Dizi Esintim "Vixen"

Uzun zamandır pek çok şeye ara vermem ve hatta bir film bile izlemek için vakit bulamadığım için bir 1 saatlik bile olsa hatta 45 dakikalık bir bölümlük diziler de olsa, bir bölümünü izleyeyim dedim yaklaşık yarım saat önce. 

6 Bölümlük bir film buldum şans eseri. Hem de içinde Flash ve Arrow + karakterler animasyon şeklinde verilmesini çok severek izlemeye başladım. 


Mari olan ana karakter özel güçlerini kullanabildiği ya da başka bir değişle özel güce sahip olan bir totem kolyeyle hayatı değişir ve günün birinde çok eski zamanlarda o totemi isteyen başka biriyle karşılaşır. İşte o an her şey değişecektir dimi ? 

Belki de dünyayı kurtaran bir Vixen olarak kalacaktır ? 

Tam olarak bir araştırma yapamadım ancak hoş ve tam olarak benim için bir dizi olmuş. Flash ve Arrow farklı bir birleşim olmuş doğrusu. Ne kadar o iki diziyi de tamamen izleyememiş olsam da.. Hoş bir diziydi. Her bölümü en fazla 6 dakika olan 6 parçalık bir bütün. Ancak uzun dizi severlere bu dizi peynir ekmek kalacaktır.

2/4 puan veriyorum ancak 3/4 olabilir çünkü tam da ders çalışmam gerekirken kafamı dağıtmam için kısa bir yorum da yazmak için güzel bir dizi. 

Yorumlar

  1. boş bi zamanda bakarım ivit eğlenceliye benziyoo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısa dizi is my favourite now :))

      Sil
    2. e tabii sakın uzun dizilere bulaşma aman aman şimdi :)

      Sil
    3. Yok ya, testlerden falan başım ağriyor artık. Bir dinlenmem gerek her gün :(

      Sil
    4. hafta sonu 29 ekim var bir de seçim var pazartesi de tatil galiba. dinlenirsin yaaa :)

      Sil
    5. 5 gün tatil de zaten. Etüte de gitmicem yarın yarım gün. Sonra 5 gün etüte gitmicem filan. Ay çok yoruldum bugün, böyle artık yere uzanıp uyuyacaktım eve geldiğimde. Başım hala çok ağrıyor. Oysaki test çözecektim daha :((

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar