18 Ağustos 2015 Salı

Dünya Habercisi

Bir anda çıkan şans bana doğsa bir an,
Duygularımı unutsam,
Bir kenarda kalsalar bensiz,
Onlar olunca çok doluyum,
Gitsiler benden başka yerlere,
Keşfedecek insanlar,
Mutlu olacak insanlar bulsunlar,
Aşkın kötü olduğunu,
Acı verecek insan aradıklarını söylesinler,
 Dünyayı sevgisiz bırakmasınlar,
Aşka dönüşmeden çekip gitsinler,
Kıskanır çünkü güneş ayı,
Aşık olmak ister,
Onun gibi parlak olmak ister ay,
Onun gibi dopdolu neşeli olsun ister,
Ama güneş aya dönüşmeden,
Kıyamet son bulsun ister dünya...



8 yorum:

  1. Son bulsun bu yoksun kalmış dünyanın kıyametleri kala kalsın bir yol kenarı kaldırımlarda sussun kalsın ölüme aç kalmış yalnızlığın bir bavul dolusu kimsesizliğin içinde son bulsun bir deniz kenarı sessizlikte ......son bulsun bırakın dünyayı .....sessiz kaldım O güzel yüreğinin satırlarına sağlık küçük hanım .....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bu ne kadar güzel bir yorum ya ? *.* Gözlerim ışıl ışıl oldu :)) Teşekkür ederim hanımefendi :))

      Sil
    2. Ben teşekkür ederim küçük hanım :) her daim ışıl ışıl parlasın o güzel gözlerin :)

      Sil
  2. ayyyyyyy nefis bu nefis yaaa. çok da duygulu hüzünlü de. foto neresiii. bi deee düşüncelerimiz benziyo valla yaaa. bi daa okucam şimdi iki kere okudum. oleeey. çok iyi buuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya Deneme yazamıyorum diye yakındım, şiir yazdım :)

      Sil
    2. Burası da Antalya'nın 5 yıldızlı 7 yıldızlı otellerinin bulunduğu yerdeki sahil de, sonbaharda filan gitmiştik. 2009 gibi :))

      Sil
  3. sevgisiz kalmasın dünya..
    çok iyii çok beğendim :)

    YanıtlaSil