Gezmek Gerek "Hayvanat Bahçesi"

Dünden önceki gün Antalya'da olan hayvanat bahçesine küçük bir ziyaret yaptık. İşte görüntüler...












Aslında bu kadarla sınırlı bir alan değil. Çok büyük ve ilk defa hayvanat bahçesine gidiyorsanız ve ayakkabılarınız rahatsa, sorun yok. İstediğiniz kadar gezip tozabilirsiniz burada doğayla birlikte. Ya da bütün gezinizi bitirdikten sonra en yukarıda olan son gezme görme yerinizde size özel bir çardak var. Yanınıza çayınızı ve çekirdeğinizi alıp, arkadaşlarınızla fotoğraf çekebileceğiniz Antalya'ya kuşbakışı bakabileceğiniz çok hoş bir yer. Tabii kameranın şarjı az olduğu ve orada bittiği için ancak bu kadar görüntü yakalayabildim. En sonki fotoğrafta en yukarının bir aşağı kısmı. Gerçekten güzel ve uygun fiyatta. Gezip görün bence...

Yorumlar

  1. Hayvamat bahçesini gezmek güzelde o koku oluyor ya ağır bir koku ona dayanamıyorum:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahaaha :)) Size iyisi denk gelmemiş, burada pek bir koku yoktu, hepsi çok güzeldi :))

      Sil
  2. ayy ne güzel. darcy de burada yaşasın yaaa. çay çekirdek yeri iyiymiş. ne güzel oturulup sohbet edilir orda. gezmek gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok hoştu yaa :)) Dolu dolu geçmişti. Şimdi nereyi gezcez bilmiyorum :) Evet, gezilmesi öğrenilmesi lazım :)

      Sil
    2. ders çalışıp kafeleri gezcen yaaa :)))

      Sil
    3. Tek kafe seçicez ama sahilden seçicem ben. Zahide'ye uzak kalıyor. Zahide ile bu konuyu konuşmadım ya ben :o

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar