Yenilik Gelmiş Bir İrem'e

Başlıktan da anlaşılacağı üzere, yeniliklerime merhaba deyin !! *.*


Suskunluğuma bıraktım kendimi. Kavga sesleri geceyi aydınlatıyorken, şarkılara sığındım. Sağır oldum bazen. Çoğu zaman içe dönük yazar olmayı umut ettim. Her okuduğum yazardan ders aldım zamanla...

Geldim oturdum laptopun başına. Hatırladım işte o an... Bir blog sahibi olduğum aklıma geldi. Değişime yabancı değildim o an. Yeni mutluluklar keşfettim. Yeniden büyüdüm kendimce. Bu sefer ağlayarak kendini öven biri değil de, arkasında yazılarını seven insanlarla mutluluğumu yeniden keşfettim. 

Zamanla, zaman makinemi de unutmuştum. Yazı yazmayı da duygularıma bırakıyordum. Ancak ya şimdi ? 

İşte şu an o göz yaşı dolu mutluluk değil, değişimin renklerini keşfedecek olan siz olacaksınız. Renklerin aşkına ortak olup, beraber kahkaha dolu yazılarıma hashtag ekleyeceksiniz...

Görüşmek üzere, yeni mutluluklarda... 

:))


Not: Fotoğraf Antalya/Liman'dan ve Bengisu'ya ait...


Yorumlar

  1. ayyyyyy oleeeeey. bi deeee o foto nerdeeee çekildiiiii :) ireğem'in uyanışııııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Antalya'da :)) Bu tekne/gemi her ne ise bununla fotoğraf çekildim ben ama bu fotoğraf Bengisu'ya ait :))

      Geri geldim :))) İrmik olmasın o :)

      Sil
    2. geri geldim demeeee uzaklara gitmedin kiiiiiii yaaaaa :)

      Sil
    3. İyi oku yazımı :)) Kendimi keşfettim diyorum :)))

      Sil
    4. keşfedince neşeli şeyler yazcağını mı kefşettiiiiin yaaa :)

      Sil
    5. Neşeli yazamam, sadece macera anlatabilirim gibi :))

      Sil
    6. ooooooo taam irmiğiiik hanığıım :)))

      Sil
    7. Neşe mutluluk insanı değilim, acılardan kötülüklerden sıvışıp mutluluğu keşfeden yazılar yazabiliyorum. Daha ilgi çekici oluyor öyle :)

      Sil
  2. Hadi nice nice hashtag'lere... :)

    YanıtlaSil
  3. ayyyyy bilokuna da mı yenilik gelmiiiiiş. beyaz bir sayfaaa ferah olmuuuuuş ama üstüne kusma bak sayfanıııın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Madem dedim değişecek, baştan değişsin :)) Bak yeni bir seriye başlicam *.* Aramızda kalsın şşşşşşş :)))

      Şimdi beyaz diye bir renk yok aslında. Bütün renklerin bir arada karışımı beyaz ve saftır. Şeffaftır. İçinde ne varsa yansıtır, her şeti ne varsa ne yoksa ortaya döker. Çirkinliğine ya da kilosuna aldırmadan yansıtan bir blog ha ??? :))

      Kusarsam renklerin yaniiii :)) Tımam o zaman :)

      Sil
  4. hadi bakalım her daim güzel yenilere merhaba demen dileğiyle küçük hanım :)

    YanıtlaSil
  5. Pek ferah olmuş burası, sevdim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiiim :) Ya eskisi çok bunalttı, bu daha hoş oldu böyle :))

      Sil
  6. Oh oh bi açılmış, bi ferahlamış buralar... İyi olmuş iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fark ettiyseniz 1 saatlik uğraşla yaptığım blgomun simgesini de görebilirsiniz :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar