hahsettikleri için kustum zaten :((

      Sil
    10. unut tamaaaaaam :)))

      Sil
  7. burkuk ireeeem gidemez bi yere işteeee :)

    YanıtlaSil