Ana içeriğe atla

Random Play Mim'i

Ay ben günlerdir sırf bu bloga her hafta 1-2 yazı paylaşma olayında cidden kendimi iyi hissetmiyorum. Ya bilmiyorum böyle şey oluyor, her şeye yetişmeye çalışırken bir hızdır gidiyor deee- 

İşte hat koptu.. Derrr-- ken birden blogum aklıma geliyor ve hani en azından blogumda widget bölümünde Ekim ayında en az bir 20 yayın olsun istiyorum. Yani 20 de yeter o yüzden bu 3 günlük tatil şerefine (Antalya'da yarın tatil.) bloguma yazılarımı paylaşmaya ve bir çok yayın sayısını arttırmaya çalışacağım. Aktifleşmem gerek ya ! 

Hadi başlayalım.. 


1- İyi biri misiniz diye sorarlarsa cevabın?

Bir şey söylemek istiyorum ki "Cık cık cık. Hiç beni tanımamışsınız. Git ya hayatımdan ! " diye çığırmam olurdu galiba. Genelde sınıftakilere böyle tepki gösteriyorum. Geliyorlar hemen 

"İreeeem !"

Hihihihi, ifindim cınım sılık ırkıdışım. Kitip okicim görmüyon mü cınım. 

İyi değilim, ben bundan çoğu kez bahsederim. Ne siz beni tanımak isteyin ne de kendinizi tanıtmamazlık yapmayın.. 2 gün sonra tartışan kimliğim var benim. Bu yüzden gelmeyin, uzak durun derim..


2- Kendini nasıl tanımlarsın?

Aslında cidden çok iyi keyifli bir gün geçirip sonunda duygulanıp ağlayanlardanım. Çok duygulu biriyimdir. Her ne olursa ağlama özelliğine sahibim ama insanlarla keyifli bir vakit geçirmeyi bilirim. Genelde tanımadığım insanlar olunca gergin İrem modu devreye girer her zaman. Pek de belirli biri değilimdir. Bir beğendiğimi öbürsü gün beğenmem. Bugün harika deyip beğendiğimden yarın nefret ederim. Bugün ağladığıma yarın gülerim. Dağlar dağlara bakar ben ovalara gibi..


3- Bir erkekte hoşlandığın şey?

Bak olmadı bu soru, bunu geçiyorum. 

4- Bugün nasıl hissediyorsun?

Aslında pek belirsiz. Kitabımı özledim ya ben. Arkadaşımda kalmıştı, en son tartıştığım.. 


5- Yaşam amacın ne?

Hahhahah :) Güzel sorular yaa :) 

Amacım aslında şu ilk bir TEOG'u atlatmak ve güzel bir liseye yerleşmek. Sonra kitap çıkartmak ama böyle hani kitap ama öyle bir kitap olmayacak. Ne kadar ünlecek olsa bilse ben öyle çok göze batıp kendi hayalimi başlarının ilkeleri olarak görmelerini ya da daha doğrusu paylaşmak istemem.. Yani hani ben hayalimi kendimle yaşasam *.* 


6- Hayat motton ne?

Motto ? Hani şu arası karamelli sandığım şey olan ama pembe parlak paket içinde olan bisküvili olan atıştırmalık ? 

Nedir ? YouTube kanalına sorun bence :))


7- Arkadaşların senin hakkında ne düşünür?

Tripçi, 
Dışarıda gezerken hızlı yürümemden şikayetçiler,
Kararsız,
Yazar,
Dertli,
Durgun,
Şarkı keşfedici manyak,
Dertsiz ama tanıdıklarında farklı..

Şarkı: Sia - Alive

8- Ailen senin hakkında ne düşünür?

Senden iyisi kavalcı köyünün kızında bile yok mu neydi o ya ? Çok becerikliyimdir. Genelde evli kadınların bile yapamadığı yemekleri yapmaya elim yatkındır. Sadece yumuşak davranmamı sevmezler.. 


9- En çok düşündüğün şey?

Galiba kendimi bile düşünmüyorum. Genelde şey oluyor, bir kitap aklımda kalıyor. Onu düşünüyorum. Doğrusu ne biliyor musunuz ? Düşünmek için bile vaktim olmuyor..


10-  2+2?

2 bence. Yani bunda Deep bir şey anlayamamış ancak sanatsal bakarsak 2. Because 2 insan 2 insana eşittir. 2 insanla 2 insan 4 insan olmaz.. Birinden biri arkadaş olur yani.. 

Şarkı: Lenka - Two

11- En iyi arkadaşın hakkında ne düşünüyorsun?

Ay durun bir dakika. Özentilik yapacağım..

Müzikler ve kitaplarla beni bırakın yeter ya.. Ya da annem olurdu. Ya da benim en iyi arkadaşım gelecekte beni bekliyor.. 


12- Hayat hikayen nedir?

Daha yaşayacak çok yıllarım var. Bugün varım yarın yokum gibi..


13-  Büyüyünce ne olmak istiyorsun?

Hemşire ? Hemşeri yazmış gibi hissettim kendimi yaa :) Buna karar veremem ki. Belki rehber öğretmen ya da psikologla da ilgilenebilirim..

Şarkı: Ty Dolla $ign - Or Nah (Biraz alakasız oldu ama :/ )

14- Hoşlandığın insanı görünce ne düşünürdün?

Ay ne kadar güzel değil miiii ? 


15-  Düğününde hangi şarkı ile dans edeceksin?

Ay şimdi bir kere o zamana kadar çok şarkı çıkar kii :)) Ama eğer böyle Türkçe olmayacaksa kesinlikle Beyonce derdim..

(En son gittiğim sünnet düğününde İngilizce olarak kelimeleri takip ettiğimde fucking lafı falan geçiyordu. Aman anacım, anlamlarını bilin. Ne kadar güldüm ben o gün biliyor musunuz ?)

O zamaaaaan ben şimdi buralarda olsaydı Sıla ablacıkımı mimlerdim ancak o çok meşgul :( O zaman kimi mimlesem ya ? 


Yorumlar

  1. güzel bir mim Lenka'nın everything at once şarkısını çok severim :)
    teşekkür ederim mim için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir şarkı ben de çok severim :))

      Rica ederim :))

      Sil
  2. sevdim bu mimi ben.
    aldım, yanıtlayacağım en kısa sürede :))
    teşekkürler..


    Ps: Kraliçe'den bir öneri:
    illa ki belirli sayıda yazım olacak diye uğraşma, aklıma geldikçe yaz, daha rafine olur böylece.


    xo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Normalde sizi mimlemeyecektim ancak bir anda mimlenmişsiniz :)

      Bugün 4 yazı paylaştım :/ En azından 250 yazım olsun filan dedim ama fikriniz benim için değerlidir :)) Teşekkür ederim :)

      Sil
    2. ne münasebet ayol?
      röportaj vermeyi ne kadar sevdiğim gün gibi ortadadır benim.

      aa.

      Sil
    3. Ummm, acaba çekiniyor olabilir de yazılarınıza yorum yapmıyor ve bu denli sonuçlarla sizi bu güne kadar mimlemiyor olabilir miy miş im acaba ? :/

      :/

      Sil
  3. heeey üç gün tatildeki yazılarını okudum. yoruma gelcem kiii. bi de son yazımdaki foto antalya gördün mü. bi arkadaş çekmiş gördüm nette aldım. ithaf taam :) ayol bütün yazılarını okuyom ki akıllım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç de bilesi :( Bak ithafa gelme, bak nası olyo :(

      Sil
    2. Pişt, orası nasıl Antalya yahu ! Ben bilirim Antalya'yı efekt var burada ! :)

      Sil
  4. şarkıları dinlerim ki artık senin seçtiklerini dinliyom zaten de yazdıkların çok sevimli olmuş yaaa. tripçi bir de burkuk yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Is that real. Is that only real !! Ay dinlicen tabi Broods'dan sonra bayağı iyi şarkılar ya da gruplar bulamadım zaten ühühühüüh :((

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu "Çıkmaz Sokak"

Kitap Fuarı'ndan aldığım kitapların hemen ertesini günü kitaplarımı okumaya başladım. Doğrusu okumadığım çok kitap artmıştı ancak çok uzun bir sürede bitirdiğim için yine kendime biraz söylensem de gerçekten güzel bir kitaptı. O zaman tümden nasıl bir yorum aldı benden, inceleyelim hadi ! :)

Çıkmaz sokaklara elveda deyin. Artık öyle bir çıkmaz sokağınız olacak ki, ruhunuz bile sokaklara elveda diyemeyecek. Belki de yeniden aşık olacaksınız bu umutlarla ve, artık bir aşkı sonlandırmanın ve yeni bir aşka başlamanın tam da bu sokaklar arası geçişte göreceğiz. Eslin'in çıkmaz sokağına hoşgeldiniz "Yiğit Kutay" ile birlikte..

Eh artık bir kitap okumamın vakti gelmiş ve çatmıştı ki bu kitap oldukça ince gözüküyor dimi ? Aslında bu kitap 622 sayfa ve oldukça büyük olan yazılarıyla da olsa uzun bir sürede bitirdim maalesef. Bazen bazı şeylerden dolayı vaktim kalmıyordu ve kitabı bitirdiğimde ilk olarak ağlayıp, sonra oh be iyi ki bitti dedim. Ancak oldukça güzel ve unutamay…

İzlediğim YouTube Kanalları

Uzun zamandır Gmail hesabımı açtığımdan sonra Blogger'ı keşfettim ve ardından blog yazmaya başladım ancak Gmail hesabımı açtıktan bir süre sonra da YouTube'a kaydoldum. Son 5 ay gibi bir zaman içerisinde o kadar aktifçe kullanmaya başladım ki artık laptop başından kalkmamamın tek sebebi video izlemek oluyor. 

Şimdi aklıma geldi de neden izlediğim kanalları paylaşarak herkese tanıtmıyorum dedim. Video izlerken dedim ben buna da başlayayım dedim. Umarım güzel bir liste oluşur ve faydalı bir post dizesi daha ortaya çıkar :))
1- İlk olarak az önce Onedio kanalından birkaç video izliyordum ve bundan başlamak istedim. Bu kanalı 2 ay önce keşfettim ve Onedio nun kendi web sitesinde 7'den 70'e harika paylaşımlar var. Bu YouTube kanalında da birçok komik dize videolar var. 
Onedio Kanalı
2- Normalde ben pek çok makyaj da yapmasam ilk makyaj videoları ile başlayıp sonradan eğlenceli videolarla konu alan Meryem Can'ı çok seviyorum. Fan değilim YouTube'da kimsenin ancak gö…

Müzik Hayatım 22

Biraz bir süre geçti ancak geç de olsa yazmaya karar verdim sonunda! Umarım unutmamışsınızdır? :(

Müzik Listesi: 1- DJ Snake - The Half ft. Jeremih, Young Thug, Swizz Beatz 2- Tom Odell - Jealousy 3- Ed Sheeran - Shape Of You 4- Burak Yeter - Tuesday ft. Danelle Sandoval 5- BahoBeat - Yol Olmam Korkarım 6- Bağzıları - Zaten Kırılmış Bir Kızsın 7- The Chainsmokers - Paris 8- Sia - Move Your Body 9- No Land - Düşünme Kaybolursun 10- Sagopa Kajmer - 366.gün 11- İkiye On Kala - Bakkala Diye Çıkıp Sana Gelesim Var 12- Barış Manço - Kol Düğmeleri (BÖ Remix) 13- BÖ & Serhat Durmus - Sarı Gelin 14- Dua Lipa - Thinking 'Bout You  15- Ed Sheeran - Shape Of You For Cello and Piano (COVER) 16- Other Earth - Moving On ft. happytree (Asch Remix) 17- Snakehips & MØ - Don't Leave 18- Miami Yacine - Kokaina 19- Keys N Krates - Dum Dee Dum (JiKay Remix) 20- Jon Bellion - All Time Low 21- Bonez Mc & Raf Camora feat. Maxwell - Ohne Mein Team 22- Felmax - Chapel  23- Snakehips & M…