22 Ağustos 2015 Cumartesi

Neredeyim ?

Neredeyim ben ? Günlerdir bir blog dünyasından çıkıp, sürekli gezdim. Sabah akşam durmuyoruz tıp tıs, tıp tıs yapmıyoruz.


Bu aralar zor da olsa, Sade ve Derin'i okuyorum. Gece uykum olduğunda 10-20 sayfa okumuştum ve çok orjinal bir kapak var *.* 


Ben havuza girerim de yalnız mı olurum ? Elbette yiyecekler, içecekler, bira şişesi sanılan cam damla suyuyla birlikte Bengisu da vardı. Güzel bir gün işte, ayrıntıları sonra paylaşacağım, iyi günleeer !! 




66 yorum:

  1. Oooo ne güzel gönlünce eğlen bol bol ^-^ İyi tatiller sanaaa ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok teşekkür ederim, bunlar iyi günler yaa :)) Sizin de sınavınız varmış, benim de var yaa :(( Ama umarım istediğiniz yere gidersiniz :))

      Sil
  2. ne güzel keyifle okuman ve keyifli bir tatil yapman dileğiyle ....küçük hanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay teşekkür ederim size de :)) Ya tabii keyifli bir kitap ancak her kitapta olduğu givi bu kitapta da sorularım fazla :))

      Sil
  3. ay tatil yap tabiiiiii ne güzel yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay teşekkürleeeerr :)) Ya işte o fotoğraf için o kadar uğraştım bi bil seeeen. Ay yüzümle uymuyor mu Derin yoksaaa ? :)

      Sil
    2. yaa seni üzen kişilerle görüşmeseneee yaaaa neden ağlatacak durumlara giriyon kiiii :))) hoppalaaa gitmeeee rahatsız eeet beniiiiiiiii :)))))

      Sil
    3. Kalmam iyi olmayacak, zorlamaya da gerek yok. Kalbim kırılıyor.

      Beni üzenlerle konuşmamak.. Ya şu yaşta bile ne durumlar var allah kahretsin Türkiye'yi ! İnsanından nefret ediyorum !

      Sil
    4. allam blogda üzen yok ki senii. bak o zaman lise üniversite bitir yurtdışına git taam mııı :)))

      Sil
    5. Önümde en az 6 sene var be Deep. Kim öle kim kala. Yurtdışında ne işim var. Evden dışarı çıkmayacağım ben cidden allah kahretsin şu insanları !

      Sil
  4. şirin ki foto sen de şirinsin uymuş ki. yerdeki o diğer büyük kitap ne. bi de baksana yaaa, neden hep gitmekten söz ediyon yaa. okullar başlayınca tamam giremezsin ama arada girersin. ben de hep yazarım ki sana. sen de derslerden kitaplardan söz edersin. gitmek deme şuna yaaa. yokluğun belli olmayacak çünkü kaybolmucan ama öle deme üzmesene beni yaaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O Wattpad kitabı, Bengisu'nun...

      Deep, bir gün mutluysam yarısında içim burkuk ya. Gidince rahatsız etmem, sen de rahatlarsın...

      Sil
    2. allam deme böle şeler. yazamazsan da derslerden zaten hep dua etcem sınavlarına, gelirsin aradaaaa. allam ne rahatsızı yaaaaa sen galiba her şeyi çok düşünüyooooon çok düşünmeseneee :)

      Sil
    3. Ay şimdi salaklığa vurup anlaşma isterim filan, fikrime saygı duyar mısıııın ? :)

      Sil
    4. Bak o büyük defter gibi olan şeyler şimdiki her yaşa göre boyama kitabı *.* Çok harikalar yaa :)

      Sil
    5. anlaşırız ayol zaten saygı duyuyom fikrine aaa o boyama kitabı mı gördüm onlardan kitapçılarda iyi sakinleştiriyomuş evet :)

      Sil
    6. Yok benim aklımda cin fikirler var şu anlaşma konusunda :)

      Sil
    7. piki bakalım cincineee :))))

      Sil
    8. Ya ben yorumunu niye göremiyorum ?

      Sil
  5. biliyosun ben de senin gibiyim. insanlardan uzak duruyom işte evden çıkmıyom. okul bakalım hayırlısı. sorarsın zamanla. yurtdışında okudum ben de yaaa. düşünürüz bişiler ki. boşver insanları düşünme. okul hedefi yazmak bak bunlar daha hoş yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş şeyler olabilir, ben nefret doluyum. Nefret ediyorum her insandan, bir ara sevgilim varken bile nefret ediyordum. Sevmesindiler ki beni, güzel değil çünkü.

      Ben eskiden böyle değildim. Sadece yaşadığım şeyler beni böyle yaptı. Aslında geri bloga döndüğümde elimde hiçbir şey yoktu. Ne sosyal ağım, ne telefonum. MP3 dinliyordum sadece. Yazıyordum, ağlıyordum. Az ağlmdım ben, bloga yeniden döndüğümde uğraşlarım geri geldi. Burak ama güzel hikayelerim var :(

      Sil
    2. nefret evet anlıyorum ki. insanlar düşüncesizdir ince değildir. bütün uğraşların güzel ki. bak bi de şu var ki, sen yazar ruhlusun, sanatçı ruhlusun, senin gibiler daha kırılgan hassas olur ki, dünyanın derdini daha çok çekerler işte. insanlardan koru biraz kendini yaa. çok seçici ol işteee :) üzülme diyee :)

      Sil
    3. Merak etme, ben çoktan kendimi koruyamadım :(

      Sil
    4. Ah be, bak işte ne zor dünya :(:(

      Sil
  6. ay korkmadım ayolcuum. istediğin zaman sölersin kiiiii. anlaşma olur kii. bak neşen de yerine geldiiiii. işteee öyle gitmek filan demeeeee. üzülmek ağlamak da yok. insanlar kaka işte. anlaşma yaparız kiii. kitap da olcak. işallah lise de olcak. allam karansar olmaaaa ciciş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay of, hepsi bana bağlı ya bilmiyorum. Karamsar olmak doğamda var. Hani ağlamak var, ağlammadan yapamam. Dün midem bulanıyordu bak, arkadaşımdaydım. Gittimm tuvalete annem aradı, gelin filan dedim moralim bozuldu tam ağlayacakken kapattım kustum. Ben sana dedim, demedim mi he ?

      Sil
    2. napalım işte action irem yaa şimdilik karamsarsın bakalım ama geçer kiii :)

      Sil
    3. Bak cin fikri söyliyim mi. Ben iyi oliyim sen de gizliliken çık dicektim :'))))

      Sil
    4. hımmmm seni seniiiii cincineee :) iyi olcan ki ben hep uğraşcam iyi olman için kiii :) gizlilik bakalım belki daa ilerdeeee bilemiyom kiiii :)

      Sil
    5. ay okudun mu sen lady bug ropörtajını benimle yaptığıııı :)

      Sil
    6. Daha kaç sene beklicez ayol :) Belki bak kısmetlin filan çıkçak sen de evlenicen gari :) Ay bana demek düşmez ama :)) Zatrn merak ediyorlar :)

      Yani demek istediğim, Deep ne yaa ?? Ben insanların isimlerini kullanmayı çok seviyorum :)) Bak eski sevgilime sürekli ismiyle hitap ediyordum, kızmıştı :)) O kadar isim sevecenim yaniiiii :))

      Sil
    7. Yaaa, şimdi başımı önüme eyip saçımla yüzümü kapaticaaam :( Fırsatım olmadı hiç yaa :( Aradım da bulamadım hata :((

      Sil
    8. Niye cevap vermiyorsun ? :(

      Sil
    9. ay bugün pazar temizlik yaptım alışveriş yaptım yemek yaptım ev günüm yaaa kore dizisi bile izledim. şimdi biloku açtım. yorum yanıtlıcam. yazı yazcam. senin son yazını okudum iki defa yorum yapıcem.

      bak dipoş, dibidip, dipsos, dipsi, dipçik, isimlerim yaaa :)))) saçınla yüzünü kapatma fotosu çekseneeee. gugıla ladybugtr yazınca geliyo eski kreatif başkan yeni lady bug arkadaşımızın raportajıııı. iyileşti miiiiii mideeeeen :))))

      Sil
    10. Deep, Zahide diye biri yok artık. Konuşmuyorum kimseyle. Ciddiyim artık kimse umrumda değil, cidden yeter.

      Sil
    11. Dün kusunca bugün de uykumu aldım, iyi midem. Röportaja da bakiciiim ifindim :))

      Sil
    12. Bak röportaja baktım da, ortaya çıkmayacaksın peki :(

      Sil
  7. nası göremiyoooon ben görüyom yaaa işte hepsi bilokundaaaaa yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay şimdi gördüm de, eve gidince bakarım diyecektim. Neyse sonra yazarım :)

      Sil
  8. hadiiiii gez işteee keyfine baksanaaaa :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yaa, pikniğe geldik. Çok yoruldum, birazdan gidicez eve. Hemencecik yazarım :)) Galiba yazıları yazıp taslaklara koyucam, okul günleri bir tıkla bitircem :))

      Sil
    2. Ya şimdi de bir yere gidicez. O-hooooo ! Neyse geçikicek biraz :)

      Sil
  9. piknik ay nerde yaptınız ya ne güzel :)))) hımmm yine çok cincinesiiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya piknikte hafiften başım ağrıyordu, şimdi başım dönüyoe midem bulanıyor. Bi 2 gün girmicem, hasi saalıcakla :(

      Sil
  10. Ya normalde deniz sevmem ama insan tatile gidemeyince özlüyor aslında bunları :/
    Tabi özledim deyip ikinci gün sızlanmaya başlıyordum her yıl :D Sınavdı yeğendi gidemedim artık seneye T.T
    Bu arada ufak bir bilgi paylaşımı yapmak istiyorum, damla suyu almayın diyorlar çünkü onun kaynak su olmadığı arıtılmış su olduğu ve promosyon olarak cocacola yanında hediye edildiği şeklinde bir uyarı almıştım arkadaşımdan. Doğruluğundan emin değilim tabi ama nihayetinde her türlü yerli malı kullanmaya özen gösterelim bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Damla çok içmiyorum zaten, arıtıcı sudan koyuyorum da genelde ama okulda da damla almıyorum, cam olduğu için cafeden çıkarken yanıma aldım :)

      Sil
  11. bugün daha iyi misin cincineeeeee :) zahide ile buluştunuz muuuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zaman iy oldum ki, zaten anlaşma filan da olsaydı yine kendini açıklamazdın ki

      Sil
  12. tamam ya üzülme tamam. hadi hoş bi kore dizisi izle yaaa.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağlicam, dizi filan da izleyemiyorum. Günletrdir laptopu elime alamıyorum.

      Sil
    2. evde misin. deniz kenarında yürüsene biraz. yürüyüş yap hadi.

      Sil
    3. ayyy ne güzel yaaa tabi havuza git hadi oleeeey :)

      Sil
    4. İnince iyi olurum zaten :)

      Sil
  13. keyfin yerinde olsun amaaaa cincineeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cin fikirli irem demek :)

      Sil
    2. Cin fikirli mi ? Ya yapma be Deep :(

      Sil
    3. allam olumlu güzel bişi diyom ki var ya bi sözcük cimcime onun gibi işte cincine. bir sempati sözcüğü yaaaa :)))))

      Sil
    4. Ama ben anlamını soruyoruuuuuuum :)))

      Sil
    5. ben uydurdum bilmiyorummmm cincine işteeeeee :)

      Sil
    6. Yok sen İrmik de :))) Buse bana İrmik Helvası diyor *.* O da blogumu geziyor arada :))

      Sil
    7. yoksaa dondurmalı mısıııın :)

      Sil
    8. KahramanMaraş dondurmalıyım :)) Iscak ıscak irmikliii :)) Yir misin :))

      Sil
    9. çok yirim hepsisini :)

      Sil