Ana içeriğe atla

Gezenti Be Like Yaşıyorum

Birkaç gün önce belirtmiş olduğum gibi bu hafta gerçekten zorlayıcı geçti. Yarın ve bugün fuar gezdim ve gezeceğim gibi gözüküyor. Yani aslında hafta içi stres hafta sonu da kendime ayırmaya çalışıyorum. E elbette ki kendime zaman hafta içi 2-3 saat kaldığı için, hafta sonu gezmeye ya da işlerimi halletmeye çalışıyorum.


Yakın zamanda da fotoğraflı yayınlar paylaşabilirim ancak yarın aklımda fuara giderken vlog çekmek gibi bir zorluk vardı ancak bunu montajlamak için zamanım olmadığı aklıma gelince bundan vazgeçip, her zaman olduğu gibi sadece yazılarımı fotoğrafla desteklemeye devam etmenin daha güzel olacağını düşündüm. 

Sizleri de her gün özlüyorum ve nedense size gizli sırlar veresim var.

Bu aralar çok iyi kararlar aldığımla kendimi övüp şımartıyorum ve geri de dönmenin iyi olacağını sanmıyorum. Matematik hariç etütte her cuma günleri sınav olacakmışız veeeee galiba eskisi gibi sınavlarda gergin olmayacağım. Nedense ama her gergin ifadesini kullanırken geriliyorum. Ayh, ben yarın için çok heyecanlıyım yaaa ^.^ Kitap fuarına gidicem veeeee Gayle Forman'ın 2. Serisinin ikinci kitabını alacağııııııımmmm !!! Bir süredir para birimtirmiştim ve okulda garip şeyler oldu böyle. Yağmurluğum matematikçi tarafından be like oldu ^.^ Sadece nerden aldığımı da bildi :)) 

Bugün çok güldüm ya. Durduk yere ayakkabı denicem, sürekli "ihihihihihih!" dedim. Telefonum bir mağazada kalmış, telefonu alıyorum da sanki hiç kaybetmemiş gibi :)) Allah Allaaaaaah ! Neyse ama böle insanlara umut veriyorum, hocaya doğruyu gösteriyorum, arkadaşlarıma yardım ediyorum filan :) Ay bir de Türkçe sınavında 1. olucam gibiiiii :) 

Ay hadi her şey gönlünüzce olsun, herkese iyi böcüklü uykular :)))

Yorumlar

  1. Bu hafta gelemem demiştim ki yaa baksana bloguma gelen yorumlara bile cevap veremedim ki hiç bloguma bakmadım baksana hiç yanıt veremedim bir iki gün içinde bloguma ve sana gel cem işte

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben konuşmak istemiyorum..

      Sil
    2. ben sana kızmam kiii kırılmam kiii hiç. sölemiştim yaaa. özür dilemen gerekmiyoor esinceeee :) acımadı kiii acımadı kiiii :))))

      Sil
    3. Ama öyle yapmam iyi bir şey olmadı ve ben hani düşündüğümde özür dilemem gerekiyordu. Ben bile kendi yaptığım şeyden dolayı kırıldım :( Üzgünüm.

      Sil
  2. Hadi inşallah bütün sınavların iyi geçer küçük hanım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah :)) Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. okullar yeni açıldı bu ne sınavı yaaa :(

    YanıtlaSil
  4. böcüklü uyku ne yaaa :) güzel şirin haberler bunlar. foto kitap fuarı mııııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 23 nisan şenliklerinden yaa :))

      Sana demiştim ya iyi böcüklü uykular diyeee :))

      Sil
  5. iyisin di miii. her şey yolunda mııııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayılmaz ama yolunda her şey :)) Sadece arada moralim bozuluyor, öyle yani :/

      Sil
    2. okul, etüt iyi gidiyo muuu. arkadaşlarla da aran iyi de miiii. her zaman iyi olmasam da idare ediyom diyon yaniii :)

      Sil
    3. Eskiden böyle olsaydım herkese sataşırdım, sen bilmezsin. Şimdi de moralim kötü de olsa belli etmemeye çalışırım, etüttekilerle aram iyi ama o sana dediğim vardı ya biri dedim, onunla hayatta olmayacağını anladım ve iki gün önce sınıfta kızdım ona ama cidden sinir bozucu biri, hiç susmuyordu ve son dersteydi yeter dedim hemen ve işte.. Liseyi belirledim. Zahide her gün yanaklarımı mıncırıp beni sevmesinden onunla pek başka konular konuşmuyoruz. Selamı var ve ay çok tatlı dediği şeyler anlatıyordum senin hakkında filan annem de geçen gün deep blue yazan bişiler görmüş, hemen bana söledi :)) Ya işte, moralim bozuk şu an bak ama dertleşmek istiyorum, ağladım biras ama ağlama deme lütfen..

      Sil
    4. liseye sevindim ki. ne çabuk belirledin yaaaa. :) zahide zaten tatlı biri. sana iyi davranıyo işte belliii :) neden ağladın ki peki, moraline kim naptııı, telefondan mı biri üzdü yaa.

      Sil
    5. Aslında en olmayacağını düşündüğüm olucak galiba. Yok ya, sürekli her dakika birini dinlerken falan da gelip oyyyyyy! deyip yanaklarımı mıncırıp sarılıyor falan :)

      Telefon değil, çoğu zaman yaptıklarım aklıma geliyor ve ağlıyorum..

      Sil
  6. güzel bişi yapıyo ki bence :) bence her gün, geçmişi unut yaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim geçmişe dönük olduğumu yazdığım yazım var, ben geçmişi unutamam. Neler yaşadığımı cidden bilmiyorsun, ki yaşım ve sanım kadar belli olduğu kadar hiç değil; her gün ağlayıp unutamayacağım şeyler varsa, ben artık bir şey diyemiyorum. Moralim bozuk..

      Sil
  7. haklısın. böyle anlarda bi diziye filme kitaba ver kendini. yastıkları döv. unutmak zorundasın işteee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternet geldi biliyor musun ? Dün geldi hem de :) Artık her hafta sonu yazarım, mobilden bunaldım :)) Bu şeyleri yapamıyorum, kitap okuyorum ama :) Bağlandım kitaba, okulda lavaboya giderken bile kitabı alıyorum :)) Ama bak, sadece özür dilerim. Cidden özür dilerim.

      Sil
    2. ne okuyon kiiii :) nete sevindim :) özür dilemene gerek yok valla. doğal ol. raat ol kii. sana hiç kırılmadım kızmadım ki daha. annıyom ki seni ben yaaa. işte öyleee :)

      Sil
    3. Çıkmaz Sokak, Gülsüm Yüksel'den :) Ben hala rahatsız hissediyorum gerçekten özür dilerim :(( Yarın imza gününe gidicem inşallah :)) Sınav olduk bugün :) Türkçeci var etütteki, kadın çok hoş yaa :))

      Sil
    4. tımams dinlerim. kara ekmek de çok heycanlı yaaaa çok seviyooom :) allam raat ol diyom yaaa. hep böle ol seeen. her zamanki gibi doğal ol. :) imza günü piki anlatırsın :) sınav oleey, türkçeciii oleeey :)

      Sil
    5. Hayır, dinleyemezsin ki; kitap bu bir kereee :)) Yani ?? Rahat olamıyorum :(( Nasıl ?? Doğal mı ?? Anlatırım inşallah :))

      Sil
    6. te allam yaaaa :) ay şarkı sandımdı bi an :) ben deep diyom ki sana raat al her zaman olduğun gibi. allam ben seni raatsız etmiyom kiiiii burkuk ireğeeem :) irmiğiksin işte hep öyle kal allam değişmeeee estirik ol esintili ol :) annatırsıın işte. raat olmazsan beni üzersiiin. :)

      Sil
    7. Şey, üzgünüm... Sadece cidden özür dilerim. Şu an rahattan ziyade gerginim, her şeyi tepetaklak ediyorum. Neden yani hani biraz da olsa neden belli değilsin ? Yani, bak bir şey anlatamıyorum ancak soru da soramıyorum. Ufff bu ne. Yani sadece benim hep yanlış algılamalarımdan oluyor, anlıyor musun ? Yoksa bir büyüğüme asla o anlamda bir şey olmaz yani.. Lütfen anlamış ol :((

      Sil
    8. ne büyüğü yaaa. ben deep, yaşım 5.5. taam mı. deep bu bir insan işte, zamansız, cinsiyetsiz filan yani. ya ben her şeyimi anlatıyorum kii. bütün hayatımı felan. yanlış anlama yok, büyük de yok. böle şeler düşünmee. büyüğün değilim. deep'in böle şeylerle ilgisi yooook. ya ben zaten annatıyorum ki kendimi, kendiliğimden :)

      Sil
    9. Pekala, şöyle söylüyorum o zaman "Keşfetmeyi severim ama keşfedilmeyi sevmem."

      Keşfetme beni, öğrendiğinde eminim daha farklı olurum gözünde. Keşfetme ama keşfedilmeye izin ver..

      Sil
    10. :) bak hiç bir şekilde farklı olmazsın. aylardır diyon arada ama ne dersen de fikrim değişmiyooo. ama taam raat ol, keşfetmem seni. ya ben sana bazen soruyom ya sana, keşfetmek için sormuyom kii, yeminle bak, iyi olmanı istediğim için soruyom, sen iyi ol istediğim için yaaa, hani üzülme arkadaşlarına, gerilme, seni rahatlatmak için yapıyom ki beeen :) lise de istediğin gibi olsun istiyom. bi de kendini sev işteeeee. :))))

      Sil
    11. Değişiktim.. Hem de dünyayı fark edemeyecek kadar. Tanımazsın insanları .. Kendimi sevemiyorum..

      Sil
  8. bi de baksanaaa, sen diyon yaa, kötüyüm diyon yaa, peki annen baban abin de kötü müü. yani olur mu hiç öyle şey yaaa. onlar da iyi sen de iyisin işteee. kötüyüm demeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açık konuşacağım, taciz edildim. 11 Aydır da unutamıyorum.. Lütfen, anlıyor musun şimdi ??

      Sil
    2. Pekala, lütfen uğrama. Ben cidden iyi şeyler yaşamadım, anla cidden iyi oluuyor bunlarla..

      Sil
    3. İyi olmuyor tamam mı, uğrama. Yazmıyorum bundan sonra. Yazmıyorum...

      Sil
    4. anladım. çok geçmiş olsun. haklısın üzülmekte, unutamamakta. fiziksel taciz demek ki. taciz edeni dava etme şansınız olmuştur umarım. babanlar gereğini yapmıştır herhalde. unutmak için de psikologa git gerçekten de yaa. ya da bak, eft uzmanları var. alternatif tıp. onlar da çok iyi bu durumlarda. kendini kötü hissetmen normal ki. bizim ülke böyle işte. kaba toplum. yaralıyor insanı. ama sen kötü değilsin. seni taciz eden kötü. zor ama sen yine de kendini şu sınava odakla. hedeflerine odaklan. hafta sonun da iyi geçsin hadi. hayat zor ama çok da güzel. gülümse ama. :) tamam yazma. kendini nasıl iyi hissediyorsan öyle yap ki. :)

      Sil
    5. Ve olmuyor, unutamıyorum dediğim herr erkekte yeter artık deyip bunaldı. Onlar da İatanbul'dan. Bu yüzden korkuyorum İstanbul'dan. Aslında yazmayı bırakamam ama lütfen anla ve hani ne kadar uzak kalmak istesem de yorum at isterim ben. Ailem bir şey yapamadı çünkü o zamanlar insanların yüzüne bakamıyordum. Polisler de boşverirdi zaten, ama aileme söylediğimde o kadar ağlıyordum ki. Sonra da bir daha bir erkeğe dahi bakammadım, 4 ay dışarı çıkmadım bir de. Bir gün olsun bir kıyafet almadım, psikolojim çok kötüydü. Soneası da kötü zaten.. Telefonum elimden 6 ay filan mı ne alındı yq da ben öyle hissediyorum. Telxfonum alındıktan sonra da bloga geei döndüm. Aylarca yazı yazmama rağmen ilk defa içimden bir geri dönüş yaptım. Hiçbir sosyal hesabım da kalmaması iyi bir şey oldu, blogan başka sosyal yeri sevmiyorum artık. Bunalmış durumdayım.. Ama bir şey söylemeliyim ki, sana çok teşekkür ederim. Bana umut kazandırdın... :')

      Sil
    6. siz istanbuldayken seni istanbulda mı taciz ettiler. istanbulda metrobüste her gün kızları taciz ediyorlar. bizim ülke geri kafalı biraz. bunalman korkman normal. senin bunalmandan erkeklerin kaçmasını da anlarım ki. kimsenin incelikleri anlamaya zamanı yok. çıkar ve ego dünyası. yazmayı bırakmayacağını biliyorum ki. yaaa ben sana yorum atcam ki zaten. sen gerginken sakinleşmen için öyle diyorum. yaa anlıyorum ki seni. o zamanları anladım. polisler evet haklısın. psikolojin bozulur tabii. ama geri dönüşün güzel oldu. bi de ne güzel yazıyon ki zaten. yazın da çok keyifliydin yaaa. tatilde de havuzda da blogda da. sosyal medya anlıyom. manyak çok valla. haklısın bunalmakta. bence şu lise olayına odaklan. unutmak için de biraz zaman lazım sana. belki seneye yaz gidersin psikologa veya alternatif tıbba. ama umutlu ol ki zaten. ilerde bak kitabın bile olcak. bi deee, salak bi tacizci yüzünden kendini bunaltmaaaaa :))))

      Sil
    7. Şey aslında öyle değil, sosyal medya üzerinden sevgilim olmuştu, İstanbul'da yaşıyor. Bir de biri daha vardı sadece arkadaşım olarak, o da abarttığımı söylemişti. Onlar beni çok sinir etmişti, bir de İatanbul artık dilden düşülmüyor bu günlerde hani hep bir şey var orada kitap için olabilir abimin durumu olabilir halam olabilir falan bir de sanaldan 1,5 yıldır Buse var onun için de olabilir, yani İstanbula bağlı hepsi.. Korkuyorum da biraz, onu görmeyi istemiyorum. En son 7 yaşındayken gittim İstanbul'a, sonra bir daha gitmedim yaa, asıl korkutan o sanal sevgili şeyi, aklım karmakarışık, keşke yapmasaydım dediğim şeyler oldu hatta, bu yüzden şehir de değiştirmek istemiyorum ben. İstanbul şiirlerdeki gibi değil, benim için korku seansı gibi bir yer oldu.

      Hatta bazı hocaları sana benzetip korkup kaçıyorum yanlış anlama ama.. Sadece erkeklerden korkmuş durumdayım, benim için fena halde ağlamak gibi bir şey, hatta bak belki sende de bunaltıcı gibi gözükebilir ama ben açıktan okumayı bile düşünmüştüm..

      Sil
    8. anladım. sanaldan taciz edildin. o kişiden korkup mu evden çıkmadın aylarca. yanına gelmek istedi belki :) o sanal sevgiliyi görme tabii. seni tedirgin edecek, kafanı karıştırcak şeylerden uzak dursanaa :) istanbula şimdilik gelmen gerekmiyor ki. daha ilerde gelirsin. o zaman şimdilik istanbuldan uzak dur. istanbulla ilgili şeyleri bana sorabilirsin. istanbula annenlerle gezmeye gelirsin. insanlardan korktuğun için anladım ki. haklısın diyorum. bu arada, ha haaa baksana şu hayatta birinin benden korkabilmiş olması çok ilginç yaaa :) bunu anneme kardeşime sölesem çok gülerler yaa. :) ayyyy çok korkuncum beeeen :))) baksanaa, işallah daha yıllarca yazcan ya blogda, seviyon ya burayı, ilerde senin bütün bu korkularını unuttuğunu da görcez ki burdaaa. işallah. ama önceeee 370 :)

      Sil
    9. Ya hayır sanaldakiyle farklıydı olaylar ama ben otobüste antalyada yaşadım bu olayı.. Ses çıkartamadım, en az 30 dakika sürmüştü ve o adam 30
      yaşlarında bile vardı.. Pislik !

      Yaaaaaa :( Ama bak yani olduğunsan çok gülüyorum ve insanlar sürekli kitaplarımla ilgili soru soruyor ve hani o hocaya da bir şey sordun mu arkadaş gibi davranıyor ama işin komiği ise fen hocası ve eşi var oğlu var eşi de türkçeci ben çok seviyorum o kadını yaa :)) Daha yeni öğretmenler etütte benimle birlikte gelmişler yani :) Ay yani 4 yıllık türkçecimden bile daha samimi kadın :))

      Daha yaşadıklarımı da görceeen :)) Bildiğin ayrı dünyada yaşıyorum yaa :) Ben hiç ay falan demezdim aklıma taktın ya her şeyde ay diyorum iyi de olsa kötü de olsa sınıfta dalga geçiyorlar :))))

      Sil
    10. sanaldakini de boşver. erkekleri de boşver. lise, yazmak filan, bunlar yeter ki. otobüs tacizi için toplu iğne taşıyor kızlar. taciz edene batırmak için. bak iki tanıdığımın başına geldi. birine stadda maç izlerken taciz ettiler. o da bir iki yıldır sıkıntıda, sokağa çıkmağa korkuyor, üniversite öğrencisi ama zorla gidiyor, ama geçcek tabii. diğeri ise öğretmen ve okulda hademe taciz etti. bu ikisi de polise söyleyemediler. öğretmen unuttu ama. o da bir iki yıl oldu. biraz zaman lazım sana da. o manyak için hayatını bunaltma :) ne güzel işte o türkçeçi ile konuşursun çok çok. dünyanı anlıyorum ki. insanlardan uzak ve utangaç olduğum için daha iyi anlıyom kii :) ayyyy dalga geçsinler nolcak. ayrıca, zahide hep sıksın yanaklarınııı o da güzel bişiiiii yapıyooo :)

      Sil
    11. Bana halaycı başı Mahmut Tuncer falan da diyorlardı, herkesi halaya davet ediyordum böyle, bir gün de dediler ki sen çok güldürüyorsun filan şaştım kaldım. Elimde olmuyo ki ama :) Ben aldırmıyorum yaa :)) Gülüyorum iştee :))) Zahide bazen sarılmaktan beni boğucak gibi oluyo, düşün :))) Gelmiş de övüyor zaten, sürekli :) Bak utangacımdır ama genellikle belli olmuyor bende :) Güzel yaa :)) Memenunum ben hayatımdan, sadece aklıma geliyor bazen, ağlıyorum..

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu "Çıkmaz Sokak"

Kitap Fuarı'ndan aldığım kitapların hemen ertesini günü kitaplarımı okumaya başladım. Doğrusu okumadığım çok kitap artmıştı ancak çok uzun bir sürede bitirdiğim için yine kendime biraz söylensem de gerçekten güzel bir kitaptı. O zaman tümden nasıl bir yorum aldı benden, inceleyelim hadi ! :)

Çıkmaz sokaklara elveda deyin. Artık öyle bir çıkmaz sokağınız olacak ki, ruhunuz bile sokaklara elveda diyemeyecek. Belki de yeniden aşık olacaksınız bu umutlarla ve, artık bir aşkı sonlandırmanın ve yeni bir aşka başlamanın tam da bu sokaklar arası geçişte göreceğiz. Eslin'in çıkmaz sokağına hoşgeldiniz "Yiğit Kutay" ile birlikte..

Eh artık bir kitap okumamın vakti gelmiş ve çatmıştı ki bu kitap oldukça ince gözüküyor dimi ? Aslında bu kitap 622 sayfa ve oldukça büyük olan yazılarıyla da olsa uzun bir sürede bitirdim maalesef. Bazen bazı şeylerden dolayı vaktim kalmıyordu ve kitabı bitirdiğimde ilk olarak ağlayıp, sonra oh be iyi ki bitti dedim. Ancak oldukça güzel ve unutamay…

İzlediğim YouTube Kanalları

Uzun zamandır Gmail hesabımı açtığımdan sonra Blogger'ı keşfettim ve ardından blog yazmaya başladım ancak Gmail hesabımı açtıktan bir süre sonra da YouTube'a kaydoldum. Son 5 ay gibi bir zaman içerisinde o kadar aktifçe kullanmaya başladım ki artık laptop başından kalkmamamın tek sebebi video izlemek oluyor. 

Şimdi aklıma geldi de neden izlediğim kanalları paylaşarak herkese tanıtmıyorum dedim. Video izlerken dedim ben buna da başlayayım dedim. Umarım güzel bir liste oluşur ve faydalı bir post dizesi daha ortaya çıkar :))
1- İlk olarak az önce Onedio kanalından birkaç video izliyordum ve bundan başlamak istedim. Bu kanalı 2 ay önce keşfettim ve Onedio nun kendi web sitesinde 7'den 70'e harika paylaşımlar var. Bu YouTube kanalında da birçok komik dize videolar var. 
Onedio Kanalı
2- Normalde ben pek çok makyaj da yapmasam ilk makyaj videoları ile başlayıp sonradan eğlenceli videolarla konu alan Meryem Can'ı çok seviyorum. Fan değilim YouTube'da kimsenin ancak gö…

Müzik Hayatım 22

Biraz bir süre geçti ancak geç de olsa yazmaya karar verdim sonunda! Umarım unutmamışsınızdır? :(

Müzik Listesi: 1- DJ Snake - The Half ft. Jeremih, Young Thug, Swizz Beatz 2- Tom Odell - Jealousy 3- Ed Sheeran - Shape Of You 4- Burak Yeter - Tuesday ft. Danelle Sandoval 5- BahoBeat - Yol Olmam Korkarım 6- Bağzıları - Zaten Kırılmış Bir Kızsın 7- The Chainsmokers - Paris 8- Sia - Move Your Body 9- No Land - Düşünme Kaybolursun 10- Sagopa Kajmer - 366.gün 11- İkiye On Kala - Bakkala Diye Çıkıp Sana Gelesim Var 12- Barış Manço - Kol Düğmeleri (BÖ Remix) 13- BÖ & Serhat Durmus - Sarı Gelin 14- Dua Lipa - Thinking 'Bout You  15- Ed Sheeran - Shape Of You For Cello and Piano (COVER) 16- Other Earth - Moving On ft. happytree (Asch Remix) 17- Snakehips & MØ - Don't Leave 18- Miami Yacine - Kokaina 19- Keys N Krates - Dum Dee Dum (JiKay Remix) 20- Jon Bellion - All Time Low 21- Bonez Mc & Raf Camora feat. Maxwell - Ohne Mein Team 22- Felmax - Chapel  23- Snakehips & M…