Yaz Ayı'nın Keşifleri "Dondurmalı helva ve Makarna Yolcusu"

İzmir ve Aydın'da yaptığımız keyifli bir tatilden sonra dönüş yolumuzda Denizli-Antalya arasında Denizli'nin meşhur bir dondurmalı helvası vardır. Biz de bildiğimizden şaşmayarak 2. olarak da olsa yine geldik bir AVM önüne. 


Aslında amacımız bir helva yemek ve damağımızda kalacak tatlı tadını vermekken aç bir haldeyken, tatlı yemek güzel olmayacaktı. Ben çok acıkmıştım ve Hacı Şerif'in çaprazında Selva makarna tanıtım aracı vardı. Kokular beni oraya çekti elbette. Açlıktan karnım ağrıyor ya. 


Daha önce hiç böyle bir sos görmedim ve makarnaya da yakıştırmadım diyebilirim. Gerçekten her çatalda gözlerimi kapatıp yavaş yavaş yiyordum. Sonra dayanamayıp 1'er tane daha alınca yolculukta ilk önce makarna yiyip, sonra da tatlımızı keyifle yedik. Özellikle Denizli'den geçerken bile kuruyemişçilere rastlamak mümkün ve her geçen gün daha da pahalanıyor kuruyemişler. Almadan geçerseniz, yolculuğunuz tatsız tuzsuz olabilir. Keyiflendirmek için bir Denizli şehrine uğrayın derim.

İyi tatiller  !! 


Yorumlar

  1. Dondurmalı helva... Süperdir kesin ama yaaaa... !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şerbetli tatlı sevmediğim halde sevdiğim için irmiği de hafif olmuştu :)

      Sil
  2. ayyyy ikisini de bilmiyom. du bakayım bulurum belki ikisinden deee :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar