Korkuyorum Anne Mim'i

Buradan beni mimleyen ve uzun süredir (galiba öyle) blog dünyasından konuştuğum Sıla (ablam gibi bişi de olsa) beni ikinci defa mimlemiş. Kendisine öpücüklerimi kısa zamanda iletmek ve ona sarılmak dileğiyle haydin başlayalııııım !!


1- Geçmişe inip korkularının temelinden başlayalım: küçükken seni en çok ne korkuturdu ?

Küçükkennnnn beni en çok karanlık korkuturdu. Böyle hep akşamları kuzenim bana korkunç bir şey izlettiği zaman hep aklımdan çıkmazdı ve sürekli o korkunç şeyler aklıma gelirdi. Yani çocukluğumu filan hatırlamıyorum ki pek. Pufff hadi geçelim yaa..

2- Peki artık büyüdün ama yinede korktuğun çok şey var. Bu atmosferlerin hangisi seç ?

Dünya ? Dünya atmosfer dimi. Fen bilgim az, şu soruya cevabımı başkası versin..

Dünya galiba yani. Çünkü korkutucu terör olaylarından dolayı 2 gün önce bir rüya görüp uyuyamamıştım. Hala korkuyorum bazen..


3- Kabusları'nda hangisini görünce bütün gün etkisinden çıkamazsın ?

Aslında hep etkisinden çıktığım olaylar oluyor normal bir şey de olsa. Bilmem ki yani, bu mim bana göre deyil galibağa ya :(( Ben korku filminden korkan İrem'im, kim yaptı bu mimi ? Hangi korkularından korkan insan yaptı bunuuu ??

4- Düşündüğünde seni ne gergin eder ?

Hahahhahaha, ilahiiiii.. Elbette ben hep gergin olan bir insanım, en son liseye nereye gideceğim diye çok gergin olup ilk defa gerginken ağladım.

5- Yurt dışında ilk cadılar bayramında ne giyersin ?

İlk cadılar bayramı olacaksa, bu benim için ilk cadılar bayramı olur ve daha 1 yaşında olabilirim.. Hömmmmmm. İlk defa bir şey bilmediğim için kedi olurdu galiba ... Çok cadıyım ya sanki..

6- Diyelim ki eve seni öldürmek için biri geldi nereye saklanırdın ?

Saklanırken balkondan atlardım. Bunun saati de önemli şimdi, belki ecel geldi ha ? 

7- Ruhani varlıklara inanır mısın ?

Ruhani varlık.. Ya bu mimde neden böyle hep derinlere inip, gözümü kısıyorum yaa ?

Ruh bizim içimizde de var, ama normal ruhani olacaksa inanırım yani. Arada bazen cinler etrafımda sanıp bağırıyorum..

8- Yaşadığın en kötü his ?

His ?? Olay mı his mi ? Ne yapacağımı bilemediğimde hep ellerim titrer. Onun haricinde 11 ay önce filan otobüste bir olay yaşamıştım, onu pek unutamıyorum..

9- Bir korku filminde olmazsa olmaz dediğin şey ?

Korku filmi izlemiyorum ki.. Ama galiba siyah sürekli kaçıp giden anlık ruhlar..

10- Hiç olağanüstü bir şey yaşadığını düşündüğün oldu mu ?

Aslında çoğu zaman kendimi tuhaf görürüm. Çünkü kötü bir şey olmadan ya da iyi bir şey olmadan önce hep hissediyorum ve çoğu zaman gerçekleşiyor.. 

Ay ne kadar güzel bir mim oldu, her şeye değinmemi sağladı. Buradan yeniden Sıla'ya teşekkürler *.* 

Buradan ilk olarak Deep'i mimliyorum. Ay şimdiden merak ettim yaa.. 

İkinci olarak yeni yeni tanışıp, ablam olarak gördüğüm ve aramızda abimden bile fazla yaş varken gerçekten sevdiğim Drama'yı mimliyorum. 

Notlarıyla hoş bir hava veren Selin'i mimliyorum.

İnşallah güzel cevaplar gelir çünkü çok eğlenceli bir mim olmuş. 


Yorumlar

  1. İreemmm, yaş aralığımı verme İreemmmm. :D

    Tamam, tamam şaka yaptım. :)) Çünkü bu yazının altını şenlendirmek lazımdı. Hem soruları hem de cevapları okurken azıcık gerildim. :)

    Mimlediğin için teşekkürler. Hemen yapacağım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ben de Sıla'nınkinde okurken gerildim yaa :(( Ya ben ilk cümleyi okur okumaz hemen değiştirdim, sorun olmasın diye :)

      Aiy tımam ^.^

      Sil
    2. Hayır, bir sıkıntı olmaz. Dedim ya, şaka yapmak istemiştim. :D Yoksa buradaki herkes yaşımı biliyor. :))

      Sil
    3. Aaa peki tamam :)) Ben bilmiyordum da hemen böyle dedim şeyse hemen değiştireyim dedim hemen bir yerlerden bağlanıp değiştirdim :) Ayhh :)

      Öyle telaşlandım ki böyle :)))

      Sil
  2. mimin hakkını vermişin :D normal ruhani nasıl oluyor :D hıımmm 6. hissi güçlü bir blogger daha kendimi çok hissiyatsız hissetmeye başaldım :D o siyah ruh gibi olan kaçan şeyleri evde kimse yokken görür gibi oluyorum ben bazen yaa : / ellerine sağlııııık :)) devamlarını bekleriz efendiiiim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa, teşkkürleeer :') Hisler konusunda karışık bir durum aslında :)))

      : / Yoksa biiiiiz ?? * .*

      Sen mimlersin, ben cevaplarıııııım :))) İhihihihihih :)

      Sil
  3. yoksa yoksa yoksa yoksa biz ne oluyoruz şimdi :D seçilmişleeeer :D:D ıyy kötü oldu neyse :D
    oldu o zaman ben mimlersem sen yaparsın yek yaaa sen mimle ben yapayım bi de bakem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Piki, hemmen fırından sıccacık pide veriyoruz ablama ! :)))

      Sil
  4. Mim cevapları geldi. :))

    http://evinizindelisidrama.blogspot.com.tr/2015/09/korkuyorum-anne-mim.html

    YanıtlaSil
  5. Allah seni çok tatlı anlatmışsın yine yaaa :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim ama kırgınım ben sana, hıh :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. noldu ama yaa naptım kiiiii yaaa. :)

      Sil
    2. ayyy üzmesene beniiiii :) bayramda izmirden misafirlerim vardı gezdirdim blog okuyamadım kiiii özür dilerim yaaa hadiii gül amaaa. bi de okul baştalıyo yaaaa sana çok ama çok başarılar. hadiii ye o sınavııııı :))))

      Sil
    3. Dün biraz moralim bozulmuştu. Geleceğim konusunda olsun, bir konu olsun hemen ağlıyorum ve of neden böyle biriyim :(

      Sil
    4. Bugün rüyamda okulu gördüm. Ufff :(( Sınav doğum günüme gelmicek galibaaa :)) O iyi bişi de :/ Sınavı yiyemem. Kitap fuarını bekliyorum günlerdir. 9 Ekim'de olcakmış *.* Para biriktireyim demiştim ama dünden önceki gün kuzenimle sinemaya gittik ve 35 tl ye yakın harcadığım için, param azaldı. Biraz daha biriktirip, kitap alıcam :))

      Sil
    5. kötü bişi diil ki bu yaaa. ağla nolcak yaa. çok duygusalsın işte çok hassassın napalım sen de böylesin böyle tatlısın işte. gözyaşlı sodalı irmiğik helvağısı :)

      Sil
    6. Ya deme öyle ya :)))) Soda ve dalga hayat felsefem gibi :')

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar