Ders de Ders, Bana Ders deme

Günlerdir bir internet stresi yaşayarak moralleri en alt seviyeye düşürdüm kendimde ancak o kadar çok özledim ki, her yerden yollar aradım ve karşınızda yazı yazıp paylaşabilmek için çok sevinçliyim.


Aslında şimdi olsa bu yazıyı görsellerle desteklerdim ancak, mobil internetten girmenin zorlukları oluyor ve ancak durumumu anlatmak için yazı paylaşmaya karar verdim.

1 hafta oldu okullar açılalı ve ben şu servis bozuntusu yüzünden 6'da kalkmak zorunda kalıyorum. Oysaki ders 7.10'da başlarken 6'da kalkmak zor oluyor. İnsanın da 9'da uyuyası gelmiyor ki ben zaten pek uyuyabilen biri değilim ki hafta sonu olmasına rağmen uykulu gözlerle kimse uyandırmamışken 7'de kalkıyorum ve hala uykum var. Okul yüzünden oluyor her şey diye hep sinirlendiğim olmuştur zaten. Uykum sırf bu okul yüzünden çok kötü ve göz altlarım umrumda olmaz ancak bunu da morluklar var diye bu konuya bağlıyorum.

gelelim derdim olan teog sınavı derste sıkılınca bir yerlere teoq diye ergenleşmelerime. Aslında ilk günden ödev vermeleri bile saçmayken, şimdi dershane düzeyinde bir etüte yazılabilirim. Ki okuldan çıkar çıkmaz etüte gitmem gereken bir yerde olduğu için, saat akşam 6'da da bitmesi artık bir süre sonra gözüme en iyisi bu, gitmen gerek sinyallerini verdiği için, bu hafta bir zorlamasından gerginliğinden geçtim ancak bunları konuşarak yeniden kendimi germek istemiyorum.

Ancak, çalışma sistemime gelirse kimse beni zorlamadan geçen sene iyi bir derece elde ettim. Bunun haricinde bu sene eklenmiş olan liseye geçiş sınavıdır, tercihlerimdir, yok efendim internet kesildidir, yok telefondur, yok bilmemne filan uzun hikaye.

Çalışma sistemimimi ben kendim belirledim ve okul başlamadan önce teogla ilgili araştırmalarda da bulundum. Şimdi gideceğim etütten çıkan liseye giden kişiler 430, 450 gibi puan almışlar ki benim tek hedefim 400. Ki bu bana yeterken, kendimi çok kasmamaya ama çok da salmamaya çalışıyorum. Bu hafta sonu kendimi çok saldım ve hiç tekrar yapmadım ve bu bu haftalığa mahsus bir şey olarak görüyorum. Kendimi kendim yönetmeye çalışıyorum bu sene. Yoksa biri beni zorladığında asla bir işi bana olumlu sonuç sağlamayacak şekilde yaparım. Baktım ki iki yandan da bu sene iyi olmaya başladım ve kendimi ilk önce kutlamak istiyorum ve devamının gelmesini ve bozulmamasını sağlamaya çalışacağım..

Asla kendimi zorlamamaya çalışıyorum ve bazı internet sorunlarından internet olmadığı için uzun süre burada olmayabilirim, kesinlikle gittiğimi sanmayın. Burayı her gün çok özlüyorum.  Sadece her şeyi dengeli kullanmaya devam edebilmem için buralarda olmamamam gerekiyordu. Sadece;

Sizleri çok seviyoruuuuuum ! *.* Görüşmek dileğiyle ^.^

Yorumlar

  1. Ah bizim evde de var Teog stresi. Bu sene biraz diş sıkmak gerekecek herhalde. Planlamalar da önemli. Allah size kolaylık ve zihin açıllığı versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiinnnn, herkese :)) Teşekkür ederim :) Allah herkese istediği yerleri gösteriri inşallallah :))

      Sil
  2. Kendi planını yapıp kendini kontrol edebilmen çok güzeel. Birazcık stresli dönemler ama göz açıp kapayıncaya kadar geçiyor, umarım istediğin gibi olur her şey :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiiiiin :)) İnşallah Allah herkesin gönlüne göre verir :))

      Bloguma da hoşgeldiniz :)))

      Sil
  3. iyileştin mi biraaaz :) neden bencilsin yaa :) komşum totoro uyukluyarak izlemiştin. :) hadi garik 400 alıverecen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım evet :)) Kütüphaneye bile gittim :)

      Bencilim çünkü keyfime düşkünüm, yani uzak durman gereken bir kişiyim.

      Ama iki film üst üste izlemiştim.

      Böyle denilince tersini söyleyesim geliyor..

      Sil
  4. :) keyfine düşkünler kötü mu oluyo aaaa iyi valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısaca keyfine düşkün bencil oluyor. Karşısındaki insana her kişiye farklı değer veren bencil oluyor. Sürekli kendini düşünmekte dağları aşmış bencil oluyor. Bazen kendin iyi olasın diye bir insanları engellediğin bencil oluyor. Yani ben !! Bunun neresi iyi ?

      Sil
    2. bence insanlar sen onların hoşuna gitmeyen bişi yapınca sana bencil diyo sen de kendini bencil sanıyosun. ama bencil değilsin ki.

      Sil
    3. nereye gitmiceeeeem yaaaa :)))

      Sil
    4. Kastettiğim, yani hiç bırakmicak mısın ? Yanlış anlama hani ama, bazen bazı kişiler bende ters tepki yaratıyor :/

      Sil
    5. hiç bırakmıcam ki vallaaa :)

      Sil
    6. Yani ciddiyim ki iyi biri değilim ben :(

      Sil
    7. napalım bana neeeeee, kader utansıııın :))))

      Sil
    8. Niye kötüye gidiyorsun ??

      Sil
    9. kötü değilsin yaaaa allam yaaa sen kötüsen herkes kötüdür yaaaa o zaman :)

      Sil
    10. Bir şey anlatmak çok zor dimi ? :((

      Sil
    11. olur bazen ki üzülme sen. zor değil :) yarın yoğunsun de miiii çooook :)

      Sil
    12. Evet ki zaten 6'da uyanıp 6'ya kadar hep eğitim görmek zor olucak ama yani bir de hastayım :(( Annem'e dedim ki acaba yarına gitmesem mi filan hemen korkutan gözlerle baktılar :)) Ay bugün de 2 saat dışardaydım ama yine de ay ne biliyim arada uyuyakalmışım, yeni uyandım :))) Uyumam gerek :)

      Sil
    13. etüt var evet. birini de görcektin galbağa :) bu gece iyi uyu da iyileş barik :) uyuyuvercen gari :)

      Sil
    14. Evet de amaaan :)) Timam hocaşişko :)))) Eveet :) İyi böcüklü geceleeeer :)

      Sil
    15. sana da irmiğik :)

      Sil
  5. Allah kolaylık versin ben o stresleri iki kardeşim de yaşadım darısı senin başına dilerim her şey güzel gönlünce olur küçük hanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah :))) Teşekkür ederim :)

      Sil
  6. sağ melek : ders çalışmak iyidir.
    sol melek : dinleme onuu !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az ve öz çalış diyen melek aranır !!

      Sil
  7. Servis işleri de hep öyledir... Okul stres zaten... :( :(

    Neyse olsun... Okul güzel ya, şaka yapıyoruz! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şakalara kanmıyorum ki ben yaa :))

      Aslında servis cidden zor okul da zor da etüt eklendi ve 6 buçuk 7 gibi gelmek çok zor :((

      Hem de bir lise için, ahhh ! :((

      Sil
    2. hafta sonu gelcem sanaaa. bu hafta yoğunum. bloga yazı yazıp çıkıyom. iyileşltin de mii. pazartesi nası geçti bi deee :)

      Sil
    3. Pekalaa, iyillleştim gibi. Zahide'ye filan bulaştırdım galeba :)) Güzelldi ve yazıldım :) Güzel geçiyor yaa, bugün bi başım ağrıdı ve oranın müdürüyle de uzun uzun konuştuk ve çok ilgililer :) Bu ilgi bile iyiyken bugün Türkçe öğretmenine bişi gösterdim :)) Fiilimsiler çok hoş yaa :) Ancak saat 7'de ya da 6 buçukta evde oluyorum :) Hatta bir kitap bitirdim !! :)))

      Sil
    4. Bugün siyah giyindim Ankara'dan dolayı ama yağmurluğumu giymiştim. Bir kitap aldım da Zahide beni onlarla çektiiii :)))

      Sil
  8. Evet, her şeyin dengelisi...
    Ne buralarda fazla zaman kaybet, ne de dersle canını çok sık... Hepsi kıvamında güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte, bir süre az kaldı. Çok aaaaz :((

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar