Üzülünce Ne Yaparım Mim'i

Üzüntü o kadar kaplamış ki bedenimi, 
Yanımda bir kişilik daha hissediyorum.
Şizofren gibi delinin tekiyim,
Ancak içimdeki acılar,
Hayatımı yansıtmıyor...


İlk önce buradan Deep'e sevgiler ! Mimler çoğunlukla beni yansıttığı için, bir mim daha yapmak istedim. Deep mimliyor, ben de cevaplıyorum. 

Aslındaa, gerçekten ilk baştaki şiir gibi bir hayatım var. Her zaman acılarımı insanların gözünde büyüterek söylemem ve saklarım. İşte, hani olur da bir kişiye çok güvenirsem, içimde ve ağlama duygusu varsa hiçe sayıp, neler yaşadığımı anlatıyorum. Tabii ki de yüz üstü bırakıp gitenler fazla bu zamanlar. Bazı arkadaşlarım da sürekli üzgün olduğum için şikayet ediyorlar. Ben bile kendimi tanımadığım için kesin bir şey söyleyemiyorum, bazı sözlerimi bazı betimlemelerin içine saklayıp, bloga ya da defterlere sunuyorum. Ancak üzülünce ne yaparım ?

Güzel soru ya bu... Uzun süre düşünmem gerekti doğrusu. Genelde okuldan geldikten sonra başım ağrırsa ya da moralim bozuksa ve daha da moralim bozulursa odama gidip ağlar ve öyle uyuduğumu bilirim. Her zaman mutlu biri değilim, çoğu zaman üzüntülüyüm ya, türlü türlü şeyler var aslında bende. Anlatsam uzaklaşacaklar korkusuyla da üzülürüm. 

Bir gün de üzülüp ağladığım zaman bir şarkı açmıştım. Bilmem neden ama, içimi bir karartı kapladığında söylediğim insanda bir terslik çıkıyor. 

'Kötü bir şey olacak.' 

Her şey bundan itibaren oluyor ve üzüntü duygusu da beraberinde geliyor. Yüzümü yıkayınca giden bir şey değil işte, öyle bir karaltı çöküyor ki içime; korkuyorum her şeyden. Ya da her tanıştığım insanda eğer ilk baştan kalbim çok kötü atıyorsa, bilirim ki gidecek ve acıtacak biri olacak. 

Üzüntü çeşitleri işte, birleştiğinde aslında pek bir şey yapmam. Gider şarkı eşliğinde ağlarım ya da uyku beni rahatlatır. Bazen de sinirle aşlayıp yazı yazdığımda kalemleri kırmıştım. Ancak korkmayın ki bir daha onu yapmadım...

Şimdi birini mimlemeyeyim ben ya, buradan kim istiyorsa onu mimledim gitti. İyi eğlenceler artık...

Not: Fotoğraf Berna'nın Bursa gezisinden... 

Yorumlar

  1. ağlamak uyumak iyi işte demek ki raatlatıyooo ferahlatıyooo.

    aman bak gitsinler gidenler yaaaa. kalanlar işte seni gerçekten sevenlerdir kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalanlar da sorunlu ben de sorunlu, hiç iyi bir ortam yaratmıyor. Artık gittim google+ da hesabıma kısa bir tanıtım filan yerine dengesiz yazdım. :(

      Sil
    2. hiç bile sen de kalanlar da sorunlu değil yaaa. dengesiz de değilsin yaa. geçer ki hepsi. hormonlar yapıyo öyleee yaaa senin bi hatan yok kiiii :)

      Sil
    3. Hepsi manyak, gidip sınıftakilerle anlaşmaya çalışıyorum, konuşmaya gelmiyor. Boşverdim gitti de, kimse özel gelmiyor ki bana. Hepsi bir mesaj atsın yeter de, Ayşegül büyük etki aslında :/ Cidden sorunluyum...

      Sil
  2. Ama naptın sen yaaa... Yaşın kaç başın kaç, ye iç hayatının tadını çıkar ne üzüntüsüymüş kız bu yaşta?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygusalım işte, bu yoruma bile ağlayasım geldi şimdi :(

      Sil
  3. Kız ben sana bişey yazmaya korkuyorum tatlım, İrem, yapma güzelim böyle...
    Esprili yazıyorum daima, ağlatıcak üzücek bişey yazmam ben <3 <3 <3
    Söyle bakim sen balık burcu musun yoksa benim gibi?
    Eğer öyleyse merak etme, belli bi yaşa kadar ağlarsın sürekli, sonra bir gün her bişeye gülmeyi de öğrenirsin... Umutsuzluğa kapılma e mi ???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır, bu benim sorunum. Kusuruma bakmayın lütfen :( Akrep burcuyum :/

      Sil
  4. duygusalsın hassassın ama sorunlu değilsiiin işteee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorunlu olabilme konusunda fikirlerim var o zaman :))

      Sil
    2. sen sorunluysan o zaman sorunlu olmak güzel bişi yaaaa :)

      Sil
    3. Sanmıyorum ki, sürekli bir şeyler yaşanıyor :)

      Sil
  5. İrem seni çok iyi anlıyorum.Nereden deme duygu dediğin, birbirini tanımadanda insanlar, hisler bir yolunu bulur ve kesişirler öyle tanıyorum işte ben seni.
    Yaşın genç olmasına rağmen yaşıtlarının aksine sen herşeyin farkındasın bu en güzel yaşında duygularını tanımlayabiliyorsun kendini tanımak ise zor iş bende tanımam kendimi daha uzun yıllar sürecek bu arayış.
    Bu yaşlarda kimisi kendini başkasındada arar işte bir arkadaş omuzu özel bir insan ailenin seni anlamasını isteğin okadar büyüktür ki.Kendimizi ifade edememek anlaşılmamazlık okadar yıpratıcı ki.
    Ağlayarak uyumak en hafifleticisi.
    Aslında duyguların bana bir sürü hayat kesiti canlandırıyor kafamda ama seni yormak istemem yorum okumakla.
    Düşünmekte anlaşılmamazlık kadar yorucu çünkü düşünürkende bu sefer sen kendini anlamaya çalışıyorsun ne istiyorum ya ben bir diyorsundur derdin ne senin ha diyorum ben hep kendime :))
    Üzülme ama bugünü bugün yaşa bugünün çaresini bul bugün nasıl yaşayacağım de yarını yarına kalsın ne yapalım :)
    Nasıl olsa geçecek yaşarken bir yolu bulunacak ama önce yol katetmemiz gerek.Yolun kendisi çareyi oluşturacak o sırada kendimizi tanıyacağız tamam mı :)
    Gidende gitsin be boşver sen kendini kendinde aramaktan çekinme düşersen kalk.
    Yorucu olacak biliyorum duyguların zedeliyken devam etmek belkide yürürken iyileşeceğiz ki bilemezsin hayat bir gizem işte ardı ne bilmiyoruz.Kırgınken ama öfkeyle kalkma.Sen kızgın değil üzgünsün o sırada üzüntün öfkeye dönüşmesin bende yaptım çünkü öyle birşey ve zararı ömür boyu bende kaldı.Yaptıklarımın ömür boyu pişmanlık çektireceği yetmez mi bana :) Üzgünken ben öfkeli değil kırgınım de ve ruhunu okşayacak şeylere yönel yaz işte defterlerine yazmak gelmiyorsa sevdiğin kitapları al oku tekrar tekrar film seyret müzik dinle deli gibi dans et içinden geldiği gibi gez dolaş.Sadece kızma kendi zararına oluyor birtanem.İyi olmanı istediğimden temiz bir kalbin olduğunu bildiğimden diyorum yoksa kötü olsan kötüyü kim durdurabilir ki.
    Sen özünde iyisin temizsin o kızı hiçbirşeyin kırmasına izin verme içinde ki seni hep koru ve kolla o sensin işte kimse bilmesede görmesede anlayamasada.Anlamasınlar.Anlarsalar kırarlar insanın özü böyle.Mutlu ol hep :)

    Uzun uzun cevap beklediğimi düşünme sen nasıl rahat olacaksan öyle cevap verirsin bir kız kardeşim gibi kucaklıyorum seni :)
    Unutma herkesten önce önemli olan sensin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ne diyebileceğimi bilemiyorum. İnsanı bildiğin zorluyorlar üzül diye. Blogdan asla öyle bir şey olmadı, bir kişi bile üzerine alınmasın. Ben çoğu kez gitmesinler diye uğraştıkça, fırsat sundukça ellerini kollarını sallaya sallaya geziyorlar. Yeri geliyor trip atmıyorum, İrem sen de her şeye trip atıyorsun diyen insanlara bir türlü laf anlatamadım. Üzerime geldiler gittim orada ağladım, hala söyleniyorlar. Gülüyorum dalga geçiyorlar filan. İstenmeyen biri değilim, birkaç insanın gıcığına dokununca sen bana yaptım ben de sana yapacağım çocuklukları oynuyorlar. Ki ben neye uğraşıyorum anlamıyorum. Her giden insandan özür diliyorum kalbini kırdıysam diye, duygu sömürü yaptığımı düşünüyorlar. Bakın bunu da duygu sömürüsü diye anlatmadım, ben bunlardan fazlasını yaşadım, gece 1 buçuğa kadar ağladığımı biliyorum 2-3 saat boyunca. Ama o hiç boşuna değildi. İnsanlar yaşadıklarımla övündüğümü düşünüyorlar ama kimsenin en ufak bir kötü şeyler yaşadığımı düşünmüyorlar. Bir insanı bu yaşta bıktırıyorlar diye yaşlanıcam sanki. Sırf son senem diye boşveriyorum, yoksa onları çoktan dövmüştüm. Ciddiyim dövmüştüm...

      Sil
  6. İremciğim, genel olarak konuşuyorum insanlara yaranamazsın, ne yaparsan yap.Alçak gönüllü olmayı eziklik , kendini tanımayı ego diye düşünürler ama anlamazlar. Haa istisnalar kaideyi bozmaz, hayatında o istisnaların çok olmasını dilerim.Bir gün gelecek ve gidenlere üzülmemeyi öğreneceksin gerçi ben 33 yaşındayım üzülüyorum ama bu da benim balıklığım , tabii ki değmediğini biliyorum artık seven kalır sevmeyene bay :D hayat felsefen bu olsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin yorumu ayrı değerli oluyor, teşekkür ederim :))

      Sil
  7. Sen yaşta benim de bir küçük kardeşim var ben büyüttüm desem yeridir annem sağ olsun sadece doğurdu :) bütün nazını huysuzluğunu görmüşümdür bir ağzını açar bir daha susmaz :) cırcır böceği gibi durmaksızın konuşur :) senin gibi böylesine hayat dolu gönlü yüreği güzel bir küçük hanıma ancak gülmek yakışır hayat uzun bir yol gitmekle gitmez inişleri de var çıkışları da daha senin yaşayacağın önünde kocaman bir hayat var düşe kalka ve her şeyi yaşayarak öğreniyoruz hepimiz ben bile şu yaşımda neler gördüm neler yaşadım halende öğrenmeye devam ediyorum yaşta 29 :) onun için sen her daim mutlu olman dileğiyle kuzu :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar