Ana içeriğe atla

Saçmamaçsız Mim'i

Galiba ilk defa farklı bir kişi tarafından mimlenmenin sevincini yaşıyorum. Buradan Paul Muad-Dib'ya teşekkürlerimi iletiyorum ve başından beri bu mimi duyar duymaz okuyamadığım için gülerek mime başlıyorum.


1- Odanızda veya evinizde orada olduğunu bir nesne bulun. Bu nesne ile bir anınız var mı ?

Yani çekmecemde bir kağıt vardı. Hatta 2 tane ve bu kağıtlarda çok garip bir şey var. Bir kanıt gibi bir şey galiba, 

1. kağıt ilk okul yıllarından sevdiğim Murathan'ın yazdığı şarkılar var ve kağıt kendisinin. Yazısını hiç bilmiyordum ve yerde bu kağıdı görünce alıp sakladığımı biliyorum. En güzel ve en gülümseten bir anılardan biridir galiba. En sonunda da 'Nasıl kandırdım sizi :D' yazıyor ve her okuduğumda aklıma geldiğinde gülerim. Ancak Murathan çocukluk aşkı gibi bir şey ve komik.

2. ise ilk çıktığım sevgilimle ilgili. Boyu, yaşı, doğduğu gün, burcu, sevdiği ve okuduğu kitap türleri yazıyor. Doğrusu bu beni daha çok sinir etse de saklamam bana garip geliyor. 

3. olarak da bir şey var aslında, masamın üstünde bir yerlerde bir kutu vardı ve önemli anıları saklarken onu kullanırken şimdi her senenin kutusu var ve bundan uzunca asla bahsedemem.

2- Aklınıza gelen soğuk bir espriyi yazın. Eğer aklınıza gelmiyorsa 2-3 kelime saçmalayın. 

İrem'in sana selamı var
Hangi İrem ?
Bilmİrem.

3- Yine aklınıza gelen biri ya da nesnenin adı ile akrostij yazın ama yazdığınız akrostij az ya da çok o şey veya kişi ile ilgili olsun.

Kavgalarda hemen kaçtım ya,
İnsanlığa sığındım her zamanda,
Takıldım durdum kelimelerde,
Aklımda sürekli okumak varken,
Peşimden bırakmadı düşünceler...

4- Seni kim mimlediyse,  şimdi onun blogunu -sitesini- açıyorsun ve onun bu soruya verdiği cevaptan ilginç bir kelime seçiyorsun . Ve döngünün devam etmesi için yine ilginç uzun ve saçma bir cümle kuruyorsun . Lütfen ben bir kuş gördüm .Yada bizim evde oyuncak ayı var gibi cümleler olmasın olabildiğince uzun ve saçma cümleler olsun . Hadi saçmalama potansiyeliniz görelim :D

"Duygularımda boğulmuştum ya hayatımda, sıcaktandı biliyorum. Nietzsche düşünmeye başladım. Bacağımdaki ağrıyı sıcağa bağladım. Belki diz kapağıma kitap kokusu enjekte etseydim, başımın ağrısı da düzelirdi. Kitap özünden bir söz buldum hemen. Diz kapağıma okumaya başladım. Ağrım geçmişti."

Cidden son verdiğim cevapta çok güldüm. Bilmiyorum öyle garip hissediyorum ki, gergin hissediyorum şu an. Sonra bu kısmı düzenlerim ben ya...



Yorumlar

  1. merhaba bloğunu takipdeyim bende sen beklerimn sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniiiiz :)) İlgimi çeken bir blogunuz varsa, hemen takibe alırım :)) İyi günler :)

      Sil
  2. Bilmirem asdglkjdhldksajhlkdashj ben de bu kısımda koptum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahhahaha :D Ama bir şey unutmuşum hemen düzelteyim :)

      Sil
  3. Soğuk espri süpermiş :D

    YanıtlaSil
  4. ayyyy neler biriktiriyon kutulardaaaa anılı ve sevdiğin şeyler miii.

    bilmirem çok komik sahiden de.

    diz kapağı hıhım evet sıcakta yazmışsın belliiiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu söylemem

      Komik diye değil, adım geçiyor diye yazdım geçtim.

      Diz kapağım ağrıdığı için o sırada klimalı havada yazdım :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu "Çıkmaz Sokak"

Kitap Fuarı'ndan aldığım kitapların hemen ertesini günü kitaplarımı okumaya başladım. Doğrusu okumadığım çok kitap artmıştı ancak çok uzun bir sürede bitirdiğim için yine kendime biraz söylensem de gerçekten güzel bir kitaptı. O zaman tümden nasıl bir yorum aldı benden, inceleyelim hadi ! :)

Çıkmaz sokaklara elveda deyin. Artık öyle bir çıkmaz sokağınız olacak ki, ruhunuz bile sokaklara elveda diyemeyecek. Belki de yeniden aşık olacaksınız bu umutlarla ve, artık bir aşkı sonlandırmanın ve yeni bir aşka başlamanın tam da bu sokaklar arası geçişte göreceğiz. Eslin'in çıkmaz sokağına hoşgeldiniz "Yiğit Kutay" ile birlikte..

Eh artık bir kitap okumamın vakti gelmiş ve çatmıştı ki bu kitap oldukça ince gözüküyor dimi ? Aslında bu kitap 622 sayfa ve oldukça büyük olan yazılarıyla da olsa uzun bir sürede bitirdim maalesef. Bazen bazı şeylerden dolayı vaktim kalmıyordu ve kitabı bitirdiğimde ilk olarak ağlayıp, sonra oh be iyi ki bitti dedim. Ancak oldukça güzel ve unutamay…

İzlediğim YouTube Kanalları

Uzun zamandır Gmail hesabımı açtığımdan sonra Blogger'ı keşfettim ve ardından blog yazmaya başladım ancak Gmail hesabımı açtıktan bir süre sonra da YouTube'a kaydoldum. Son 5 ay gibi bir zaman içerisinde o kadar aktifçe kullanmaya başladım ki artık laptop başından kalkmamamın tek sebebi video izlemek oluyor. 

Şimdi aklıma geldi de neden izlediğim kanalları paylaşarak herkese tanıtmıyorum dedim. Video izlerken dedim ben buna da başlayayım dedim. Umarım güzel bir liste oluşur ve faydalı bir post dizesi daha ortaya çıkar :))
1- İlk olarak az önce Onedio kanalından birkaç video izliyordum ve bundan başlamak istedim. Bu kanalı 2 ay önce keşfettim ve Onedio nun kendi web sitesinde 7'den 70'e harika paylaşımlar var. Bu YouTube kanalında da birçok komik dize videolar var. 
Onedio Kanalı
2- Normalde ben pek çok makyaj da yapmasam ilk makyaj videoları ile başlayıp sonradan eğlenceli videolarla konu alan Meryem Can'ı çok seviyorum. Fan değilim YouTube'da kimsenin ancak gö…

Müzik Hayatım 22

Biraz bir süre geçti ancak geç de olsa yazmaya karar verdim sonunda! Umarım unutmamışsınızdır? :(

Müzik Listesi: 1- DJ Snake - The Half ft. Jeremih, Young Thug, Swizz Beatz 2- Tom Odell - Jealousy 3- Ed Sheeran - Shape Of You 4- Burak Yeter - Tuesday ft. Danelle Sandoval 5- BahoBeat - Yol Olmam Korkarım 6- Bağzıları - Zaten Kırılmış Bir Kızsın 7- The Chainsmokers - Paris 8- Sia - Move Your Body 9- No Land - Düşünme Kaybolursun 10- Sagopa Kajmer - 366.gün 11- İkiye On Kala - Bakkala Diye Çıkıp Sana Gelesim Var 12- Barış Manço - Kol Düğmeleri (BÖ Remix) 13- BÖ & Serhat Durmus - Sarı Gelin 14- Dua Lipa - Thinking 'Bout You  15- Ed Sheeran - Shape Of You For Cello and Piano (COVER) 16- Other Earth - Moving On ft. happytree (Asch Remix) 17- Snakehips & MØ - Don't Leave 18- Miami Yacine - Kokaina 19- Keys N Krates - Dum Dee Dum (JiKay Remix) 20- Jon Bellion - All Time Low 21- Bonez Mc & Raf Camora feat. Maxwell - Ohne Mein Team 22- Felmax - Chapel  23- Snakehips & M…