Ana içeriğe atla

Biliyordum Aslında

Aklınız o göz yaşlarıyla dolar. Bazen izlediğiniz, bazen dinlediğiniz, bazen takıldığınız doğa etkiler. Eskiler acıtır zamanla. Zamanla umursamadığınız olaylar en çok peşinizden gelen şey olur. Bilmem bazen kendimden bağımsız o kadar şey yaparım ki, kendimden uzaklaşırım. 


Bazen öyle bir rengarenk oluyorum ki. Ben asla kendimi anlattığımı sandığım bir yazıda bile asla kendimi tanımamışımdır. Kimse kendini tanımaz ama karşınızdaki kişi bile tanıyabilirken, onlar tanımamayı seçer. Akıllarındaki insan olurveririz gözlerinde. Oyuncak gibi..

Kaç kez oyuncak oldum bilmiyorum. 

Kaç kez ağladım bilmiyorum. 

Kaç kez ayakta tutmaya çalıştılar bilmiyorum.

Kaç tane filmde, kaç tane kitapta kendimi buldum bilmiyorum.

Kaç kış ayında yorganıma gömüldüm bilmiyorum.

Ama bildiğim bir şey varsa, o da hiçbir şey bilmediğimdir; biliyorum...


Yorumlar

  1. Çok güzel yazmışsın:)
    Bende hep bir şey bilmediğimi düşünürüm
    Bilmemeyi daha çok severim...
    Zamanın akışında kaybolur bildiklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bildiğin şeyleri severim yaa :)))) Hani o yüzden gelecekte kiminle evleneceğim ya da kaç yaşında öleceğim, çok merak ediyorum :))

      Teşekkür ederim :') Son sözünüz harika :)

      Sil
  2. Çok güzel dökmüşsün sözlere Küçük hanım iyi bayramlar ..

    Bazende bilmek iyi geliyor insana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)) Size de iyi bayramlar :)

      Ya aslında bu konu değişimli bir yenileme yaratıyor. Her insanın bir konuda fikri hep değişiyor.. Ben de öyleyim :)

      Sil
  3. Cok basarili bir yazi olmus canim :) Blogunu yakipteyim bende beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de teşekkür ederim :))

      Hoşgeldiniz bloguma, kısa zamanda ben de uğrayacağım :))

      Sil
  4. yazılarınız gerçekten güzel :)
    takibe aldım bende beklerim :)

    tesetturnotlari

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten beni takibe almıştınız :)) Yeniden teşekkür ederim :)

      Sil
  5. ne güzel anlatmışsın. valla filozof oldun sen bu yaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece yeni keşfedildim, yoksa zaten herkes seviyordu yazılarımı. Acaba sana söylemeden mi kitabı çıkartsam..

      Sil
    2. en çok seven benim ama yazılarını ki. :))) piki piki gizli gizli çıkart süfliz yap seeen :)

      Sil
    3. Süfliz ??

      Ay öyle miymiş ? :O

      Sil
    4. tabii öyle akıllım ne sandındı :) sürpriz işteeeee :)

      Sil
    5. Demek öyle, bana akıl ver Deeeeep :(((

      Sil
    6. iyi misin yaaaaaa :))))

      Sil
    7. Okuldan geldim de başım ağrıyo biraz, acıktım da birazdan yicem bişiler. Ben kitap konusunda diyorum :( Öyle hocalar konuştular ki, şaşırdım kaldım. Kütüphaneye yazılıcam yarın okuldan geldikten sonra. Fen'de ödev kontrolünü devraldım. Onun için sınıf listesinin kopyasını çektiricem. Ödev verdiler 3 tane, onları yapıcam. Okulda hafta içi etüt gibi bir şey varmış, ona katılabilirim. Zahide de katılıcakmış. Aynı dersleri seçicez işte. Onun dışında şu kitap çıkartmak olayı :((((

      Bak şimdi, sınavdan dolayı kafamızı kaldıramayacağımızı söylüyorlar bu yüzden de, bu biraz sorun. Yani başlı başına karar vermemde hepsi bir etken oluşturacak ancak eğer 1. dönem tatilinde o yazıları bitirirsem, her şey yoluna girer ve kitabın yayınevini o ayda belirlerim. İletişime geçerim ama yayınevi seçmek istiyorum. Ancak 3 ayda çıkartacak bir yayınevi istemiyorum. Benim bir de hayalim olduğu için, paralı vermek istiyorum. O yüzden şu gece yayınlarıyla bir konuşsam, beni anlarlar mı bilmiyorum :(( Akıl ver ya nolurrrr :(

      Sil
    8. anlarlar ki. şimdi konuşman gerekmiyor. kitabını bitirince konuşursun. basılması bir ay bile sürmez. benim gibi 600 lira verirsin sen de işte :) oldu muuuuu :) zahideye de selam söle. arada bir bloguna baksın :)

      Sil
    9. Tamam :) Oldu :)) Söylerim yaa :) Bloguna bakması için laptop bulması gerek :))

      Sil
  6. Ne güzel bir şarkıymış bu :)

    Çok gülebilenler çok da ağlıyorlar. Kendimden bilirim.. Kırk beş yaşıma geldim, hâlâ karman çorman ruh halim hiç değişmedi.. Demek böyle sürecek, yapacak bir şey yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. In your eyes filminin şarkısı :)) İzlemenizi tercih ederim :)

      Aslında ben düşünüyorum da, sanki ergenlikten sonra değişebilirim gibi. Ya da belki de içimizdeki çocuk ölene kadar bizimle :)

      Sil
  7. Merhaba küçük hanım :) Yazılarını okuyunca senin yaşında yazdıklarımı hatırladım :)
    Takipteyim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalaaaaar !! :)) Bloguma hoş geldiniz :)) Böyle karşılaştığım insanlar genelde bana hep fikir veriyorlar zaten :)) Benim için de çok hoş bir şey :)))

      En kısa zamanda ben de ziyarete uğramayı düşünüyorum :)) İyi günler :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu "Çıkmaz Sokak"

Kitap Fuarı'ndan aldığım kitapların hemen ertesini günü kitaplarımı okumaya başladım. Doğrusu okumadığım çok kitap artmıştı ancak çok uzun bir sürede bitirdiğim için yine kendime biraz söylensem de gerçekten güzel bir kitaptı. O zaman tümden nasıl bir yorum aldı benden, inceleyelim hadi ! :)

Çıkmaz sokaklara elveda deyin. Artık öyle bir çıkmaz sokağınız olacak ki, ruhunuz bile sokaklara elveda diyemeyecek. Belki de yeniden aşık olacaksınız bu umutlarla ve, artık bir aşkı sonlandırmanın ve yeni bir aşka başlamanın tam da bu sokaklar arası geçişte göreceğiz. Eslin'in çıkmaz sokağına hoşgeldiniz "Yiğit Kutay" ile birlikte..

Eh artık bir kitap okumamın vakti gelmiş ve çatmıştı ki bu kitap oldukça ince gözüküyor dimi ? Aslında bu kitap 622 sayfa ve oldukça büyük olan yazılarıyla da olsa uzun bir sürede bitirdim maalesef. Bazen bazı şeylerden dolayı vaktim kalmıyordu ve kitabı bitirdiğimde ilk olarak ağlayıp, sonra oh be iyi ki bitti dedim. Ancak oldukça güzel ve unutamay…

İzlediğim YouTube Kanalları

Uzun zamandır Gmail hesabımı açtığımdan sonra Blogger'ı keşfettim ve ardından blog yazmaya başladım ancak Gmail hesabımı açtıktan bir süre sonra da YouTube'a kaydoldum. Son 5 ay gibi bir zaman içerisinde o kadar aktifçe kullanmaya başladım ki artık laptop başından kalkmamamın tek sebebi video izlemek oluyor. 

Şimdi aklıma geldi de neden izlediğim kanalları paylaşarak herkese tanıtmıyorum dedim. Video izlerken dedim ben buna da başlayayım dedim. Umarım güzel bir liste oluşur ve faydalı bir post dizesi daha ortaya çıkar :))
1- İlk olarak az önce Onedio kanalından birkaç video izliyordum ve bundan başlamak istedim. Bu kanalı 2 ay önce keşfettim ve Onedio nun kendi web sitesinde 7'den 70'e harika paylaşımlar var. Bu YouTube kanalında da birçok komik dize videolar var. 
Onedio Kanalı
2- Normalde ben pek çok makyaj da yapmasam ilk makyaj videoları ile başlayıp sonradan eğlenceli videolarla konu alan Meryem Can'ı çok seviyorum. Fan değilim YouTube'da kimsenin ancak gö…

ÇEKİLİŞ VAAAR!!

Evet. Artık bunun zamanı gelmişti. Ve diğer çekilişteki gibi ödemeli düşünmüyorum. Umarım bir aksilik çıkmaz. 





Uzunca açıklama yapabileceğim kadar heyecansız değilim. Heyecanlı olduğum için pek unuttuğum şeyler de olabilir. BU BİR HIZLI ÇEKİLİŞTİR! :)) 
Öncelikle geçen seferki yaptığım çekiliş katılım şartı yüzünden 2 kişi katılmıştı. Blogum oldukça izlenmesi okunması yerlerde. Bu durum her bir yazımda etkisini bıraktı gerçekten. Ve ben de artık bu içimdeki volkanı patlatmaya karar verdim. Yarın için işim var dışarıda ve ben de aslında ya yarın ya da 4 Kasım'a kadar olacak çekilişi başlatıyorum. 
Katılım şarkı katıldım yazıp blogumu izlenmeye almak. Sadece bu. 2 kazananlı bir çekiliştir. Geri dönüş yapılmazsa bir diğer talihli kişiye aktarılır haberiniz olsun. Defterleri ben kendim yaptım. Belki beğenmeyeceksiniz ancak böyle maalesef :( İki kazanan da 2 renkli kalem, 1 siyah tükenmez kalem ve bir adet kırmızı kalem kazanacaktır. İki kazanana da sunduğum kitapları okumadım. Okuyam…

İzleyiciler