Zahide ve Ben + Duyuru

Sonunda bir ay da güzelce geçti ancak bu da daha hızlı geçen yaz tatili demek oluyor. En zor sandığım senelerden birine ilk defa gireceğim. Umarım güzel bir sınav ve duygular içerisinde sadece işimi derslerime verebilirim. Ama aslında bahsetmeye o kadar duygusuz başlasam da Zahide ile gerçekten sevdiğim bir arkadaşlığım var ve ne kadar galeriye girip da arkadaşlarımla fotoğraflarıma baksam, bu kadar tatlı bir fotoğraf göremem.


Cidden Zahide ile 1 senedir tanışıyoruz ve kendisi ne kadar duygularla geldiyse, dıştan gözüktüğünden çok serttir. Ama gelip de sürekli size vurmaz. Ağladın mı yanına gelir ve gitmez, ta ki sen ağlamayı kestiğin zamana kadar yanında kalır.

Doğrusu sulu göz olduğumu bütün takipçilerim de bilir diye düşünüyorum. Çünkü oldukça çok ağlarım ve Zahide bazı kişilerin dışında içindekileri dök rahatla, ben yanındayım der. En çok da bu sözü rahatlatır insanı. Bir acının gelip geçici olduğunu vurgular insana. O kadar çok kişiyle kavga etmiş birisidir, ama buraya katılınca pek dövmemeye çalışmıştır. Ancak Eda ve Zahide demek, bir hata yaptın mı yanarsın demek. Eh ortaokuldayız ama lisede olsaydık birbirimizi asla unutmazdık. Eda ki bunları zaten okumuyor diye böyle yazıyorum galiba ama cidden kimsenin kasten kalbini kırmak istemem. 

Dostluklar lisede kalıcı oluyor ya, şu an elimden gitmesini istemediğim nadir kişilerden biri Zahide. Ona her şeyiyle güvenip, her şeyi anlatmışımdır. Hatta benim sayemde blog açtığını söylese de bu onun içindedir. Bir gün büyük bir blogger olsa da kendimi övmek istemeyeceğim. Cidden yeri geliyor, yazılarına bayılıyorum. Yeri geliyor okutmak istemediği yazıları bir süre sonra okutuyor. Ama buradan da söylüyorum ki; iyi ki yanımdasın !

Duyuru 1: Ay sonunda geldim Antalya'ya ! Herkese rahat nefes verdirten klimalı havadan merhabalar !

Duyuru 2: Zahide benim bir sınıf arkadaşım ve kendisinin bir blogu var. Deep zaten duyurmakla kalmayıp, gadget bölümünde onun da bloguna yer açtı. Deep'e binlerce kez teşekkürler. Zahide'nin bloguna ulaşmak için; http://zahideecevik.blogspot.com.tr/

Yorumlar

  1. dün mü döndünüz eveee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1 Ağustosda işte :)) Ben de uyuyordum saate bakıp tam ayın başlangıcında yazı yazmam gereek diye uykulu yazdım :)

      Sil
  2. bu sıcakta nası giyindiniiz öyle yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahha :)) Bu bizim ilk fotoğrafımız Deep :))) Zahide'yle konuştum, 10-15 gün sonra gelicem dedi. İzin filan da aldım :)) Bir de zaten bu fotoğraf Mart ya da Mayıs ayından filan :) Ama gerçekten keşke böylr giyinmeseymişiz çünkü çok gezdik, sanki yaz ayında gibi terledik :)

      Sil
  3. Merhaba:-)bloğunu gezinirken gördüm:-)takip listeme ekledim,bana da beklerim:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melabağ ! Ne mutlu o zaman :)) Hemen takibe koşayım :)

      Sil
  4. anlamadım. kim nereye gidiyor söleseneeee.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cidden, kim nereye gidiyor ?

      Sil
    2. son yazıma son yaptığın iki yorum diyom. noldu sölesene ama.

      Sil
    3. Herkes gidiyor işte, sonra ağlıyorum. Sabah uyanıyorum ağlıyorum, dokundular mı ağlıyorum

      Sil
    4. okul arkadaşların başka şehire mi gidiyor.

      Sil
    5. Sadece üzgünüm, kimse de uğraşmak istemiyor ve beni umursama. Cidden hatta hiç uğrama bloguma, daha iyi

      Sil
    6. hadi anlat nolur. hadi ama dinlemek istiyorum ki.

      Sil
    7. Çocukluk arkadaşım gitti, sarılmayı hissettiğim arkadaşım gitti. Yani beni istemiyorlar ve beni bir daha görmek istemiyorlar.

      Sil
    8. noldu nasıl oldu ya. neden gitti neden istemiyorlar.

      Sil
    9. Çok büyük hata yapmıştım, ondan sonra da benden uzaklaştılar

      Sil
    10. nası bişi ya. büyük hata yapmazsın sen. kötü bişi yapmazsın. peki özür diledin mi. gitmişlerse belki de seni çok sevmiyolardı. okuldan mı yaa.

      Sil
    11. Cidden bir daha bloguma uğrama, istemiyorum.

      Sil
    12. hadi ama üzülme nolur geçer bak belki barışırsınız yakında olmazsa da başka arkadaşların olur. tamam bak şimdi uğramıcam bu akçam ama sen de ağlama nolur hadi üzülme yaaa.

      Sil
    13. Hayır, hiç girme bundan sonra. Hatta yorum bile istemiyorum

      Sil
  5. İrem sende benim için çok değerlisin lisedede bağımı koparmamayı düşünüyorum ve bu arada seni üzen kişilere hak ettiğinden fazla değer verme bu ben bile olsam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lisede gidebileceğimi söylemiştim, o yüzden ben kalabileceğime emin değilim :(

      Sil
  6. bi kereeeee sınavda ve bu yıl derslerde çok ama çok başarılar bak kışın hep dua ederim ki senin için de zahidoş için deee :)

    ayyy ne tatlı arkadaşlığınız. aman hep böyle olun ki büyük şans yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa yorumunu pkur okumaz yorgunluğum şekerlemeye dönüştü :)

      Ne güzel bir yorum öyle yaa :)) Çok teşekkür ederim, şu gerginlik olmasa iyi olur, annem sakinleştirici filan alırsın dedi :)

      Sil
    2. hımm sınav için mi. ama bak bunun için bi doktorla görüşün sınav yaklaşınca. sakinleştirici uyutabiliyor. :)

      Sil
    3. İşte, gergin olunca o kadar geriniyorum filan ama kopya çekicem sanıcaklar diye su içiyorum, bekliyorum filan yarısı geçiyor dakikanın. Bir doktora gitsem iyi olacak bence de :) Teşekkürler :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar