26 Ekim 2015 Pazartesi

Far Away

Şu an 3 yıl önceki bir eskiliği ve o yaprakların yıprandığı yazılarımı biliyorum onunla ilgili. 3 yıl öncesine ait iğrenç yazımı da biliyorum. O saçma duygularımı ve senin kirlenmek bilmeyen kırmızı kazağını ve o siyah ve iki çizgili spor ayakkabılarını ve siyah ucunda top olan bereni de biliyorum. 


3 yıl önceki seni biliyorum. Kabaca konuşmanı ve bana dediğin o kelimelere aldırış etmediğimi hatırlayıp, kendimi üzüyorum arada. Keşke eskisi gibi olsam şimdi diyorum. O günlerde dediğin o can acıtıcı sözlere aldırmayaşım gibi.. 

Nasıl vazgeçtiğimi hatırlayamıyorum. Ama en son 3 yıl sonra karşılaştığımız o anı da bir dua gibi beklediğimi söyleyemem. Seni öyle bir unutmuşum ki, o 3 sene içerisinde kendi yarattığım o insanı unutmuşum zamanla. Kendi benliğimi unutmuşken, seni de beraberinde unutmam normaldi. Ama öyle bir yarım saatti ki o, yanına gelip sen o musun demek yerine, şimdi sadece gülümseyeceğim anı bırakmak istedim. Sana fark etmeyeceğin bir ceza verdim. Söylediğin sözlerin şimdiki acılarının cezası belki de.. Ama sadece amacım beni o andan sonra yeniden hatırlaman beni o kelimelerden sonra sevmenden daha anlamlı.. 

Çok uzaklardayım, sana bir adım uzak..

14 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ah ah, amacım böyle bir şey değildi ki.. Sadece onu gördüğüme o kadar sevindim ki kalbim çok kötü atıyordu. Onu çok sevmiştim, en kötü can acıtacak kelimelerine bile ağlamamıştım. Şimdi kendim bundan dolayı kendime çok kızgınım. Hayat seçimlerim batmış durumda ama ben çok iyiyim :)) Hatalarla doğruları öğrendim, yanlışlarım azaldı :))

      Sil
    2. dersler de alındı, tecrübe edinildi ;)

      Sil
    3. Ay ne dersi, felsefe bunlar hep. Kanma canığııım :))

      Sil
  2. ah ah hem çok uzak hem de fazla yakın diyorsun yaniiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Felsefik kafiye :)) Hoş bir film sahnesi gibi oldu bu en güzel yanı galiba :)))

      Sil
  3. son cümle müthiş, bu arada mimini aldım , vaktim olur olmaz yapacağım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ancak hangi mim ? :)

      Sil
  4. Sizi mimledim, iyi eğlenceler :))

    http://iremvekitaplar.blogspot.com.tr/2015/10/random-play-mimi.html
    senin gönderin değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, evet ! Kusura bakmayın unutmuşum :))

      Sil
  5. sen kusuruma bakma canım , o kadar geciktirdim ki unutman normal..:D

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel yazı. Hüzünlü ve naif bir dokunuşun var kelimelere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir yprum olmuş bu da :)) Teşekkür ederim :))

      Sil