!! İlk Çekiliş !!

Merhabaa !! Artık ilk mimi de yayınladım, bir sürü kez çekiliş yapmak hakkında düşündüm ve blogumla alakasız da olsa bir saç şekillendirici bakım kremi çekilişi yapmaya karar verdim.


İLK OLARAK ÖNEMLİ BİR ŞEY SÖYLEMEK İSTİYORUM, TEK ŞART YORUM YAPMANIZ ANCAK UNUTMAYIN Kİ, KARGO FİYATI ALICI KİŞİYE AİT OLACAK. BUNU GÖZ ÖNÜNDE BULUNDURARAK ÇEKİLİŞE KATILINIZ...

Çekilişe katılım bugün itibariyle başlıyor, 16 Ağustos Saat 13.00'da bitecek. 17 Ağustos'da kazanan kişi açıklanacak. Herkes şimdiden başarılar, iyi günler :))




Yorumlar

  1. Değişik bir çekiliş olmuş, hayırlı olsun...
    Ne tür saçlar için bir krem acaba?
    Ona göre katılayım dedim de :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani düz saçlar için diyor bunda, ancak benim saçlarım çok kabarıyordu, onlar için çok faydası oldu. 4-5 şişe kullanmıştım bunlardan ancak bir süre sonra çok sürdüğüm için yağ yaptı. Ancak iyi mi diye sorarsanız, iyi. Saçlarınız dalgalı bile olsa doğal dalgaya çeviriyor, benim şu an öyle. Her şekli alabiliyor yani :)

      Sil
    2. eheh :) benim saçlar kıvır kıvır ayol, bana uymaz sanırıım :)
      Ben yine de katılcam kız bu çekilişe :)

      Sil
    3. Ya aslında bir kıvırcık saçlı arkadaşım da kullandı, çok rahat ediyordu :) Katılın ya, katılıcam az olacak zaten :))

      Sil
    4. Deeptone arkadaşımız İrem'in çekilişii duyusana dedi. Koştum geldim anacığım :D

      Sil
    5. Ancak unutmayın, alıcı kişi kargoyu ödeyecek. Bunu 7,50 TL ye almıştım galiba, siz sanki 5 TL'ye almış gibi olacaksınız. Ayrıca duyuru mu yaptınız ? :/

      Sil
    6. O kadarına razı olduk napalım, arkadaş için çiğ tavuk yenir :D
      Blogger dayanışması... :)

      Sil
    7. Şu an kalbim kırıldı, çekilişi iptal edesim var :(

      Sil
    8. Ay bana mı kırıldın tatlım?
      Kötü bir niyetle demedim kiiii???
      Kargo ücretine razıyım dedim yani...

      Sil
    9. Pekala :)
      Duyuru yapar mısınız ?

      Sil
    10. G+ 'dan yaptım duyuruyu ama...

      Sil
    11. Pardon, birkaç gün gecikme yaşanabilir, bu yüzden kusura bakmayın. Çekilişe katılım olursa alabilirim :/ Birkaç gün internet sorunu yaşayacağım galibba :/

      Sil
  2. taam bugün yazcam iştee hayırlısıı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlısı hayırlısı çünkü burada sıktıntıdan patlayacağım :(((

      Sil
    2. Ya katılmayacaklar, baksana of. İptal edicem katılazlarsa :(

      Sil
    3. dur bakalım. benim tutkum arfkadaşımız gugıl plasta duyurdu. bi de çitlembik arkadaşa söledim bakalım bi bekle hadiiii :) olmazsa kahve yanına verirsin kii :)

      Sil
    4. O kadar duyuruya gelmiyorsa iptal edeceğim :(

      Sil
    5. Şişt ben varım ya :)

      Sil
    6. Tek kişi olsun istemiyorum. Bir sürü çekiliş düzenleniyor, insanlar bir sürü kişi yazıyor...

      Sil
    7. Deep, an itibariyle olay yerindem bildiriyorum. Kitapların elimde !! NİHAHAHAHHA !!! :)))

      Sil
  3. Canım çok erken girmişsin blog dünyasına, umarım uzun vadede çok başarılı bir blog yazarı olursun.Çekilişinde hayırlı olsun. Benim saç yapıma uyacağını pek düşünmüyorum bu yüzden katılamıyorum ama bol katılımlı olsun diliyorum, hadi bakalım :) Takipteyim seni güzel kız :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba canım çelişkisin hayırlı olsun arkadaştan duydum geldim çekilişini bloğumda duyuracağım

    YanıtlaSil
  5. bende şimdi çitlembiğin sayfasında gördüm sana destek için geldim yani google+ yayınlayacağım takibede aldım ..özür dileyerek katılamayacağım çünkü saçlarım ince telli sadce organik olnları kullanıyorum kusura bakma emi sakın pes etme bekle gör güzell şeyler olacak :) mutlu günlerin olsunhttp://ayselmelike.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  6. hani olur da kazanırsam, saç şekillendiriciyi kargo ücreti olarak kargocuya verir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef, ki zaten 7,5 tl olan şeyi 5 tl ya almış olacaksınız. Kendi fikriniz, pek de katılım olmadığı için bir şey olmayacak. Kargo fiyatını ödemek istemiyorum.

      Sil
    2. Ben de şartlarımı yazıda belirttim ve bunun dışında bir şart eklemiyorum. Katılacaksanız söyleyin, katılmayacaksanız şart sunmayın, iyi günler :)

      Sil
    3. Katılacak mısınız, katılmayacak mısınız ?

      Sil
    4. Pardon, birkaç gün gecikme yaşanabilir, bu yüzden kusura bakmayın. Çekilişe katılım olursa alabilirim :/ Birkaç gün internet sorunu yaşayacağım galibba :/

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar