Bilinmezliklerden Bilinene Yolculuk

İçim böyle bir duyguyla kaplı yine,

...kararsızlıklar...

Çok kararsız bir insan olduğumdan hiç bahsetmedim. Ya da bir şeylere odaklanamama sorunu gibi vs. sorunlarım vardır çoğu zaman. Hatta çoğu zaman kendimi acındırma çabası vardır. Ben de sevmem kendimi, sevdirtmem ya da alıştırmam. İnsanlardan uzaklaşmaya çalışıyorum her geçen gün. Ve bu iyi bir hal almaz olaylara dayanıyor artık. Kendimden uzaklaşma gibi bazı eylemlere geçiyor iç güdülerim. Edebiyata çok sarılmaktan dolayı karakteristik özelliklerim şizofrenliğe yol açmış durumda sanki. Ne kadar gereksiz...


Hüzünle dolu bir insanım. Kimse tanıyamaz böylece. Tanıtmam da kendimi. Sevmem alışkanlıkları da.

Sırf insanları hayal kırıklığına uğratacağım diye de hep insanlardan kaçarım, bilirim nedenini. İnsan her halükarda kendini belli eder. İyiliğiyle, kötülüğüyle anlarım bir zaman sonra. 

Ah işte, keşke diyesim gelmediği zamanlar işte.. Tanımayın beni, tanıtmayın, önermeyin beni başkalarına. Kullanırlar elbet bir gün, bilirim. 

Ama unutmayın İYİ İNSANLAR ! Size kendimden çok değer veririm, bilin... 

Not: Aşırı duygu içeriminden yola çıkılarak anlık yazılmıştır. Önemi içeren kişiler bulunmaktadır.. Belki de o sizsinizdir ? 

Özlenilenler unutulmaz..

Yorumlar

  1. heyoooooo işte seeeeen. hüzünlü burkuk amaaaa şizofren değil belki romancı belki hayalci ama iyi kalpliiiii. kendini de yakında sever yaaaaa. :)))) okul dersler nası gidiyoooooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Etütteyim şimdi yaa :) Başım ağrıyor yaa, çok gerginim uff :(

      Dün kendimi düşündüm de, ben öyle biri değilim diyorum anlamıyorsun :(

      Sil
  2. bi deeee foto neresiiiii yaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Hepimiz az biraz hazana meraklıyız..
    Hepimizin içinde acı çok tanıdıktır..
    Ama hep bir köşede umut saklarız tüm hüzünlere karşı..

    Not:Bana kendinden fazla değer veren hiç olmadı, o yüzden o ben değilim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahhaa :)) Pekala, anlıyorum... Biz ve bizim gibiler gibi gibiii :))

      Sil
  4. iyi misiiiin. neden ağlıycak gibiydin kiiii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyiyim yaaa :)) Abim gelmişşşşş :))) Because duygusal anıma nokta geldi öle yaa :)

      Sil
    2. ha haaa abinle oynaş kıkırdaş hadiiiii söle de ısırmasın seniiii :)

      Sil
    3. Ay ama özledim de karşılaşamadım ya :) Uyumadan önce gelirse görürüm ama olmazsa yarın akşama doğru ancak :))

      Sana kırgınım, bil.. :(

      Sil
    4. aaa annene söle de sen uyusan da gelip seni öpsün.

      kırılma yaaaaaaa özür dileriiiim naptıysaaaam :)

      Sil
    5. :))) Ya ben kitap okuyup uyudum hemen :)) Demedim yaa :) Ama abim evde yani eninde sonunda görürüm :)))

      Ama bak uf neyse ben bir şey anlatamıyorum :(( Dileme özür de ben özür dilerim ya :(

      Sil
    6. uff yaa uff yaa kader utansııın :)))))

      Sil
    7. Olsun bişi olmas kiii :)) Konuşcaz ama affetmem :)

      Sil
    8. ayyy affediverirsin gariiiiii :)

      Sil
    9. Konuşucaz gariiiii :))

      Sil
    10. Ay derslerden mi işin vardı yoksa Allah korusun birine mi bir şey oldu ? Bana düşmez ama merak ettim kusura bakma :((

      Sil
    11. ayy dersler hep var zati bi de çeviriler sıkıştı da ondan yaaa. yani sürekli çevirip yazdım işteee :)

      Sil
    12. Ayy iyi o zaman yaa :) Peki tamam yormuyorum sustum :)

      Sil
    13. yorulmuyom kiii. nası gidiyooooo ders etüt filan yaaaaa söleseneee :)

      Sil
    14. Etütteyim biraz böyle :)) Test çözüyorum ama sesten kafam karışıyo böyle :) Ay iyi yaa seviyorum kii :)

      Sil
    15. Ancak yani bir konu var bir sorun var seninle konuşmak istediğim..

      Sil
    16. etüt kaçta bitiyoduuu. piki sorun taam annatsanaaa :)

      Sil
    17. Normalde 6 buçukta falan bitiyor böyle saatlerde ama bugün 6 buçukta evdeydim. İşte değişiyo ama ben 6'da uyanıp, 6 buçuğa kadar evde olmuyorum. Tümden 13 saat ders işte yaa :)

      Ya bak şimdi ama ciddi bir konu yani hani belki benimle konuşmaman gerekecek çünkü günlerdir bunu düşünüp duruyorum ve utanıyorum bile.. :((

      Sil
    18. yani seninle ilgili çok mu özel bişi kiii :)

      Sil
    19. Bilmiyorum, sadece hani şey yani eğer açıklamamı istersen açıklarım sorun yok ama ben kendimden büyük biri olduğunda ve bir şey olduğunda, kendimi anlayabilen biri olduğunda onu çok farklı görüyorum ve hani bu iyi bir şey değil. Yani eğer kusura bakmazsan ne kadar ilgiyi sevsem ve istesem de hani yani bunun başka bir boyuta döndürmek istemem ben. Bu yüzden, hani yani anlatabildim mi ? :((

      Sil
    20. başka bir boyut ne kiiii anlamadıııım :)

      Sil
    21. Sevgi..

      Yani sen ki bnden çok büyük olduğunu düşünüyorum ve yani off özür dilerim :(((

      Sil
    22. allam ya blogda ne tatlıyız işteeee. bişi düşünmeseneeeee :)))) düşüncek bişi yok kiii. allam zaten tamam işte aramızda en küçük sensin taam mı. rahat olsanaaa. boşveer küçük büyük filan yaa. bi sıkıntı yok kiii :)

      Sil
    23. Sadece ne kadar iğrenç biriyim.. Neler yaşadığımı ya da nasıl biri olduğumu kimse bilmiyor ve kendimi kötü hissediyorum böyle ve yani baksana bir insan olan özelliğim bile yok ama çok bencilim bak konuşma sen benimle, gerçekten iyi biri değilim bak...

      Sil
    24. iğrenç görmesek yaniiii :) neler yaşıyon ve nasıl birisin yaa :) liseye başlıycan hadi işallah :)

      Sil
    25. "Yaşadıklarım" diyelim.. Ancak bunları cidden sana anlatabileceğimi sanmıyorum ki, zaten seni de tanımıyorum. Tanımadığım bir insana kendimi tanıtmak çok ironik. Lise konusunda 370 puanlık bir yer var. Galiba o olcak

      Sil
    26. bu yıl bişi yaşamaa. sakin ol ve odaklan sadece işte. kafan karışmasın. 370. hadi işallah :)

      Sil
    27. Dışarıda pislik insanlar öyle kalmıyor işte, teşekkürler :)

      Sil
  5. Ya ben de çok kararsızım... :(

    Bu arada o fotodaki yer neresi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi konuda ??

      Antalya Konyaaltı sahili :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar