Biri Şu Telefonu Fırlatsın !

Saatlerdir şu telefonla uğraşıyorum ve artık telefonumdan gördüğüm bütün işlerin sonuna geldim. Genelde telefondan blog yazılarına bakmak daha kolay oluyor ve hızlıca girip çıkabiliyordum. Telefonumu değiştirmemekte ısrar etmiş olsam da, sinirim boyumu aştı ve telefonda google hizmetlerini silmemle başladı. Maalesef ki telefonu şimdilik elimde olan başka bir telefonla değiştireceğim (galiba) o yüzden ayrıca yarın da Aydın'a 2 günlüğe gezmeye gideceğimizden, bazı şeylere cevap veremeyebilirim. İyi günler dilerim...


Yorumlar

  1. heey. aydına mıııı. oley yaaa sevindim kiiii ne güzeeel. orda da var ki sevdiklerin yaaaa oleeey. taam telefondan girme. sonra girersin gelince laptoptan. yolculuğun keyfini çıkar kiii amaaa gelince annat taam mııııı :)))) iyi yolculuklaaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinirden yarım saattir ağladım, diğer telefonu da bulamadım. Onu bulmam gerek, orada anneme bin kez telefon açıyorum. Blogdan ya da telefondan gelen mesajlarla çok vakit geçiriyorum. Sadece sıkıldığımda internet olmasa bile onunla ilgileniyorum. Sıkılmadığımda insanlarla da ilgileniyorum. Kullandığım telefondan galiba bloke edildi, gitmeyelim kal sen burada desinler kalırım. Hiç umrumda değil Aydın Maydın :((

      Sil
  2. Küçük kardeeeeeş mim hazır sıcakken bak bence :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay kardeşin olurum da ilk gördüğüm anda bakmam mıııı :)) Hemmen koştu hem deeee *.*

      Sil
  3. heey bugün pazaar. uyuma dinlenme ev işi yapma yemek yapma günümdü yaaaa. hiç girmedim bloga. şimdi girdim. nolduuuu yaaaaa döndün mü tatildeeeen. noluyoooo. darcy çektin miii. keyfin yerinde miiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temir terrrrrrtemisssssss :)) Titizsin vallahi :) Dönmedim daha, bugün gidicekmişiz de dün yağmur yağdı bugün hala soğuk :)) Dün bir mutluydum bir mutluydum ama bir anda moralim öyle bir çöktü ki ağladım :( Ama sonra şey oldu bak, mutluyken kulaklığımın sağ kulağı çalışmıyordu. Servise göndermeden burada kullanmak istedim ve yanımdaydı. Video filan izlerken kulaklığı çıkarttım kirliymiş. Islak mendille temizledim ve sağ kulaklığı bir taktım, Allah'ım şaka filan sandım. Sonra ikisi eşit mi diye baktım, biri bass biri tizz veriyor ama öyle bir sevindim kii *.*

      Bak bir de önemli olarak psikolog düşünüyorum. Duygularım karman çorman bir şey dendi mi hemen ağlıyorum, tutamıyorum kendimi :( O yüzden psikoloğa gitmek istiyorum ne kadar istemesem ve inanmasam da...

      Bir de koçluk eğitimi diye bir yer varmış, dershane etüt gibi. Bütün dershaneler kolej oldu ya, etüt ya da dershane bazında iyi eğitim verecek yerler arıyordum. Arkadaşım koçluk sistemine gidiyormuş. Biraz anlattı ve o da çalışkan biri olduğu için aklım yattı ama 6 bin gibi bir fiyat istiyorlar. Zaten çok profesyonelce anlatiyor ve ilgileniyorlarmış. Hatta kendini psikologdaymış gibi hissediyormuş, hocaya raporlar filan veriyormuş filan, ben de kafamda bir değerlendirme yapıyorum. Bakalım gidebilecek miyim :/

      Darcy'i çekemedim, burada Hicran diye 5. Sınıfa geçecek olan bir kız var o geliyor filan, dün Feyza'yı gördüm faceden. Öyle öslemişim ki :(

      Keyfim soda :))

      Sil
    2. evine hoşgeldiiiin :) yağmır mı yağdı aaaa :) koçluk eğitimi 6 bin lira mı, aman ne de ucuzmuş yaaa :))) keyfim soda ne demek. güzel mi demeeek :)

      Sil
    3. Hoşbulduuuum :)) Ay en sevdiğim, Su'lar da gelmiş, onlar daha çok gezdi biz de yeni geldik de birazdan onlar gel ek :)) Ay deme yaa :/

      Soda kelimesini hep kendime benzetirim, karıştırınca kıpraşan durdurunca durgunlaşan bişiyim işte :)) Sözlerimde hep kullanırım, tam bir sodalı irmik helvasıııııı :))))

      Sil
  4. vatpedde paylaştığın şiiri buraya da koysana amaaa :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar