İlle Allah Siniri

Cidden yeter artık dedirten şeylerden sinir oluyorum. Millet aptal değil gelmişsiniz burada sapık sapık yaşlı başlı insanlarsınız, bütün sapıklığınızı sosyal medyada konuşturuyorsunuz. Cidden hani çocuk felan olabilirim ama hiç böyle sinirle bir yazı yazmaya başlamamıştım. Bu blogumu boş yere açmadım ben ki hele sapık kişiler için hiç değil. 

Hadi daha genç kişiler gelip de mesaj gönderiyorlar filan anında engelliyorum. Cidden bir kendinize bakın da yaptığınız iğrençliklere bir dur deyin, lütfen. Milletin işi gücü yok sizin sapık tacizlerinizle uğraşmasınlar ! Cidden yeter !

Umarım dediklerim sahiplerine ulaşmıştır !

Yorumlar

  1. istediğin blogları engelleyebilirsin. bak, panelde "önizlemeden" "izleyiciler" e tıkla, orda geliyor blog engelleme. taciz mesajlarını unut gitsin. hepimize geliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır ya, google+ dan sapık sapık kişiler takip ediyor. Ne zaman bloguma google+ hesabımı koyduysam, o günden bu yana sapık kişiler sürekli görüntülü istekler filan, sinir ettiler artık !

      Sil
    2. Ya bir de şey, bloguma uğrama demiştim ama, kusura bakma. Pek iyi değildim, iyi ki geri gelmişsin. Bir de yeni yazıma bir baksana plis plis :D

      Sil
  2. ben bütün yazılarını okuyorum ve yorum yapıyorum ki zaten akıllım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama dün işte, gelme yorum yapma dedi ve gelmeyeceksi diye korktum da :( Cidden kusura bakma, en çok senin yorumlarına ihtiyacım var :(

      Sil
    2. ben sana hiç kızmam kırılmam ki :)

      Sil
    3. Ayyyy :) Tişikkürler o zaman senin dilinde :))

      Sil
    4. mirsi tımıms ayolcuum :)

      Sil
    5. game of thrones'tan o daaaa sen bilmiyooon :)))

      Sil
    6. A-aaaaaa ! Mance'i bilmeyen ne olsun :)

      Sil
  3. gelmiyolar de mi artıııık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelmesinler, yoksa bildiğin rezil edicem onları artık ! :(((

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar