24 Ekim 2015 Cumartesi

Gelişme Konuşması (İthaf İçerir)

Bildiğiniz üzere yaklasık olarak 2 yıldır blogger yazarıyım ancak tam olarak bu yaz ayında aktifleşmeye başladım. 1 sene boyunca kendimi soyutlayıp, kendi dünyamdaydım. Bloguma yeniden bir giriş yapmam üzerine bir konuşma ya da bir "teşekkür" konuşması yapmak istedim. Hatta şu an aklımda teşekkür edeceğim ithaflı yazıların içinde kimleri konuşacağımı düşünüyorum. O zaman hemen başlayalım !! *.*


İlk başta blogumu 2 Nisan 2014'de açtım. O gün evde tek başıma oturmuş şarkı filan dinlerken, sonunda blogumu kurmalıyım deyip kitap umutlarım biraz da olsa sönmüşken, blogumu ilk yazımla beraber hemen paylaştım. Ancak bazı sosyal ağlara olan ilgim yüzünden laptopa girmeyi bile unutmuştum. 17 Ocak 2015 günü bir yazı paylaşıp, sonrasında blogumdan uzaklaşmaya başladım. Gerçekten Ocak ayında değil, çoktan unutmuştum ve biraz kendimi anlayamadım. Doğrusu her şeyi unutup, kendi sandığım mutluluğumla yaşadığımı falan zannediyordum. Asıl sorun da buydu, bağımlı olmuştum.. 

Sonra ne olduysa oldu ve sosyal ağlardan çekildim ve blogumla kendimi bütünledim. 11 Mayıs 2015 günü öyle bir dönüş oldu ki, bir 20 gün sonra da ikinci yazımı paylaşmış da olsam, sonrasında gerçekten çok aktifleşmeye başladım. Haziran ayının getirdiği boşluklarda da sürekli bloguma girip yazı yazdım. Gerçekten çok bütünleştim blogumla. Üzerinden 5 ay geçti blogumla yeniden bağlamamın üzerinden..

Şimdi asıl konuya gelmek istiyorum ki burası gelişme bölümü diyebilirim.. Yeniden gelişimle bir çok kişiyle tanışma fırsatım ve hatta yükselme zamanı gelmişti. Gerçekten hani bir sokakta falan gezerken bile aklıma geliyordu hep böyle blogum. Zamanla o kadar hoş arkadaşlıklar kurdum ki, yaz ayını beraber geçirdiğim arkadaşım blogumu öğrendi ve sanki bir hikaye okur gibi blogdan arkadaşlarımı şimdi hala takip ediyor. Gizli okuyucu diyelim şimdilik ona, çünkü o da blog açabilir. 

Gerçekten o bile benim blogumdaki arkadaşlarımla olan muhabbetimi yapıyoruz böyle, hani o bile çok güzel İrem derken, ben de gülümsüyorum. Arada böyle sürekli blog arkadaşlarımdan bahseder, iyi ki tanışmışsın, çok hoşlar ya filan diyor. Emin olun arkanızdan konuşuyoruz ;) :)) 

Şimdi geldim ithaflarıma. Yani bu güne kadar çok büyük kitle dediğim insanlara :) 

İlk olarak aklıma esen Deep Tone oluyor... 

İlk bloguma nasıl yorum yaptı hatırlamıyorum ya da ben ne diye bloguna yorum attığımı hatta nasıl blogunu da bulduğumu bilmiyorum. Sadece böyle bir iki yorumdan sonra cidden çok hoş bir arkadaşlık oluştu aramızda. Bana dost oldu, ona gerçekten teşekkür ederim. 

2012 Yılında kitap yazmaya adımı koymuşken, umudumu kesmiştim ancak bu aralar kitap yazmam onun sayesinde. Yani hiç arkadaşınız bile yoksa, her şeyi dinleyebilecek bir Deep dayanağı var karşınızda diyebilirim. 

Ancak tek hatırladığım Deep'in blogunu bulduktan sonra baktım bir sürü takipçisi var ama hiç bundan dolayı övünen biri yok. Gösteriş no ilgi everything yani :)) Tam anlamıyla böyle biri bence :) Hadi ilk gün umursadım Deep'i dobra dobra söylüyorum. Sonra baktım kitap yazmış. Allah Allah ! Ben nasıl birini buldum filan dedim. Çünkü böylesine sevilmiş ve kitabı var. İki tane ! Ama sonra da bakın bakın, (övünme zamanı) 3. kitabını ilk gören benmişim ! *.* Deep bile çıktığını görmemiş ki ben de gördüğümde bir iki dakika hadi canım falan diye söylüyorum hep. Ama meğereki kitap Deep'in 3. kitabıymış :) 

İkinci olarak Kahve Yanı'nı anlatmak istiyorum ancak pek de anlatabilecek bir şey bilmiyorum galiba. Kendisine ilk yaptığım çekilişte yer verip, kazanan kişi o olmuştu. Hoş bir iletişim kurduk ancak pek konuşamıyoruz. Eh, benim de sınavlarım var filan, malum. Ama kendisi çok hoş biri :))

Üçüncü olarak blogdan ablam olarak birini görüyorum biliyor muydunuz ? Drama'yı ablam olarak görüyorum ve bilmiyorum pek çok konuşmamamıza rağmen kendisini çok seviyorum. Üzülünce üzüntü geliyor bana gibisinden bazı durumlar oluyor. Bazen içim sıkkınken filan iki laf edebiliyorum kendisiyle. Ona abla demeye çalışıyorum her defasında ama diyemiyorum ama olsun o çok hoş biri *.*

Az daha unutuyordum ! Sıla Duran, namı diğer asıl ablam ! (Namı diğer sırf bu ':)' emojiyi sevmiyorum diye böyle ': )' yapan biriyse sevmemem mümkün değil.)

Onunla o kadar çok görüşüyorduk ki, o Üniversite sınavına çalışırken ben de şimdi Teog sınavına çalışıyorum. En son internetimiz gittiğinde çok zor konuşuyorduk iyi kötü artık aramız o kadar iyiydi ki, ben ona abla o bana küçük kardeş diyordu. Bakın şimdi an duygusallaşma anıdır.. :((

Sonra o da internette çok vakit geçirdiği için, internet başından kalktı ve geri de dönmedi. Özlüyorum, hem de çok.. Yani şu an sevgimi anlatsam filan, gerçekten çok özledim. O belki aylar sonra görecek ama gerçekten ilk günler çok özlüyordum ama şimdi ? Onu unutmaktan korkuyorum diyebilirim. Umarım geri döndüğünde aramızdaki sıcaklık devam eder. Onu gerçekten çok seviyorum. Onu gerçekten çok özledim. Çok ama çok teşekkür ederim abla :( 


Sonuna mı geldik ya ? Ay durun bir göz yaşlarımı sileyim de..

Ah, ah ! İnsan özlüyor işte. Sanal da olsa konuşası geliyor, eskiden böyle gözlerimden yaşlar dökülüne kadar güldüğüm zamanlar aklıma geliyor. Hepsi onun sayesinde.. Ama gerçekten herkese bir kucaktan daha fazlası teşekkür ederim. (BENİ SİZLER YARATTINIZ der gibi oldur kusura bakmayın) Bu güne kadar buralarda olsanız da olmasanız da teşekkür ederim :)) İyi ki varsınız :) 


44 yorum:

  1. çok duygulu annatmışsın ya. burnum sızladı. sıla, sınava hazırlanıyodu, du ben ona haber vercem feysbuktan, kütüphaneye gidip ders çalıyodu. drama çook severim kii. kahve yanı da kitap yazdı kiii ama bunu ona sor taam mııı. ayy ama iyi ki burdasın ki. ama burda seni seven çok arkadaş var daha. onlarla da zamanla yakınlaşırsın kii. le yan sessiz kaldım maviye iz süren gibi. daha başkları da. blogunu sevmen en hoş özelliğin ki yaa. o arkadaşına da selam söleee :) gelcam yineee irmiğik ireğeem :) bu tatil sana yaradııııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy deme lütfen Sıla benim zayıf noktam gibi oldu. Çok özledim valla. Ama feysten bir şeyler yazsan bile fayda etmez ki, çoktan gitti. Bir çok kez mesaj attım hangoutsdan. Ona özenip kütüphanede çalışmaya başlicaktım, hep konuşuyorduk bunun hakkında ama :((

      Yok Kahve Yanı bana söledi söledi merak etme :)) Ben mi bilmiyorum ki acaba ? Ay ne biliyim, bloguma bile gelmiyorlar o zaman. Ay yoksa gizliler mi onlar daa :)) O saydıklarını biliyorum yaa :)

      Bak blogum güzel de, ne yazı yazdım şu günlerde. Sırf çok vakit geçirdim diye, testleri unuttum. Çalışıyorum işte :) Yaramadı canım ay deme lütfen :)

      Sil
    2. sılaya ben de yazdım feysten. sanırım ders çalışmak için nete girmiyor. kütüphanede çalışmak ne güzel ki. yap sen de. sıla gelir bir ara üzülme. olsun özlemiştin blogunu ne güzel yazdın. başlarsın testlere yine. :)

      Sil
    3. Çok vakit geçiriyorum çooooook !! :((

      Sil
  2. Hım ne güzel olmuş bu teşekkür:)
    Burada blogda gerçekten bende çok güzel vakit geçiriyorum:)
    Banada istediğin zaman mesaj atabilirsin seninlede tanışırım yakından küçük hanım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) Bir zamandır düşünüyordum zaten :)
      Ben dee :)
      İnşallah bir gün olur, ancak şu an çok internet üzerinde vakit geçirdiğim için sizinle tanışmam daha da bağımlılık yapacaktır :/ Kusura bakmayın :( Sınavlarım vaaar ! :((

      Sil
    2. Tamam küçük hanım istediğin zaman atarsın
      Benimde sınavlar var.
      Mesajinı geç görürsemde kusura bakma ama görünce hemen cevap yazarım:)
      Sınavlarından inşallah güzel not alırsın:)

      Sil
    3. İnşallah düzgün bir insan taşıyan okula gidebilirim desek ? :)) İyi çalışmalar size de ve anlayışınız için teşekkürler :)

      Sil
    4. Gidersin İremcim merak etme.
      Fazla stres yapmadan çalış arada birde kendini çalışırken ödüllendir:)
      Seni motive eder bu durum:)

      Sil
    5. Kendimi kısmam da gerek. Hem de bayağı bir kısmam gerek. Çünkü cidden çok internette vakit geçiriyorum, çok boş veriyorum sınavı. Off off :((

      Sil
    6. Hım ama sen çok takıyorsan sınavı çok stres yapıyorsan ondan dolayı çalışmak istemeyebilirsin. Kendini kasma derslerden testlerden yanlış çok yaparım diye korkma öyle çöz ve çalış:)

      Sil
    7. Moralim bozuk sadece, hiç önemsemiyorum :((((

      Sil
    8. Moralim bozuk olunca geçen sene paragraf soruları çözerdim ben oradaki sözler mutlu ederdi beni:)
      Tam bir çatlağım:)

      Sende sevdiğin şeyleri yap moralini düzelt sonra çöz istersen:)

      Sil
    9. Blogumu mu sileyim ? Kesin çözüm ha ?

      Sil
    10. Vur dedik öldürdün sözü var ya senin dedigin şimdi bu oldu.
      Yok kız niye kapatcan bu durum senin daha da çok moralini bozar.
      Gitme canım sen kafanı bir toparla sonra yine istedigin zaman yazılarını yazarsın :)

      Sil
    11. Adapte olamıyorum, engelleri kaldırmak gerekmez mi ? Elimden bir şey aldıklarında bin şey katmaya çalışıyorum. Uff ufff :( Her neyse meşgul ettim, kusura bakmayın..

      Sil
    12. Yok ne kusuru şuan müzik dinleyip ayağımı uzatmış bir şekilde keyfima bakıyorum:)

      Blog sana bir engelse ne bileyim şimdi aklıma başka çözüm gelmedi:/

      Sil
    13. Engelleri kaldırdım, no problem :))

      Sil
    14. Oooww iyi o zaman sana bol zihin açıklığı ve şans diliyorum:)

      Sil
    15. Ayy, çok teşekkür ederim. Daha iyisi sizin. :))

      Sil
    16. Amin amin benimde çok ihtiyacım var şansa:)

      Sil
    17. İyi şanslaaar !! İyi uykulaaaar !! *.* :)

      Sil
    18. Sanada iyi uykular canım:) ben uyumadan birde gidip tıkanayım bari:)

      Sil
    19. Aman sınav öncesi kilolara dikkat ! Canan Karatay UYARIYOR !

      "Sınav öncesi bir şey yerseniz daha fazla kilo alırsınız !! Kuruyemiş tüketin !!"

      Not: Kaaaandııırdıııım !! :))

      Sil
  3. Canım benim, iyi ki aktif olarak tekrar dönmüşsün buraya. Bu sayede tanışmış olduk. :)

    İstediğin zaman konuşabiliriz, bana istediğin gibi hitap edebilirsin. Çekinmene gerek yok, tatlım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy teşekkür ederim :)) Evet, iyi ki geri dönmüşüm !! *.*

      Pekala, ablacıkım :)) Umarım düzeltebilirim :))

      Sil
  4. Kız en çok senle konuştum ben özelden yuh be, çok konuşamadık yazmışsın :)))
    Ama yine de andıkların arasında bulunmaktan mutlu oldum tatlım sağol <3 <3 <3
    Deep hakkındakilere katılıyorum. Seviyorum ben de onu <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy, annem gibi oldunuz zaten siz benim yaa :)) Teşekkür ederim :) İyi ki varsınız, ancak bir fikrim yoktu ki :/ Tamam o zaman kusura bakmayın.. :))

      Sil
    2. Ayy canım benim yaaa <3 <3 <3

      Sil
    3. Kızınızı benim yerime öpün :* :))

      Sil
    4. Öperim güzelim... :)

      Sil
    5. Seni de öptüm kocaman :*

      Sil
    6. Ayy ama böyle kokulu kokulu öpün onu :))

      Sil
    7. Ayy teşekkür ederim :))

      Sil
  5. sana da iyi uykulaaaar :)

    YanıtlaSil
  6. mutluluklar dilerimmmzzz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesüf ederim, kırgınım size.. Hiç uğrama sorma ya da haliniz nasıl efendim iyi misiniz amcan giller nasıl demek hiç yok.. Bu mu mutluluk dileyişiniz, cık cık cık cık..

      Sil
  7. sen de iyi ki döndün ki bloguna. biz de sana teşekkür ederiz ki ama iyi insan olduğun için tatliş olduğun için her şeye duygulandığın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç iyi biri değilim, bir anlayamadınız içimi. Ama ben size söyledim derim..

      Sil
  8. Senin blogun da Osmanlı Devleti gibi kuruluş yükselme dönemini geçirdi yani :)
    Deep Can'dır. O nu sevmeyen yoktur sanırım blog dünyasında. İyi ki var :)

    YanıtlaSil
  9. Bir insanın ,yüz yüze gelmediğin bir insanın, sana bu kadar değer vermesi gerçekten çok güzel ve ben mutluyum ama korkuyorum da çünkü bir şeyler için fedakarlık yapman gerektiğinde istemeden sana çok değer veren o insanı kırıyorsun beni çoook mutlu ettin teşekkür ederim :))

    deep tone un hepimiz için yeri çok ayrı çok sevecen herkese kucak açan kalbi kocaman biri o :))
    kahve yanını ve dramayı henüz çok takip etme şansım olmadı umarım en yakın zamanda onları da daha yakından takip edebilirim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahhh ahhh ablam yaa :)) (Pazarcılar giibi oldu :) ) Anlatamıyorum şu an hiçbir şeyi :)))

      Blog dünyası öyle bir şey kii :))

      Sil