24- Filmler'in Esintileri "We Are Your Friends"

Yaşımızın filme girmek için yetmeyeceği ama yaşımızı sorgulamadan bizi içeri alan sinema çalışanlara bir ufak teşekkür edemeyecek gibiyim galiba..


Yine bir Türk vahimi olan çevirmenlerimize teşekkürlerime ileterek ilk başta filmin Türkçe'ye çevirimi 'Biz Sizin Arkadaşınız' gibi saçma bir şey dönerek 'Aşkın Ritmi' nasıl oluyor diye şaşırmama gerek duymuyorum. 

Aşkın Ritmi'ni müziklere yansıtan bir electro müzik için DJ olan Zac'in ve şarkılar için filme gitmiştim arkadaşımla. 6 gün önce gitmemize rağmen, ben çok boşladığım için; gelir gelmez bloga yorumumu yazamadım. Ancak filmin etkisinde kaldığımdan da olabilir...

Başarılı bir DJ olan 23 yaşındaki Cole Carter ile arkadaşları Mason, Paige ve Ollie partilerin aranan DJ'leri arasındadırlar. İnsanları eğlendirirken aslında en büyük amaçları da her zaman daha iyisi olmaktır. Elektronik müzik piyasasına ismini kalıcı olarak yazdırmak için her şeyini ortaya koyan Cole'un hayatı, karizmatik DJ James ile tanışmasıyla birlikte değişime uğrar. James genç DJ'i kanatları altına alır ancak Cole giderek James'in sevgilisine aşık olmaya başlayacak, bu durum Cole'u zor bir kararın eşiğine götürecektir.

Oyuncular: Zac Efron
Emily Ratajkowski
Wes Bently 
Jonny Weston
Shiloh Fernandez
Alex Shaffer

Film hoş bir film ancak bir konserde o kızı neden sansürsüz çıplak gösterirsiniz ?? Yani bari sansür koyun be ! Cidden ne bileyim, o kadar rahatsız oldum ki, gidip telefonda aranacak bişiler aradım. Ancak yok ki ! 

O kadar şey almıştık ve benim midem 1 haftadan beri sürekli su ile dolduğu için, midem iyi olmuyor. Gidip KFC'ye de girerseniz ve 1 kişilik menüyü 2 kişi yerken bile mideniz hala kötüyse, ben söyleyecek şey bulamıyorum o günki aklıma...

Ancak filme yönelirsek, film +15 iken biz nasıl girdik. Güzel de girdik, çok da güzel girdik. Onu bunu geçtim, Zac'e gelecek olursak ilk Zac'i gördüğümde Zac!!! diye bağıracaktım cidden orada. Sadece filmde Sincap'ın (Takma adıyla Sincap) ölmesine çok üzülmüştüm ve o sırada acayip şekilde ağlamıştım. Bu yüzden hıçkırmaya bile başlayacaktım. Ancak filmin sonuna doğru Zac'in ilk insanların karşısına çıkışına o şarkıyı çalarkenki hallerine çok ağladım. Bilmiyorum, bir şarkıda hayatındaki her şeyin ses kaydını alıp da böyle bir şarkının içine koyması beni o kadar duygulandırdı ki, o şarkıyı bir türlü bulamadım. Bulursam kesinlikle zil sesim filan yapmayı düşünürdüm.

Genel olarak yaşınız için uygun olduğunu düşünüyorsanız, gidebilirsiniz ancak yok ben daha küçüğüm diyorsanız, gitmenizi tavsiye etmem.

Filmde bazı kısımlar hariç 4/4 verebilirim. 


Yorumlar

  1. annaaaaaaaat hadiiiiiiseneeeeeeeeee.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 sene önce sevdiğim bir çocuk vardı ve benden 3 yaş büyüktü. Bana, 'Dünyadaki en son kız olsun, yine seni sevmem.' demişti ama bugün pikniğe gitmiştik ve dedim ya babamın arkadaşı ailesiype birlikte geldi diye :)

      İşte ben de onların 1,5 yaşındaki oğullarını aldım, geldim piknik yaptığımız yerdeki parka onunla. Geldik işte oynuyoruz filan derken ben bir anda arkamı döndüğümde o tatlı yüzü görmeyeyim mi ??? *.*

      3 yıl önce en son okulda gördüğüm o boy, yakışıklılık her şeyin değiştiriğini biliyordum da zaten :) Ama o beni gördüğünde ki, ben zaten kalbim yerinden çıkacak ama bana bir uzun süre baktıktan sonra yüzümü çevirince yanına yaklaşmak zorunda kaldım :))

      İşte o an en güzeliydi *.* Tam yanımdayekn o sesini duymak *.* Of offf Deep, neden böyle olmak zorunda ?? :))

      Sil
  2. heeey ne güzeeeeel :) nerde oldu buuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Piknikte 2 buçuk saat önce *.*

      Sil
    2. sonra devamını da annaaaaatsanaaaa :)

      Sil
    3. Ya işte, sonra annemler denize gidicekleri için ben de gitmek zorunda kaldım yoksa onunla konuşacaktım bile ama kalbim o kadar hızlı atıyordu ki, bir an sarılmak istedim *.*

      Sil
    4. bi daha görcen miiiiii :)

      Sil
    5. Bilemem kii :)) Belki bişiler olur da, görürüm :) Sadece onun beni gördüğüne sevindim :)))

      Sil
    6. bi daha komuşsanaaa bulsanaa onuuuu :)

      Sil
    7. Bana zarar olur belki :(( Ya bilmiyorum ki, benden büyük ve ben gergin oluyorum çok fazla :(

      Aslında face imi açsam, belki bakabilirim ama bilmiyorum :(( Huffff

      Sil
    8. bul konuş amaan hadiiii neden üzülcen üzülmee ya da o zaman bu şekilde kalsın napalım :)

      Sil
    9. Açtığım zaman eğer mesaj atmışsa, anlaşılır :)) Neyse güzel bir anı :)

      Sil
    10. evet güzel anıııııı :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar