Hangisi Hangisi ?

Game of Thrones'dan sonra oturdum dizibox.com'un başına, dizi bakıyorum. Doğrusu bir çok güzel kapaklı diziler var ve bilinmeyen dizi bulmaya çalıştıkça yayınlanma tarihleri ve sezon sayılarına üzülerek sekmeleri kapatıyordum. Sonra da aklıma geldi ki, birkaç tane dizi seçtim. Bunları sormak daha cazip geldi. 

1- Glee


Aslında bu diziyi birkaç kez e2'den izlemiştim. Zaten çoğu filmin yarısını bölüp pörçük e2'den izledim ve bunu pek hatırlamıyorum ancak çok bilinenlerden bilinmeyen bir dizi gibi geliyor.

2- 2 Broke Girls


Bu dizin çoğu repliklerini çok beğenerek galerime eklediğimi ve arkadaşlarımdan da duyduğum bir dizi olduğu için hemen buna da bakayım dedim.

3- Hannibal


Hannibal'ın konusunu değil de sadece CNBC-e'den gördüğüm için ve sezon sayısı bana uygun olduğu için hemen fikir almak istedim.

Elediklerim;

1- Top of the Lake


Gerçekten bu dizinin kapağına hayran kaldım ve eğer bir kitabı çıkartılsaydı hemen alırdım. Ancak sezon sayısı 1 ve diğer sezonlar var mı, yok mu ya da eklenmemiş mi bilmiyorum ama diziyi buradan izlemek istediğim için, elemek zorunda kaldım.

2- Looking


Ya aslında HBO'nun en çok Game of Thrones'u tuttuğu için hemen kapağında HBO'yu görünce girdim. Güzel bir diziye benziyor ama dizi çok garip başlıyor ve bana çok garip geldi. Eşcinseller ve herkes öyle, bir tane normal insan olmaz mı yahu ? Yarısını bile izlemeden bıraktım ki zaten sezon sayısı da 2. Pek tutmadı gözüme, çıkarttım hemen listeden.

Cidden 1 ay kaldı ve ben birkaç hafta içerisinde zamanımı doldurabilmek için bir dizi bulursam iyi olur. Fikirlerinizi bekliyorum, iyi günler...


Yorumlar

  1. hannibal izledim diğerlerini bilmiyom.

    baksanaaa,

    ı hear your voice
    kill me heal me
    it's okay it's love.

    bu kore dizilerine bi baksana.

    :)

    fringe, izledin miiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo :)) Ben bunları bırakayım, dediklerine bakayım o zaman :)

      Sil
  2. ı hear your voicei daha yeni bitirdim ve o kadar sevdim kiii :)

    fringe en iyi dizilerden yaa.

    kiil me ile its okay'e başlıyom ben de.
    bu yılın en sevilenleri onlar yaa.

    olmazsa başka da sölerim.

    secret garden
    pinocchio

    kore yineee bunlar daa :)

    YanıtlaSil
  3. seçtin mi dizi ama yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef ya, zaten bir şey yapamayacağım. Arkadaşımın izlediği bir film vardı, ona biraz baktım biraz işte. Amaaaan ne bileyim, midem çok kötü, dizi felan düşünemiyorum :((

      Sil
    2. ayy naptın mideneeee :)

      Sil
    3. Karıştırdım, sana kek yaptııım :))) Yok yok, sinemaya gitmiştim arkadaşımla sinemaya girmeden zorla ice tea içtim, sonra mısırla sprite içtim, sonra tavukla ice tea içtim içim dışım içecek doldu.

      Sil
    4. ay maşallah arkadaşını da yeseydin yaaaa :))))) gece kuşu deep'in son yazısını okusan yaaa :)

      Sil
    5. İlgimi çekmedi pek ya :/

      Sil
  4. glee yazmış gece kuşu deep :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar