Kıskançlık

'Yaşın kaç başın kaç da kıskanıyorsun sen kızım' diyenlere selam olsun. Kendimden utanıyorum, kıskanmam bir daha efenim...


Kıskanç bir yapım vardır. En kökünden abimin doğum gününde kendime de hediye istemişliğim vardır küçükken. Hatırlamazlar şimdi kimden ne isteyip, kimin bana en halsiz olduğum zaman getirilen peluş oyuncakları, ilk pony'mi. 

Şöyle ki, az önce maillerime bakarken, okumadığım maillerimi gördüm. Ama bir sorun dimi neden ?

Telefondan maillerime bakınca bakmadığım 10 mail gözüküyordu. Mailleri okuyunca o sayı 2'ye indi. O okuduğum bazı maillerden bir blogu kıskandım. Yorumlar o kadar hoş ki, böyle kıskançlığım sinire dönüştü. Nasıl olur da yorum yazarlar dedim. 

Te Allah'ım, kadınlar ne kadar zor diyen erkeklere de selam !

Kıskancım, oldukça ve var oldukça. 

Hele ki bana ilgi göstermeyen kişilere daha çok ilgi gösteriyorum. Bir aralar benden bıkmış ve gitmiş kişiler de var. Toplu selam yolluyorum ben onlara ! 

Konu aldı başını gidicek ama, kardeşim lütfen şu bloglara yapılan yorumları görmeyeyim. 3 aydır ben zaten görmemişim, daha yeni görünce sinirlerim geriliyor. İlk defa bu kadar gerildim galiba bir yazı yazarken. Bu yüzden çoğu insana ya da benimle tanışmak isteyen insanlara çoğu zaman, git başkasını bul be diye terslediğim oluyor. Anladım ki blogda kendimi doğru düzgün tanıtamıyorum. Taslaklarda bir yazım olacak bu konuyla ilgili. Yani aslında blog hayatımda ne yaptığım ya da yazıları okumadığım (!) hakkında bir yazım olacak. Şimdiden özürlerimi ileterek üzgün olduğumu belirteyim. 

İyi günler dilerim...

Not: Fotoğraf Antalya/Liman'dan. Şahsıma ait...


Yorumlar

  1. kıskançlık başa beladır aslında insanı istemeden zora sokar
    hiçbir zaman kıskanç bir insan olmadığım için seni anlayamam ama inşallah bu kıskanma durumundan kurtulurusun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kurtulmak değil ya, benim burcum da da bu özellik var :)) Geçer mi bilemem :)

      Sil
    2. belki bir yolunu bulursan hiç değilse az seviyeye iner. hangi burçsun?

      Sil
    3. Hiç bilemiyorum ki :) Akrep burcuyum, siz ? :))

      Sil
    4. inşallah bir yolu bulunur hem bu galiba başkalarını çok sevmekten dolayıda olabilir.
      burçlara inanmam ama karakter özelliklerini okuduğumda sanki biri beni takip edip o satırları yazmış gibi hissetmiştim:)

      burcumda yengeç:)

      Sil
    5. Aynen bende de o his oluşuyor. Ben de çok okumam böyle, arada okuduğum oluyor.

      Bir de çok sevmekten olabilir, evet. Kesinlikle olabilir :)))

      Yengeçlerle iyi anlaşıyorum böyle arada :)

      Sil
    6. Ya erkek misiniz kadın mı ? :) Pek bilemedim :/ İçimde bırakamadım :/

      Sil
    7. Ya kusura bakmayın, yorumunuzu gördüm ama yanlışıkla yayınla yerine sil kısmına bastım :/

      Sil
    8. Bilinmiyor ki, hiç girip bakmadım profilinize :)) Bir ara mail atacaktınız. Hatttaaaaaaaaaa, yorumlarda benim kıskançlığımı görmüştünüz. Drama'nın yazılarından bir tanesinde ksıkandığım olmuştu :))

      Sil
    9. Ha evet şimdi diyince hatırladım.
      İsmimde le yan kız ismi zaten kıskanç biri degilim diye erkek zannettin galiba:)
      Galiba o kıskançlığın içinde bende varım:)
      Sanada bol bol yorum atarım istedigin zaman mail atabilirsin ya da hangoutsdan mesaj at ben gorurum:)

      Sil
    10. Yani takma ya da gizli isim saklama çabası değil, salt le yan mı ?

      Ya evet, genelde öyle oluyor diye de öyle zannetmiş olabilirim :)

      Yani sadece görürsünüz :/ Pekiiiiiiiiiii.

      Sil
    11. Gerçek ismim degil ama buda bir isim:)
      Kadınlardan bu konuda ayrılıyorum.
      Çünkü hiç kıskanç biri olmadım :)

      Sil
    12. Hmm, aslında mesaj atmasanız iyi olur :) İlgilendiğim çok kişi vaaaar :/ Siz yoruma gelin :))

      Sil
  2. Bence her blogger yorumları kıskanır :) Keneimize yazmıyoruz sonuçta öyle olsaydı burada işimiz neydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimize demek istemiştim :)

      Sil
    2. Aslında bana biri oturup bu konudan ders vermesi lazım :)))

      Sil
    3. Hıhım, evet anladım :))

      Sil
  3. Hepimizin kıskanç olduğu konular var galiba ya :)) bende güzel temalı blogları çok kıskanıyorum mesela...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıskanmayanlar da var işte :))

      Ben hiç o konuda kıskanmadım yaa :)

      Sil
  4. kıskançlığın yaşla bir ilgisi yok her insan kıskanır bana göre normal bir şey :) haa tabi birde aşırı kıskançlıklar var tabi yok değil :)) ama en güzeli dozunda kıskanmak :) bende bazen çok güzel yazanları kıskanırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha :)) Evet ya, bence de :) Ben şimdi de kıskanıyorum işte ama dozunda :)))

      Bu konu uzar gider ya, bayağı bir kapsamlı yazı yazdığımı şimdi anladım :)

      Sil
  5. bu fotooo limandan mıııı :))) sen kendini huysuz kıskanç göstersen deeeee yemezleeer bi kereeee maalesef şirinsin işteeeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa evet limandan :)) Öndekiler babam abim dayım, soldaki yengem, kaan gözüksün diye eğilmedim :)

      Ya ama şimdi, nası şirinim ben yaaa :))

      Sil
  6. ne bileyim nasıl şirin olduğunuuu, bunu kendine sorsan yaaaaa ben mi bilceeeem :)) ne yapıyosun da şirin oluyosun bunu kendin bilmen lazııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahhahaa :)) Demek istediğim bu değildi, hangi anlamda böyle şirin oluyorum :) Ya işte şöyle, ben şirin olduğumu düşünmüyorum :) O yüzden :)

      Sil
    2. Ya nerden şirin oluyorum diyorum. Beni şirin olduğumu düşündüren ne, çünkü şirin demezler hiç. Çılgın derler mesela, en son havuzda birine bağırmıştım çekilmesi için :) Çok da utangaç biri deyilimdir, bu yazıda çok gerildim mesela ve şimdi yine gerildim :( Bir şeyi yaptıktan sonra düşünürüm ve utanırım :/

      Sil
    3. İyice batırdım, peki :((((((

      Sil
    4. ay ne diyon yaaaa bişi batırmıyon kiii.şirin gösteren belli bişi yok kiii. şirinsin işte toptan yani. havuzda bağırmak olur öyle. hepimiz geriliriz. gerilmeeeeee :)))) utanmaaaaa :))) bi de sinema noldu yaaa :)

      Sil
    5. :)) Ne kadar desen de yine aynı olacak kii :) Huysuzum ya ben, yapicam böyle elbet :)))

      Sinema iyi oldu çok da iyi oldu bir kere :) Ya aslında ayakkabım gelmedi, geldi de olmadı. Bir tane daha istedim, o olur inşallah :)) Kupa aldım, çok güzel oldu ya :)) Küçük bir panik atak geçirdim sonra işte sinemada ağladım biraz ama :/ İyiydi yaa :) Sadece +15 iken aldılar ve arkamdan sürekli vurdular :/ Yoksa iyiydi :)

      Sil
  7. off bendede var biraz kıskançlık ama ben sevdiğimi kıskanırım diğerlerinden bana ne diğmi :):) blog yazı yada yorumları pek takmam...ay bi de şey dicektim..bende iyi günler dilerim :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaahahha :)) Elbeteee :) Size de iyi günler :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar