Müzik Hayatım 7

Bir süredir Youtube'da takip ettiğim çoğu ünlünün yeni şarkılarını daha sonra izle'ye aktarmıştım ancak hiç yazmaya vaktim olmadı. Onu da geçtim, dinlemek için 1 saat gibi bir süre gerekiyor. Ancak ben ki, en sevdiğim şarkıyla başlamaya karar verdim.


Bir aralar Big Sean ve Ariana Grande çiftinin seslerini o kadar uyumlu buluyordum ki, Ariana değişene kadar ve o çift sevgili oluncaya kadardı. Ancak Big Sean'ın Research şarkısını dinleyince, orada ft. Ariana Grande yazmadığı için sanki daha hoş olmuş. 

Big Sean'ı o kadar anlamsız buluyorum ki bazen, sevmediğim şarkılarını sevmeye başlıyorum. Open Wide'ı ilk başta dinlediğimde hiç sevmemiştim. Hem de hiç sevmedim ve, sonra bir gün bir daha dinledim ve çok sevdim. David Guetta'da işini biliyor yani :)

Kygo'nun Firestone şarkısı bu yaz büyük bir çıkış yaparak gözde bir DJ oldu. Bundan sonra da sevdiğim bir şarkıyla yine kendini gösterdi. Stole The Show'u çok sevmeye başladım şu 1-2 hafta içinde. Umarım böyle başarılarla devam eden bir sanatçı olur. 

Madem bu fotoğrafın sahibi Buse, Buse sayesinde öğrendiğim bir grup da bu yazıya denk geldi. The Neighbourhood kış boyunca tüm albümünü sıkılmadan sürekli dinlediğim bir grup oldu. O kadar başarılılar ki, Jesse Rutherford'a aşık olmuştum. Ayrıca saçlarını rengarenk yaptığında daha da aşık olmuştum. 

Robin Thicke çok önceden şarkıcı olmaya adım atmış olsa da Blurred Lines şarkısıyla adını herkese duyurmuş oldu. Pitbull çok sevdiğim bir sanatçı değildir. Bir aralar şarkı bulamadığım için Pitbull ile yetiniyordum da, Pitbull'da neymiş diyorum. Ancak bu düet o kadar güzel ve hoş olmuş ki, paylaşmadan geçemedim. 

Cris Cab Loves Me Not ve Liar Liar şarkısıyla beni hoş bir serüvene sürüklemişti. Böyle Flo Rida'da ya da bir adada yaşıyormuşsunuz havası veriyor bana çoğu şarkısında. Heaven şarkısı ve ardından gelen Englishman In NewYork şarkısıyla da klasik şarkı beğenisi kazanıyor benden.

Zedd Electo Muzik'te sevdiğim ve sevmediğim şarkıcılar arasında kalıyor. Nedense bazı şarkıları çok güzel olmuyor, bazılarında sonradan beğeni kazanıyor bende. Beatiful Now'da hoş bir şarkı. Foxes ile yaptığı düet ile Clarity'i de çok beğenmiştim. Eh bari Stay The Night'da eklensen bu gruba.

Arctic Monkeys'de çoğu Tumbik kızların ya da erkeklerin bildiği bir gruptur. En çok Do I Wanna Now ile bilenler, ayy çok güzel derler de; zaten o şarkısıyla ün kazanmış bir grup. Snap Out Of It'de hakkını verilecek bir şarkıları daha.

Lana Del Rey'de her şarkısında o büyülü sesiyle herkesi etkileyen sesiyle ben de kendisini 2 sene önce tanıdım. Neymiş bu Lana Del Rey deyip Ride şarkısından başladım. Sonra Hit and Run filan derken en son olarak High By The Beach şarkısıyla yine beni büyüledi. Uzun süredir dinlemediğim için, kendisini unutmuşum elbette.


Not: Fotoğraf Buse'ye ait...


Yorumlar

  1. Benim için ilginç bir müzik listesi olmuş, hepsini de merak ettim, ilk fırsatta dinleyeceğim:) enerjin ne kadar güzel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniiiiiz :)) Evet, farklı müzik keşfetmeyi seviyorum :)) İsterseniz diğer müzik listelerime de bakabilirsiniz :)

      Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Bende her türlü şarkıyı dinlerim benim için önemli olan melodi.
    Bu sıraladıklarındanda zedd en sevdigim müziklerini hep dinlerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melodiler aynen, ben de ilk melodi ararım bir şarkıda. :))

      Zedd ile Kygo kapıştıralım *.* The Neighbourhood yener :)))))

      Sil
  3. oleeey ne güzel hemen şu anda başlıyom dinlemeye. diğer listelerini de dinliyom zaten. ayrıca, arctic monkeys hastasıyım yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arctic Monkeys'i hava için dinleyenler olduğunu düşünüyorum ben yaa :)

      Beğendin miiiii ? :))

      Sil
  4. şimdi sinemadasın de miiiii :)))) piksels :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayıııır, bilemedin kii :)) İlk seans 16 dediği için ve bugün de arkadaşımın kursu olduğu için gidemedik. Yarın kalabalık oluyor diye de pazartesi gidicez :) Pixels olmayabilir ama, aşkın ritmi hoş bir film gibi bilmiyorum :/

      Sil
    2. oyuncular iyimiş :)

      Sil
    3. Zac efron var iyi olmaz mı ya, tam yazlık film ama bunlar bana klasik film geliyor, pek sevmiyorum. Seçemedik daha :/

      Sil
  5. taşıyıcı var aksiyon galiba bi de korku var baktım ben daaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seansa göre gitcez işte, ilk seans geç olmasın film seçicez. Neyse ona da bakmıştım ama gideceğimiz salonda 7-8 tane film var :)

      Sil
  6. ben de arctic monkeys favorilerimi paylaşmak istiyorum; en sevdiğim gruptur kendileri :)

    1) 505
    2) love is a laserquest
    3) lovers
    4) you're so dark
    5) I wanna be yours

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arctic Monkeys'i ekleyip eklememe konusunda kararsız kalmıştım ancak, eklemek istediğim ve bildiğim bir sürü şarkı var :))

      Önerileriniz için de teşekkürler :) Beğenirsem listeye eklerim :))

      Sil
  7. Benim de değişik bişiler dinlemeye ihtiyacım vardı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel o zaman :))

      Ancak dikkatli olun, diğer müzik listelerimde rock vardı ve birden yüksek ses açıksa hiç iyi olmayabilir :))

      Sil
  8. tabii ki az yazmıyon yaa son günlerde biraz üzücü günler geçirdin hasta oldun ondan bikaç yazmadın ki. yazarsın yaaa. noldu fılım yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte :) Kışın daha hüzünlü oluyorum ben :/

      Film raporu: Pazartesi günü Saat 12.20 seansına Aşkın Ritmi filmine iki bilet lütfeeen :)))

      Sil
    2. kışın daha iyi ve çok yazarsın o zaman :) bi de sınavlar varken kitap okuycan. aaa film yarın ha :)

      Sil
    3. Pazartesi güzel olur, biz aslında AVM açılır açılmaz gideriz de, yeni ciciler aldım kargodan gelince onları giyesim var bi de :))

      Kışın acayip duygu fazlalığı yaşıyorum yaa :)) Kötü olmasam bile bir hüzün, üf :)

      Sil
    4. yeni cicilerle ve kısa saçlarınla foto çek o zaman yaaaa :) sen öylesin evet duygu ve hüzün dolusun :)

      Sil
    5. Ya dışardan da hiç belli etmem ben hani üzgün olduğumu. Bu biraz karışık durum :))

      Yeni cici spor ayakkabı oluyor :) Ayakkabı'yı çekerim o zaman :) Bir tane de Derin Mavi'yle selfie çekiniriz :))

      Sil
    6. Bir söz verdim, bir kamerayı açasım gelmiyor ya :) Kusura bakma :))

      Sil
  9. keşke sel yayıncılık olsa valla en iyilerden biri he :) diğer sölediklerini bilmiyom tanımıyom :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyilerden mi ? :o Bunu bilmiyordum, kapak tasarımları hoş ama hiç araştırmadım. Sadece kitaplığımdaki yayınlara baktım, en düşük bunlar vardı işte :/ Sel'i bir araştırayım ya :)

      Sil
    2. sel/kırmızı kedi/okuyanus/artemis/efesus/pegasus/martı/yitik ülke. bak bunlar iyiler. efesus ve okuyanus blogçuları bastı. efesus da wattpad'çileri :)

      Sil
    3. Bak bu yayınevlerinden en az bir kitap okumuşluğum var işte. Okuduğum kitaba güveniyorum ben o yüzden :)) Ama bak şimdi Pegasus acayip iyi de, beğenmeleri çok zor :)

      Bir de bak Ephesus değil miydi o :) Ephesus'un kapaklarına çok aşığım. Bir indirim gelsin D&R'a ephesus yayınlarından bir kitap bakıcam alıcam artık :)

      Ephesus ya da Pegasus Deneme tarzında kitap basıyor mu ya ? :/

      Sil
    4. allam öle deme beğenmezler ne demek nerden biliyon yaa off yaa :) efesus, asudeyi bastı yaa. asudeyi gördüm ben tüyapta. deneme basıyolar mı bilmiyom. bi denersin işteeee. :)

      Sil
    5. Efesus değil ama o Ephesus :) Yoksa o farklı yayınevi mi ???

      Beğendirmek önemli canım şimdi, bin tane video izledim kitaplarla ilgili, basımlarlala yayınevleriyle ilgili :)

      Sil
    6. okunuşunu yazdım yaaa işteee yaaaa :) vaaay video da izliyon he iyimiş. bunlaru yapcağına yazsana sen kitabınııııııı hüzünlü irmiğik :)

      Sil
    7. İlham yok ilham :)) Ben bunu daha önce de demiştim dimi :)

      Sil
    8. taam yazmak ve foto için ne zaman ilhan gelirse yaparsın yaaa tembellik yap biraz ki yakında okul başlıyon çok çalışcan yani çok roman okucan :)

      Sil
    9. Yaa :)) İlhan kim :)) Hmm babam oturyo ya :)))) İlham kapıyı çalsam, koşarak açarım :) Sorun yok, üstesinden geliyorum ben :))

      Sil
  10. valla ben öyle pek anlamam yabancı şarkılardan ama kula hoş gelenleri dinlerim sözlerini pek anla masamda :) benim küçük kardeşim çok dinler yabancı şarkıları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Ben de çok takık biriyim galiba şarkıda :) Kaç yaşında ki ? :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar