19 Ağustos 2015 Çarşamba

Unutulmuş Mutluluk

Bugün bir farklılık vardı o yabancı dizilerde, filmlerde. Çoğu da şarkıların hissettirdiği özgürlüğün gergin haliydi. Yapmadan önce bir geri çekilme eylemi seziyordum. Gerginliği mutluluğuma vermek istedim. 



Küçüklük fotoğrafları insanı mutlu eder ya. Yeniden hatırladım küçük mutlulukları. Gözümden akan mutluluk yaşlarını ellerimle saldım yüzümden. 

Mutlu ama hastalık yüzünden son bulan mutlu aşklara gülümsedim yeniden. Umutları göz önüne aldım. Arkadaşlarımın sorunlarını düşündüm. Ya da kendimi onlar için parçaladım.

Hep gidenlerin arkasından beni parçaladın derim. Ama herkes saçmaladığımı söyler ve gider oldu. Yine gülümsedim mutluluklarıma. Üzüldüğümde yalnızlıklarıma değil.

Dünya aşka oyun oynuyordu. Oyun oynayanlar yetmezmiş gibi, duyguları tekmeliyorlardı. Can yakan bir darbe daha şiddetlendiriyordu acıyı. Üst üste gelen değil, aklında toplanan acılar yakıyordu. Hepsi bir yandan sana tekmeyi vuruyordu. 

Çoğalan acılar ölüme değil, kıyamet cehennemine benziyordu. Her gün doğan güneş, yarın sabah daha da kızaracaktı. Kışlar kırmız, yazlar kırmızı olacaktı. Sarı olan güneş, kırmızıya dönüşecek. İşte o gün, aşk oyundan çıkış yapacak. 

Unutulmuş mutluluğu geri kazanmaya bakacak insanlar değil, unutmaya devam eden insanlar o gün acıyla yakaracak.

Not: Duygu içermeden yazılmıştır.


38 yorum:

  1. hımmmmm hüzünlü ama sonu umutlu yaa. bak bu da senin tarzın işteee. o foto neresi. oyun oynayanları da duyguları tekmeleyenleri de boşvermeli unutmalı yaaa. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan her şeyi boş verince ne yapar be Deep ?

      Sil
    2. Ay Deep, burası Manavgat Şelalesindeki mağaradan bir görünüm. Ya çok beğendim ben de, çok güzel değil mi ? Sanki Alaçatı sokakları *.*

      Sil
    3. aynı o sokaklar ivit komikçiiii. sen jiddi oluncaaaa çıkacak kitabının sayfalarını öpcem kiiii :)

      Sil
    4. Ben çok ciddiyim bir kere. Ya şimdi sen gider bir arkadaşına verirsiniz, elinde kitap kalmıyormuş, öyle duydum kuşlardaaan :)

      Sil
    5. ayyy sen kuş dili mi biliyooooon :)

      Sil
    6. Kuş dili değil, özgürlük sesini biliyorum :)) Öpemiyeceksin benim kızımı, bildiğim için diyorum :)

      Sil
  2. kınanmak mı noldu ya. sen bakma insanlara ya bizim insanımız hep enerji kırar kıskanır moral bozar. dinleme sen kimseyi.

    kitap için de, önce dosyanı tamamla, iletişim kısmı sona yaa. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya bakma sen bana :) Ağladığımda öyle sinirle yazıyorum, olan bir şey yok. Sadece aklıma gelip duruyor bazı şeyler.

      Dosyayı tamamladığımda internetten iletişime geçmeyi düşünüyorum. Hooooof, sınavlara denk gelirse hayatta çıkartamam :(

      Sil
  3. dosyanı bitirince söle bana sona iletişime geç yaa. sınavlara denk gelirse bekletirsin azcık yaa. düşünme şimdiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama sen de söleseneeeee, neden ilk sana sölicem ki :)))

      Sil
    2. ya iki yayınevinden kitabım çıktı ya. yayınevleri ile sen iletişim kurarken fikir veririm diye ayolcuğum :)

      Sil
    3. Tecrübeliyim yani diyorsun :) Hahhahahaha :))

      Sil
    4. işte yani o süreçte sıkılma diye yardım ederim yaaa hihihi :)

      Sil
    5. Ben çabuk sıkılıyorum, o anda nasıl olacağım belli mi ki ? :)

      Sil
  4. Güzel ama kasvetli. Neşeli şeyler bekliyorum bak senden :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben neşeli pek yazamıyorum. Galiba yakın zamanda mutlu olurum hanımefendi :)

      Sil
  5. heeeey iyi misiiin. kore dizisine daldım kaç bölüm izledim yaaaa. zahidoş nabıyooo. gördün mü drama geldiii. havaalanında yazdıııı sana da yazdıııı ayrıca ben sana bıraktırmam blogu bi kere ayrıca tatildesin olcak o kadar akıllım boooooo :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay yok dayanamayacağım :((((((

      Sil
    2. neye dayanamayacaksın ayolcuum :)

      baksanaaa, derin mavi adlı kitabın 35. sayfasında irem var yaaa :)

      Sil
    3. Pek iyi şeyler olmuyor da :/

      Yaa :)) Ya mail gelir gelmez okudum nasıl koştum odama :))

      Sil
    4. Yok daha farklı şeyler :/

      Ama sevindim böyle diyince :)

      Sil
  6. blogda kötü şeyler olmuyo ama de miiii.

    arkadaşlarınla mı oluyoooo

    YanıtlaSil
  7. hımmm irem magazin action muuu. kim seni üzüyo yaaaa sööleseneeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya, yok bu magazin değil ya. Ya işte öyle :(

      Sil
    2. anladım. aman korkarım ben o ince işlerden. üzer büzer insanı :)

      Sil
    3. Tamam zaten, ince şeyler diye söylemiyorum. Senlik değil bu işler.

      Sil
  8. bak drama senin mimi yaptıııı yaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben bilgisayarın başına oturup da okuyabiliyor muyum bir sorsana ? :(

      Sil
    2. ayyy çok meşgul oldun sen desenee :)

      Sil
    3. Zaten meşgul biriydim, beni tanımıyorsun.

      Sil
  9. yine de küçük mutluluklar topla sen geçtiğin yollardan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sizin bu sözlerinize bayılıyorum, kızınız çok şanslı :)) Teşekkür ederim :)

      Sil