23 Ağustos 2015 Pazar

İrem Seçmecesi 2

Küçük misafirliklerde ne kadar kötü olabilirsiniz ?



Dün normalde güzel bir gündü. Kusmam haricinde ve piknikte başlayan baş ağrım bir türlü durmak bilmedi. Eve geldik, yarım saat sonra hazırlanıp misafirliğe gidecekken, iyi ki tercih değiştirip arkadaşıma gidiyim dedim.

Yani öyle iğrenç bir şey yoktur. Başım ağrıyor, klima çarptı biraz da; hadiiiiiii...

İrem bunaldı, İrem bir hallere girdi, İrem'in midesi bulanıyor... Babama mesaj atarım, interneti açık değil. Midem çok kötü asit dolu sanki, yanıyor. Ama bir yandan da kusucam böyle.. Allah, sonunda gittim abime mesaj attım, sağolsun annemleri aradı. Annem aradı, geliyoruz dedi. Hemen ardından bir çıkarttım içimdekileri, sanki gazoz var içimde. 

Ben pek gazlı içecek içmem, fanta da içince bir o da yapmış olabilir. Piknikteki yiyecekler de bozmuş olabilir midemi. Ben orada (Arkadaşımda) 3-4 saat dayandım, bir daha bu kadar dayanamam galiba. Üstüne gittim, bilerek klimanın dibine oturdum. Zaten Sıla habercisi her anın, ne halde olduğumu o biliyor.

Hani İrem Seçmecesi'ne daha gelmedik...

Ben o dayandığım 3 saat içerisinde arkadaşımla öyle konuşurken, konu kitaplara geldi. İşte okuduğu kitabı getirdi, kitap hakkında fikirlerim var ama okumadım. Kitap da 'Şu Çılgın Türkler' olunca efsane işte... 

Bu kitaptan bende de var ancak pek okuyamadım. Babam'ın fikirleri vardı, ondan sormuştum filan; uzun uzun inceledim filan. 600'lü sayfalarda bir şey, boyutu normal kitaba göre biraz küçük olunca sanki sanırsınız 900 sayfalık kitap. İşte dedim ki, ya dedim bu kitap nasıl biter. O da dedi, ay dedi sen bundan kalın kitaplar okuyorsun dedi. Kızla uzun süredir konuşmuyorum, ama okulumuz aynı. Millet görüyor demek ki gözlerine girmişim diye bir güldüm içimden sessizce. 

Bir ara okul başkanlığına elim titreye titreye aday oldum ve bir süre tanımadığım çocuklar geldi işte selam verdi. Onlardan da tanınmışlığım var. 

5. Sınıftayken pek kitap okuyamazdım. Sırf okuyor gözükeyim diye 'Sultana Dokunmak' adlı kitabı elimde gezdire gezdire kırış kırış yapmıştım. Kitaba yazık ettim cidden ya. Ondan sonra o dönem boyunca tek kitap taşırken, şimdi bir dönemde en az 10 kitap taşıdığım aklıma geldi. 

Kitaplarla olan bazı hikayeleri böyle saçma da olsa paylaşmayı seviyorum. Böyle bazı kişilerden kitaplarla aramdaki bağları duyunca bir değerli hissediyorum. Hani ilgi duyduğunuz tek şey kitaplar. Milletin arkadaşları göze batarken, benim arkadaşlarımdan fazla kitabım var. Kitaplar bir dost oluştursa, bu kadar değerli olmaz. 

Başka bir İrem Seçmecesi'nde görüşmek üzereeee... :)


30 yorum:

  1. görüşürüüüüüz :) tekrar geçmiş olsuuun : )

    YanıtlaSil
  2. geçmiş olsun küçük hanım dikkat et kendine.:) kitaplar bazen en iyi dost oluyor insana ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Yaa evet yaa :))

      Sil
  3. geçmiş olsun..

    yapmak istersen mimledim seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)

      Vakit bulduğumda konusuna bakıp yazarım, teşekkürler :))

      Sil
    2. geçmiş olsun irem. iyi bak kendine :)

      Sil
    3. Teşekkür ederim :) Dikkat etmeye çalışıyorum yaa :))

      Sil
    4. lazımsın bize. öğreneceğimiz çok şey var senden. (iç ses: çok mu bencilce oldu yav? aman boş ver. çıkar dünyası nasılsa) :)))))))

      Sil
    5. Ay benim dünyam mı ? :o :OOOO

      Hayııııııır !!!

      Sil
  4. benim yatağımın altı full kitaptır. kitaptan iyi dostmu olur iremcim:) dostlar daha çok çoğalsın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugün bir tane daha kitap aldım ^-^

      Up, up !!! *.*

      Sil
    2. Bütün paralarımız kitaba gidiyor:)
      Ama en güzeli

      Sil
    3. Ya alışcerişe doyamayanlardanım ben yaa :))

      Sil
    4. bende hiç doymam o yüzden alışveriş merkezine gidince veya başka yere bazen param gitmesin diye kendimi zor tutarım girmemek için:)

      Sil
    5. zor ama bazen yapmak gerekiyor:)

      Sil
  5. Kitap candır, can dosttur ya...
    Bu arada çok geçmiş olsun canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ki en yalnız olduğumuzda her şeye eşlik eden ..

      Teşekkür ederiiiim *.*

      Sil
  6. irem irmikin keyfi yerinde miiii. böyle dışarı çıkarken evet insan yanına havalı bi kitap almalı mesela işte bi felsefe kitabı filan ya da iyi bir şairin kitabı filan kürk mantolu madonna veyaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek iyi sayılmam. İçim hüzün doldu, bir an sanki her şey başıma çökmüş gibi hissettim. Sadece neler yaptığımı ölçmeden sevgi bekliyorum. Asla bir kişiye karışmayacağım. En azından ağlamakla yetiniyorum.

      Sil
    2. off bugün kötü bişi olmadı de miiii. ama zaten ne yaptığını ölçmeden davranırken sen seni seven seviyordur, böyle olmayanı boşveer üzülmeee :)

      Sil
    3. Bugün harikaydı. Saçımı kestirdim,yeni şeyler aldım filan dedim filan çok güzledi. Ama gece hani bir anda boşluk düşer ya içine, şimdi de kötü oldum. Eski şeyleri çok hatırlamamaya çalışıyorum ama, bir boğazımda düğüm oluşuruyor..

      Sil
    4. allam hatırlamaaa düşünmeee, lavaboya git o düğümü tükür yaa sona da simge miş miş, eylem hayat devam eder dinle neşelen yaaa :)

      Sil
    5. Bir kez olsun eskilere gitsem..

      Sil
  7. Çok geçmiş olsun İrem, bir daha olmaz inşallah..

    YanıtlaSil
  8. sıcaktan uzak dur genç bayan ..
    geçmiş olsun.
    kusmak kötüdür. baş ağrısı da kötüdür. demek ki başağrısı kusunca olar.
    iğrenç espri no 2344125
    hadi görüşmek üzere der bi giderim off yani.
    (bak son cümlede iğrençti)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür mü edeyim ? :/

      Yoook, ters oldu :)) Kustuktan sonra başım ağrımıyordu. Ya bende öyle bir baş ağrısı var ki, saçmasapan kimse çözemiyor. Genelde ağrır böyle ama, nedensiz. Midem de bulanır ama kusamam, tuvalet ne kadar kötüyse, ondan kusmuşumdur :)))

      Keşke her an kussam dedim, öyle bir rahatlık yani (Mide bulandırıcı utanç dolu yorum part Syra Kusar)

      Sil