Ana içeriğe atla

Müzik Hayatım 6

Galiba pek bir şarkı bulma yeteneğim tükendi. Artık şarkıların canını çıkartana kadar (vıccığını çıkartana kadar) dinlediğim için şarkılar benden bıkmış durumda ancak bir haberim var !!


Karmakarışık bir müzik listesiyle yine karşınızdayım. Aslında bu seferki şarkılar hepsi çok karışık. Aynen duygularım gibi bir şarkı listesi ortaya çıkacağından eminim. Çoğu zaman ben ağlarken bile şarkı açarım ve o kadar şarkı var ki, diğer yazılarımda bu şarkıları kullandım mı diye sorup duruyorum her seferinde kendime. Ancak kullansam da sorun olmaz diye düşünerek şarkıları anlatımıma geçiyorum.

Krewella yeni albümle yeniden electro müzikte yeni bombalarıyla gelecek zannederken,youtube de paylaştığı 'Somewhere To Run' dan sonra birkaç hafta önce de bu şarkının klibini yayınladı. Her zamanki Krewella açık saçık klibi hiç değil, bu seferki çok kapalı bile olmuş ancak şarkıda öyle bir etki varki, hep kafamı sallayasım geliyor.

Rihanna da yeni bir şarkıyla Miley gibi tepkiler aldı. Bildiğiniz Rihanna sürtük (?) kızlar gibi bir hava vererek klipte bir bağımlı gibi bir şey içinde. Doğrusu izlerken midem bulanacaktı bu yüzden sadece şarkıyı dinlerken bir şeyler yazdım. Doğrusu yine beğendim...

Eminem'in Sia ile olan o muhteşem düetlerinden bir tanesini daha duydum. Normalde Sia'nın şarkılarını indireyim derken Eminem ile olan en son çıkan şarkısını gördüm. Doğrusu belki daha önceden de çıkmış olabilir ancak yeni gördüm ve pek de dinlyemedim, şarkı olsun da tın tın olsun işte.

Tyga ve Chris ikilisinin düetleri yine beni dağlara yapıştırdı. Bu sefer de bir minik kız gibi gözüken Pia Mia ile Do It Again adlı şarkı ortaya çıkmış.

Ciara I Bet ile büyülemişti beni, bu sefer de Dance Like We're Making Love ile büyüledi. Ne kadar uzun bir şarkı adı. Doğrusu ben Making Love yazar geçerdim.

Nicki'nin saçma sapan gülüşlerini sevmem Anaconda'da ki gibi ancak bu şarkı da güzelmiş deyip, vıccığını çıkartana kadar dinledim bu sefer.

Ed Sheeran klasik müzikleriyle ritmine bayıldığım çok bilinen kişilerden biri. Ancak bu şarkısı ve klibi çok eski de olsa, eskiden Nina ile birlikteyken ki fotoğrafları geçtiği için bu şarkısını çok beğenerek ekledim.

Her zamanki ritim aşkıyla bu sefer bir şarkı keşfettim. Canoga Park !!

Müzik Listesi: Eminem - Beautiful Pain

Not: Fotoğraf Deniz arkadaşıma aittir. Artık arkadaşlarımdan çevre fotoğrafları alıyorum...




Yorumlar

  1. ben de bir şarkıya takınca takıyorum sürekli onu dinliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli evde söylüyorum ya, söylediğimi sandığım kısımlarda bile kendime gülüyorum :))

      Sil
  2. ayyyy ben hep şeyi dinliyom bak simge "miş miş" :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neye bakayım, anlamadım ? :)

      Sil
    2. :) simgenin miş miş şarkısına bak :)

      Sil
    3. Senden de şarkı önerileri varmış ha ? :))

      Sil
    4. Yeni ek şarkılar ekledim, bunlar da dün aklıma geldi :)

      Sil
    5. Cidden dengesizin tekiyim, neye dokunsam bir terslik, cidden türkçe şarkı da dinleyemiyorum. Dinlediğim bir iki türkçe vardır. Cidden bu aralar benim hiçbir şey yapmamam gerek. Gittim cam kırdım

      Sil
  3. bu listeyi de artık hep dinlerim kiii.

    anaconda gibi mi gülüyoooo :)

    demişsin yaa dağlara yapıştırdı o nasıl oluyo yaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya orada bir kavram bulamadım, bir açİklayamadım. O kelime de vahim bir durum var yani :))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu "Çıkmaz Sokak"

Kitap Fuarı'ndan aldığım kitapların hemen ertesini günü kitaplarımı okumaya başladım. Doğrusu okumadığım çok kitap artmıştı ancak çok uzun bir sürede bitirdiğim için yine kendime biraz söylensem de gerçekten güzel bir kitaptı. O zaman tümden nasıl bir yorum aldı benden, inceleyelim hadi ! :)

Çıkmaz sokaklara elveda deyin. Artık öyle bir çıkmaz sokağınız olacak ki, ruhunuz bile sokaklara elveda diyemeyecek. Belki de yeniden aşık olacaksınız bu umutlarla ve, artık bir aşkı sonlandırmanın ve yeni bir aşka başlamanın tam da bu sokaklar arası geçişte göreceğiz. Eslin'in çıkmaz sokağına hoşgeldiniz "Yiğit Kutay" ile birlikte..

Eh artık bir kitap okumamın vakti gelmiş ve çatmıştı ki bu kitap oldukça ince gözüküyor dimi ? Aslında bu kitap 622 sayfa ve oldukça büyük olan yazılarıyla da olsa uzun bir sürede bitirdim maalesef. Bazen bazı şeylerden dolayı vaktim kalmıyordu ve kitabı bitirdiğimde ilk olarak ağlayıp, sonra oh be iyi ki bitti dedim. Ancak oldukça güzel ve unutamay…

İzlediğim YouTube Kanalları

Uzun zamandır Gmail hesabımı açtığımdan sonra Blogger'ı keşfettim ve ardından blog yazmaya başladım ancak Gmail hesabımı açtıktan bir süre sonra da YouTube'a kaydoldum. Son 5 ay gibi bir zaman içerisinde o kadar aktifçe kullanmaya başladım ki artık laptop başından kalkmamamın tek sebebi video izlemek oluyor. 

Şimdi aklıma geldi de neden izlediğim kanalları paylaşarak herkese tanıtmıyorum dedim. Video izlerken dedim ben buna da başlayayım dedim. Umarım güzel bir liste oluşur ve faydalı bir post dizesi daha ortaya çıkar :))
1- İlk olarak az önce Onedio kanalından birkaç video izliyordum ve bundan başlamak istedim. Bu kanalı 2 ay önce keşfettim ve Onedio nun kendi web sitesinde 7'den 70'e harika paylaşımlar var. Bu YouTube kanalında da birçok komik dize videolar var. 
Onedio Kanalı
2- Normalde ben pek çok makyaj da yapmasam ilk makyaj videoları ile başlayıp sonradan eğlenceli videolarla konu alan Meryem Can'ı çok seviyorum. Fan değilim YouTube'da kimsenin ancak gö…

ÇEKİLİŞ VAAAR!!

Evet. Artık bunun zamanı gelmişti. Ve diğer çekilişteki gibi ödemeli düşünmüyorum. Umarım bir aksilik çıkmaz. 





Uzunca açıklama yapabileceğim kadar heyecansız değilim. Heyecanlı olduğum için pek unuttuğum şeyler de olabilir. BU BİR HIZLI ÇEKİLİŞTİR! :)) 
Öncelikle geçen seferki yaptığım çekiliş katılım şartı yüzünden 2 kişi katılmıştı. Blogum oldukça izlenmesi okunması yerlerde. Bu durum her bir yazımda etkisini bıraktı gerçekten. Ve ben de artık bu içimdeki volkanı patlatmaya karar verdim. Yarın için işim var dışarıda ve ben de aslında ya yarın ya da 4 Kasım'a kadar olacak çekilişi başlatıyorum. 
Katılım şarkı katıldım yazıp blogumu izlenmeye almak. Sadece bu. 2 kazananlı bir çekiliştir. Geri dönüş yapılmazsa bir diğer talihli kişiye aktarılır haberiniz olsun. Defterleri ben kendim yaptım. Belki beğenmeyeceksiniz ancak böyle maalesef :( İki kazanan da 2 renkli kalem, 1 siyah tükenmez kalem ve bir adet kırmızı kalem kazanacaktır. İki kazanana da sunduğum kitapları okumadım. Okuyam…

İzleyiciler