13 Eylül 2015 Pazar

Çizime Mi Başlıyorum ?? #Deneme

Artık yeni şeyler keşfedip, yeni ve beni kötü yaptığım şey olsa bile güldürecek şeyler aramaya başladım. Dün mutluluktan önceki son göz yaşlarımı döktüm, sıra mutlulukta...





Bunları Bengisu'dan istedim ve o da sağ olsun bana bu fotoğrafları gönderdi. İçinden işte bu 4'ünü seçtim ve en zor olarak en sonki fotoğrafı seçtim. Normalde bu en sonki fotoğraf bir DIY içindi, ancak yapabilirim diye umuyorum...

İşte şimdi göreceğiniz komikimsi şeyler de benim çizmeye çalıştıklarım :))





Ayrıca ilk keçeli kalemlerle başka bir tanesini denedim ancak, o kadar kötü oldu ki, kötünü iyisi bunu boyayıp, yarıda bırakıp yazı yazayım dedim. 

Ayrıca günlerdir dilimden düşmüyor bir şarkı... Ya o kadar aklımda kaldı ki, bütün renkli kalemlerimle şarkının nakaratını çizimin sol tarafındaki kağıda yazdım :))



30 yorum:

  1. Merhaba.

    Çizim yapmaya başlamana mutlu oldum. :)

    Birkaç küçük tavsiye verebilir miyim? :)

    Yeni başlayanlar için çizim teknikleri anlatan kitaplar var. Onlardan alabilirsin. Bir çizime bakarak çizmek biraz zorlayıcı olabiliyor. Ama çizim tekniklerini bilirsen yaratıcılığında artacaktır. :)

    Bir de çizime her zaman çizim kurşun kalemi ile başla. İlk önce her şeyi kurşun kalem ile çiz. Çıkmayan bir kalem kullanırsan yapılan hataları düzeltemezsin. Çizim bittikten sonra tükenmez kalem ile üstünden geçebilirsin. Bu çiziminin dağılmasını engeller.

    İlk denemene göre oldukça güzel olmuş. Kendini geliştireceğine eminim. Kolay gelsin. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melabağa :))

      Aslında amacım sadece vakit geçirecek bir şeyler aramaktı, yoksa başladığımı sanmıyorum :)

      Eğer olur da devam etmek istersem, o kitaplardan alıp okuyabilirim, keşfedebilirim :)) Bunlar çizgi filmi karakterleri olduğu için o yüzden o kadar zorlanmadım ama, anime karakterleri çizen bir arkadaşım vardı, hiç zorlanmadan çiziyordu :)

      O hatayı zaten bilerek yaptım :)) Gazlı kalemlerle bir şeyler yapmak çok eğlenceli oluyor, eğlencesine yaptığım için de umursamadım yoksa resim dersindeyken kurşun kalemle çizime başlıyorum ne kadar iyi olabilirsem :)) Eğer çizgi film karakteri çiziyorsam, kurşun kalemle çizip, daha belirginleştirmek için gazlı kalemlerin daha güzel olduğunu düşünüyorum :)

      Ahahahahah :)) Ben eğlencesine öyle bir deneyeyim dedim ama sizin yazılarınızdaki o Tumblr havasını verdiği için blogumda daha bir beğendim ben :) Umarım yeni bir yetenektir benim için :))

      Sil
  2. İlk deneme için gayet güzel çizmişsin :)bazen bir şeylerle uğraşmak insana iyi geliyor hadi bakalım kolay gelsin küçük hanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :)) Bence acemice oldu :)

      Sil
  3. Hayatını böyle renklerdirmen kendini küçük şeylerle mutlu edebilmen ne kadar güzel :) umarım gittikçe ilerletirsin çizimlerini :) blogunu severek izliyorum bende beklerim :) sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında hiç sizi görmedim :)) Galiba pek yorum atmadınız diye hatırlıyorum ve o zaman hoşgeldiniiz :))

      Yenilik geldiğini anlattım, şimdi atağa geçme zamanı diye düşündüm ben de :))

      Sil
  4. İnsan en güzel mutluluğu kendi aradığı ve zevkle bir şeyler yaptığında buluyor:)
    Başlangıç için gayet güzel duruyor çizimin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahhaha :)) İncelik olsun diye söyleniyorsa gerçekten pek de güzel değil bence :) En kolay olarak denemiştim ama 1 sene önce de bir göz çizimi yapmıştım en son kendi isteğimle :)) Beğenmenize sevindim :)

      Sil
    2. İncelik olsun diye değil böyle düşündüğüm için söyledim:)

      Sil
    3. :)) Teşekkürler o zaman :))

      Sil
  5. çok çok hoş olmuş bence, lütfen devam et İrem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok çok teşekkür ederim :)) Galiba devam edicem gibi gözüküyor :)

      Sil
  6. Aferin kız aferin sana. Şu çizim kitapları var ya, ben de onlardan edinip başlıcam çizime :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay teşekkür ederim :)) adı ne ki onların, ona göre ben de bakayım :))

      Sil
    2. Ya öyle var ya işte, yok kuş çiziyorum, insan çiziyorum diye seri halinde kitaplar...
      Gerçi çocuklar için hazırlanmış ama olsun, ben de faydalanabilirim ki :)

      Sil
    3. Drama'nın dediği olabilir mi acabaa ? :))

      Sil
    4. Okudum şimdi hah tam da dramanın dediğinden :)

      Sil
    5. Tamamdır :)) Hahhhha :)) Ben yine size çekilişle göndereyim :)

      Sil
  7. Bir şeyler yaratmak her zaman insanın moralini düzeltiyor. Haydi bakalım :)

    YanıtlaSil
  8. o kızı ne güzel çizip boyamışsın ki yaaa :)))) şarkı güzelmiş ivit bi de ivit gördüm yazmışsın rengarenk nobody makes me filaaaan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok takıldığım şarkıları bazen böyle yazıp saklıyorum çok hoş oluyor yaaa :)) Dene bir ara, çok hoş oluyor :)

      Sil
  9. anlatsanaaa yazsanaaa magazinleriiiii :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek de iyi durumlar değil, sadece beni germekten başka bir şey yapmıyor :((

      Drama ablaya anlatmıştım aslında :/

      Sil
    2. haniiiii gözyaşı yoktu yaa artııık :)

      Sil
    3. Hatırlayınca ağladığım şeyler oluyor, ya uf :( Bir şey anlatmak istemiyorum, Drama'ya yazdım. Ondan bulursun :(

      Sil