27 Ekim 2015 Salı

TEOG Öğrencisi Blogger'ı (Hiç Belli Değil)

Nedense her laptopun başına oturduğumda yorgun ve okuldan geldiğim kıyafetlerimle direkt maillere baktım. Bir süre video izledikten sonra da bir şeyler yazmam gerek deyip bu yazıya başladım. Çoğu zaman olan da bu oluyordu. Ay ne kadar da iğrenç bir kızsın sesleri duyar gibiyim. Blogdan hayatım da çok belli oluyor ama bilmeyenler vardır belki de belirsiz bir konu seçtim.


Doğrusu bugün etüten benden 1 yaş küçük biri gelip de bana bir şeyler sormasaydı ve ilk defa bu kadar ciddi konuşmasaydım belki de bahsetmek istemezdim. Aramızda geçen adım adım bu çeşit bir konuşma geçti; 

-Teog o kadar kasıyor ki, hayatından şimdi hatta bu günden başlayarak bir şeyleri çıkartıp testlerle bağdaşman gerekiyor. Ki bana bile yetmezken ki aklımı meşgul eden kimse de yokken, tek odak noktam Teog oluyor. Zaten kendisiyle seni etkiliyor, tek bir harfiyle diyebilirim. Ancak ben kendimi anlatsam, ben 1,5 sene önce aktif Facebook kullanıcısıydım. Bir an Twitter'ı çok kullanmaktan dolayı Facebook'u dondurdum. Sonra bir şeyler oldu ve hayatımı engelleyen o Twitter, IG gibi hesaplarımı sildim. Ve o günden sonra hayata bağlandım ve kendime bir söz vermiştim. Eğer bu sene iki dönem de takdir almazsam bundan sonra bütün umudumu keseceğim demiştim. 

(Örnek olarak 6. sınıfta benim ortalamam 81 ve düşünün, ben Türkçe'den ortalama 75 alırken, 7. sınıfta 90 ortalamam olmuştu.) 

Bundan sonra da 6. sınıfta iki teşekkür almıştım ancak o hedefi aklımda tutturduğumda o kadar rahattım ki, iki dönem de takdir aldım. 

Bu konuşmada benim tüm konuştuklarımın arasına sorular eklenmemiş şekli. Ki ben öyle biriyim ki, her şeye gülerim (ne kadar belliyse ?) Hatta genelde kafama göre hareket ediyorum ve iyi şeyler çıkmasa da, ben bir dediğimi genelde kendime inanıp da diyorsam, yapıyorum. İstekliysem, biri beni çekemiyor... 

Hedef 410 ? Hahahhaha :) Bakın şimdi, bu yaz 400 dedim. Güzel Sanatlar okulu puanı 400'dü. Sonra dedim ki, ya 400 olursa ? Bu hedefi de, yakın bir zamanda 410'a çıkarttım. Güzel bir anadolu da sonradan seçeceğim. Puanım bir belli olsun havasındayım :))

Güzel dilek ve duaların yorumları aktarılmasını istiyorum buradan sizlere :)) Bir dilek ve öneri de siz sunun ? :)


92 yorum:

  1. Haydi bakalım teog çocuğu, biz de aynı modda olduğumuzdan seni çok iyi anlıyorum :) Bilgehan derste çok güzel dinliyor. Eve gelince bir saat bilgisayar oynuyor. Ardından ödev varsa ödev yoksa test yapıyor. Yatmadan önce yarım saati de kendisine ayırıyor ki sadece derse boğulmuş olmasın.

    Keşke böyle bir stres olmasaydı hayatınızda da özgürce tadını çıkartsaydınız bu yaşınızın. Ne yazık ki mümkün değil. O zaman en uygun dengenizi bulmanız gerekiyor.

    Neyse çok uzattım.Herşey gönlünce olsun. Allah zihin açıklığı ve çalışma enerjisi versin. Senenin sonunda hedefler tutsun da biz de buradan tebrikleri sunalım sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım o da istediği okula gidebilir ve güzel insanlarla karşılaşır :)) Şu stresi bir atlatayım, sonra rahat olurum galiba :))

      Sil
  2. çok sırıttım amaaaaaa 410 mu olduuu yaaaaa gelcam yineeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 410 da uff çok sıktı artık testler :((

      Sil
    2. şimdi tatil dinlen biraz gez dolaş yaaa :)

      Sil
    3. 2 gün bir arkadaşımla ders çalışıcam. Sonra kek yapicaz nutellalı ama 222 soru çözdüm bugün onunla. Ama ayrı ayrı çözdüğümüz için 222 ben çözmüş oluyorum. İşte bak mesela en son saat 11 de falan internete girdim. Sonra bir bağladık test çözmeye, ben ona anlattım böyle :)) Sonra işte şu an oturdum bir de yarım saat falan yemek yedik. Yine testlere devam ettik ama cidden yani çok yorulduk yaa :)

      Sil
  3. nutellalı kek fotosunu ve tarifini koysana sonaa yapıncaaa :) ne güzel çok çok test çözmüşsün mutlu olmuşsundur. dinlen biraz da :) o sude ben değilim ki altta öykü diyoo yiaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu olmak bir yana bağımlılık oldu yani :)) Sürekli testim bitti ama kız hazırlanıyor gidecek, ben hala çözüyordum :)) Yarın onların evine gidicem. Sonraki gün de yine gidicem ve nutellalı bişiler yapıcaz da nutellalı olmazmış. Annem dedi :))

      Yüreğime indi ! (Genelde böyle korkunca heyecanlanınca falan pislik derim) Dedim noluyor, niye kendini açıkladı. Noluyor ya bir dakika falan oldum. Bir de azcık bişi oldu, neyse sonra anlatırım inşallah :))

      Sil
    2. ayy ama kek fotosu ve tarifini koycan taam mııııı :)

      Sil
    3. Ay banne yeni bir seriye daha başlayamam ben. Yetiştiremiyorum zaten yaa :)) Sen Sude konusunda ciddi deyildin dimi ???

      Sil
    4. Deep, öneri aile filmin ya da komedi filmin var mı ? :)

      Sil
    5. soul surfer (amerikan)
      hayatımın şarkısı (fransız)
      sürpriz damatlar (fransız)

      bunları bi deneyin, olmazsa sölerim ki büssürü yine :)

      ayy taam tarif yazma boşver ya şimdi zamanı değil yorma kafanı. işte bi wadzap instagram öyküsü yazdım, kahramanın adı da sude olduu işteee :)

      Sil
    6. Öldüreceksin beniiiiiiiii :)) Bir kere eğer zaten oysan giderek uzaklaşacağımı düşündüm çünkü hani bilmiyorum kandırılmış falan hissederdim. Yani ben uf yani galiba hiçbir zaman seçim yapamıyorum. Hiçbir zaman düşünemiyorum. Bir şey de anlatamıyorum.. Kendimi hiç anlatamıyorum hem de ve en çok da bu zamanlarda galiba ve bazı şeylerin oluşu bazı şeyleri de anlamamı sağlıyor. Umarım anlıyorsundur ?

      Whatsapp tamam ama IG deme bana.. Yani gerekirse sosyal ağlardan bahsetme. İyi anılarım yok..

      Sil
    7. Film olmadı gibi ya böyle daha komedi tonunda yok mu böyle hintli filmleri gibi ? :))

      Sil
    8. 3 idiots izlediniz miiii :)

      Sil
    9. Aamir Khan'ın 3 filmini izledik ya biz de hatta o da vardı. Sadece aklıma gelmiyor öneri almak istedim. Her neyse ben bulabilirim.

      Sil
  4. dilwale dulhanie, bi de buna baksanaaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ölüm falan varsa bizimkiler pek şey yapmıyor. Komedi olsun işte diye diyorum.. Neyse tamam tamam bulurum ben.

      Sil
  5. geleceğe dönüş izlesenizeeee çok komiiik çok tatlıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Felekten bir gece var. Bir bakalım buna :))

      Sil
    2. sakın onu izlemeyin. uymaz valla evde size yeminle açma.

      geleceğe dönüş, favori komedi yaaa hem komik hem aile de var noluur :)

      Sil
    3. Upss, pekala..

      1987 yapımı, pek komik olduğunu sanmıyorum.

      Sil
    4. ama bi deneseneeee yaaaa hadiiiiii

      Sil
    5. Bir süredir pixels i izlemek istiyordum. Onu izleyelim, ben sonra onu izlerim, olur mu ?: ))

      Sil
    6. Pıtı pıtı pıtı pıtııııı :)) Mısırlar patlatılır :))))

      Sil
    7. Deep, bir araştırma yapayım dedim de sokak kitaplarına baktım kitap için. Bir aşamaları anlatmışlar hani çok güzel ancak şu 1. sınıf hamur falan oluyor bazı yayınevlerinde de onun için bir fark alıyorlar. Ama burada almayıp direkt içine o fiyatı eklemiş normal pegasus fiyatı alıyor sanki roman basıcaz :)) Dedim belki olur da, 112 sayfa falan olur dedim de. Benim elimde sokak kitaplarının bir kitabı var da, ben pek beğenmemiştim. Öykü öykü yazmış hani elimdeki kitapta da çok hoş değil hamuru. Onu eledim.

      Ben 600 dedim hani gece yayınlarına falan dedin ya bir tane daha buldum ama ben kendim bile D&R online dan falan kitap aldığım için, D&R ile anlaşmalı olan bir yayınevi bulmam lazım dedim. Bir yayınevi de 200 tl diyor da, çok ucuz geldi. Meğerseki 10 tane basım içinmiş :)) 50 tanesine 550 diyor filan :) 150 tanesine de 1.000 liraya kadar filan çıkıyor. Ki anlaşmalı değil hiçbir paylaşımda. Adı baskı hizmetleri ama onu da eledim.

      Ama şimdi D&R'da da bir çok yayınevi mevcut böyle anlaşma yaptığı. Beka sanat diye bir yer var. Böyle paket paket belirtmişler. Ama D&R'da baktığımda karikatür kitapları var, eledim.

      Sonra dedim ki doğan kitap çok ünlü ve gerçekten ben güvenerek doğan kitabın indirimiyle en az 9 kitap aldım en son. Ve gerçekten hepsinin kalitesi gayet iyi. Çok da başarılılar. Fiyat şeyleri söylemiyorlar ve ben de neden oradan şey yapmıyorum dedim. Girdim öykü kategorisinde ne yapabileceğime. Dosyanızı gönderin demiyorlar ve bu konuda güvenmek istedim. Sadece ilgi duyarlarsa teklif ediyorlar galiba *.* Ay hemen bitirip bir şeyler yapmak istedim ama pek anlayamadım. Ne demek istiyor ki burada ?

      http://www.dogankitap.com.tr/files/forms/oyku.pdf

      Sil
    8. Bir de bunu diyor;

      http://www.dogankitap.com.tr/yazaradaylari/

      Doğan kitaptan kitap çıkartan bir arkadaşın filan var mı ?

      Sil
  6. sokak kitapları, benim ilk iki kitabı basan "ikinci adam yayınları" benzeri. ikinci adam, sokak kitapları, cinius. bu üç yayınevi birbirine benziyor. yayın politikaları birbirine benziyor. bunların fiyatları belli zaten. nette var.

    ikinci söylediğin, yayınevi değil basımevi demek ki, bak antalya'da da sor bir basımevine, gidersin ki annen veya babanla, basımevleri de, mesela işte, 100 tane 1000 lira gibi basıyor ama dağıtımları yok, kendin dağıtıyorsun.

    antalya'da olan bir yayınevi bulup ona da bi gidebilirsiniz, mutlaka vardır. ordan da bi sorarsiniz. yayınevi olursa dağıtım yapar.



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşver spkak kitaplarını yaa :)

      Basımevi istemiyorum ya.

      Yayınevine galiba benim bakmam gerekecek seni de yoruyorum. :))

      Sil
  7. doğan kitap, okudum evet, mail değil çıktı alıp gönderiliyormuş, 5 ay içinde yanıt geliyormuş.benim anladığım para demiyor, belki yayın politikalarına uyuyorsa basıyorlardır, öykü, roman, kurgu dışı diyor. olabilir. doğan kitaba hiç başvurmadım, gitmedim. çok büyük yayınevi, bence bassalar bile belki bikaç yıl sürer.

    diyor, dosyanızı gönderin, diyor, bi form var onu da doldurun diyor, gönderebilirsin tabii.

    bak, istersen, epsilon, artemis, ithaki, kırmızı kedi, pegasus vb. yayınevlerine de yaz. hepsini araştır. ama böyle uzun sürer.

    bitti mi senin kitabın ki? hazır mı?

    bak, kafa dergi maert'in de romanı çıkcakmış. o çok sıkıntı çekti kitabını bastırmak için. ona da bi sorabilirsin. veya benim blogda "kitap" başlığında bak, hale, büşra, hanife var, kitap çıkaran. onlara da sorabilirsin bloglarından.

    :) olur ya nasıl olsa basılır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep umut tüketiyor bunlaaar :((( Ufff :(

      Sil
    2. yayınevi seçmek zor iş. umut tüketme uğraşman lazım. yayınevlerini sadece para kazanma kısmı ilgilendiriyor. sen bir kitabın olmasını istiyorsun. bence hiç uğraşmadan benim frambuazlıyı basana bastır. ucuz ve çabuk basıyor. sen yazmana bak sadece yaaa başka şeyi dert etme işte. önemli olan kitabını elinde görmek. sen kitabın içini bitir ki gerisini takma kafana :)

      Sil
    3. Çok zor çoooook, beynim yandı ilahi :((

      Sil
  8. ay şu geleceğe dönüşe bi baksana hadiiiii :)

    pitch perfect 2 izledin miiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geleceğe dönüş izleniyorrrrr :)))

      Ay söz verdim hatırlattın izleyelim bakalım.

      Not: Gizem 245 soru çözdü, ben 207 soru çözdüm :))

      Sil
    2. maşallah 200'ün altına inmiyonuz nazar değmesin :)

      Sil
    3. Gülmeden de durmuyoruz. Arada böyle gülerken bile kendimi düşündüğüm oluyor. Birinin beni sevdiği falan, sonra daha çok gülüyorum. Moralimi en fazla ben bozuyorum galiba..

      Sil
  9. yoksaaa izledin mii geleceğe dönüşüüüü :) ben de kara ekmek izliyoooom kaç soru çözdüün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzleyemedik. Muffinleri yaptık da, Kiralık Aşk var ama annem dizi izliyo. Ben izleyemiyorum. 210 soru çözdüm ama 300 yapmam gerekirdi. Hala test çözmek istiyorum ama kafam basmiyor.

      Sadee moralim bozulmuştu, konuşuruz dedim ama neyse. İyi geceler

      Sil
    2. ay çözme yeter artık. müzik dinleyip dinlen yaa :) nolduu neden moralin bozuldu kiii.

      Sil
    3. Az, hem de çok az. Eğer böyle devam edersem olmaz. 300'e yükselmem lazım. 1000 tane çözmem gerek salı gününe kadar. Annem de dinlen diyo ama telefonda da çok vakit geçirdim.

      Ya boşver, iyi geceler..

      Sil
  10. bak 3 gün için bir plan yap. test çözme hızına göre saatla plan yap. sabah 9-12 gibi. bi saat ara ver sonra yine 1-4 filan. çözersin hadii. uyu dinlen şimdi müzikle. iyi geceleer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok öyle olmaz o, gerilirim biliyorum. Şimdi 40 soru daha çözücem. En azından azalsın biraz. Tuttuturum. Kendimi zorlamam lazım. Bazen fenden bu sorunun cevabı buydu deyip 10 dakikada 20 soru falan çözdüm bugün.

      Telefonumu geri vericem zaten. Ondan sonra müzik dinleyemiyorum. Yok ya, benim bir 100 soru daha çözüp beynim patlayana kadar test çözmem gerek. Olmaz böyle. Zaten 650 soru falan çözmüşüm. Olmaz yani, 100 soru daha çöziyim..

      Sil
    2. peki. hadi sabırlı ol geççek bu günler kii çabucak :)

      Sil
    3. Ya iyi güzel de, ben soru sayısını bir kağıda yazdım. Nerede bulamiyorum :(

      Sil
  11. hadii bulursun kiii sakin ol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi, 301 tane dün çözdüm. O çarşamba günü de 222 soru çözmüştüm bir de diğer gün ile rlikte; 3 günde 730 soru çözdüm :))) Saat 1'e geliyordu ama :)

      Sil
    2. Niye bir şey yazmiyorsun ?

      Sil
    3. bugün kaç soru çözdün söleseneee :)

      Sil
    4. Bugün 90-80 tane çözdüm de. Kütüphaneyle işim vardı. O yüzden pek çözemedim. Eve gidince çözmeye devam edicem. Salı günü İngilizce sınavım var. Çarşamba günü Türkçe sınavım var. 1 hafta sonra doğum günüm var. Bir de 25 gün sonra falan 1. Teog var.

      Sil
    5. hadi akşam çözersin biraz test. teog evet kasımda. ye o sınavııııı :)

      Sil
    6. Bak ne dicem. Babam telefon alınabileceğini söyledi ama biraz tatsız oldu. Doğum günümde alabilirler gibime geliyor. Sence doğum günümde olabilir mi ? Çünkü bir şey olacak gibi hissediyorum.. :)

      Sil
    7. heeeey olur tabii. ya doğum günü ya teog kasım sınavından çıkınca ya da yılbaşında olur böle şeler ama herhalde doğum gününde olur ne güzeeeel çok heycanlıııı :)

      Sil
    8. Ya ama bbabm çok çabuk bir eşya alan biri değil. Yani1 hafta 1 gün var yani almazlar. Hediye alan genelde Batu falan oluyor. O da zar zor.. Yok ya, umut etmicem ben. Sonra üzülüyorum.. :))

      Sil
    9. evet yaaa bekleme hiç düşünme böylece olursa sevinirsin olmazsa üzülmezsin ki :)

      Sil
    10. Ama nedense bir moralim bozuk. Neden bilmiyorum. Bugün hiç test çözemedim. Ya hala eve gidemedim, bi gitsem çözücem :((

      Sil
    11. hadi az kaldı gidersin dinlenirsin çözersin kiiii üzme kendini.

      Sil
  12. merhaba canım :) blog keşif etkinliinden geliyorum severek takp edicem :) blogumada beklerim :) http://yildizyagmuruu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniiiiz *.* Kısa zamanda ben de geri dönüş yapacağım, iyi günler :)))

      Sil
  13. İzlemedim ama fena değilmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep, kitap hakkında bir şeyler konuşabiir miyiz ?

      Sil
  14. Son cadı avcısı demek istemiştim geleceğe dönüş kitap tabii sen yaz ben gece cevap vereyim sokaktayım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umm, bir sorun yok değil mi ? Bana farklı geldi biraz..

      Aslında hala aklım karışık.. Serüven'in Face sayfasına girdim baktım. Gerçekten çok hoş. Ben burada bile böyle bir yer ararken, Ordu'da varmış :)) Çok güzel bir yer yaaa :)) Eğer meslek sahibi olamazsam, öyle kafe açarım :)) Çok hoş olur :)

      Bir yandan da diyorum ki Doğan Kitap'tan çıksa da kalitesini en azından ben kendim beğeneyim yeterli en azından :)) Ancak bu yayınevi olursa çok uzun sürer ve 5 ay boşuna beklemek istemem.. En kısa zamanda vermem gerekicek falan :(

      Ancak Serüven diyorum kısa sürede çok güzel olur diyorum ancak, kapak tasarımı bana ait olacak ve ben bir kitabı ilk kapaktan dolayı almak isterim hep. Dün Doğan kitabın kitaplarına baktım ve gerçekten tasarım olsun, içerik olsun ben çok beğeniyorum ama uzun süre beklersem ne olur bilemiyorum :( Sen zaten Serüven olsun kafan rahat eder diyorsun ancak, ben böyle seni de meşgul ediyorum. Bilemedim yaa, çok sıktım ya bu kadar süre de seni. Özür dilerim.. :(

      Sil
  15. sorun yok ki yaa. büyükada'da yürüyüşe çıkmıştım. telefondan yorumlara bakıp çıktım işte :)

    serüven evet bak merkez orduymuş sahibi yaşar bey ve eşi orduda yaşıyorlarmış, dağıtımcı ankarada. onlar sorunsuz zaten bastırırsın. doğan olursa beş ay değil birkaç yıl bekleyebilirsin. belki de hiç basmazlar. bilemeyiz ki bunu. bak serüven olursa kapak tümüyle sana ait olur. meşgul et ki nolcak. kitabının olması benim de hoşuma gidecek ki. sıkılmıyorum. kitabın çıksın da çok mutlu olcaaaam. üzme canınıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay büyükada dedin de, böyle yürüyüş falan denilince aklıma hep özderedeki kamp geliyor. Odamıza gidişimiz filan çok güzel oluyordu. Ben yorgun argın yavaş yavaş yürürken bloglara falan bakiyordum. Çok hoş şeyler vardı böyle :) Bazen sulama yapiyorlardı böyle çimlerin kokusu ve böyle merdiven kısa yolları vardı. Oradan geçerken sular bazen açık oluyordu :))) Ya çok güzeldi her günü yaaa :))

      Yani cidden çok beğendim bir de böyle eğer karı koca filan yapılan işler olunca bence daha hoş oluyor. Ama yani öyle hoş bir ortamdan kitap çıkartmak elbette çok güzel bir şey olurdu, ancak ya şu kapak konusu cık cık :/ Yani kapak konusunu kendim düşünmem gerekecek galiba. Cidden sen olmasaydın, monoton olurdu galiba. Yani böyle çok farklı geliyor. Teog geçsin bunları sonra düşüneceğim :))

      Sil
    2. özdere, seneye gidersin ya yine, evet çok tatlıydı o günlerin :) kapağa gelince, ben kapağı kendim yapmadım, iki yol var, istersen sen yaparsın veya bir tanıdığa yaptırırsın, kapak yapmak çok kolay, ben sana yapcağın programı sölerim. ya da benim gibi yaparsın, kapak fikrini düşünürsün kendin, yayınevine sölersin, onlar da yapar. frambuazlı hayat kapak fotosunu ben çektim, kapak rengini ve yazıların fontunu da ben söledim onlar yaptı. sen önce kitabını yaz bitir kiiii. bence de şimdi kasım sınavını düşün :)

      Sil
    3. Tamamdır kaptan; istikamet Teog 1 !! :)))

      Sil
    4. bugün kaç soru çözdün beeeeee :)))))

      Sil
    5. 96 da yarın etüt varmış. Haberim de yoktu, 950 falan oldu işte. Birazdan bi 10-20 soru daha çözmeye çalışıcam. 1000 olsun artık :))

      Sil
    6. salıya kadar 1 000 olcak işteee oleey :)

      Sil
    7. Ben kendimi aştım zaten :)) Her tatilde böyle olsa daha iyi olur benim için :)

      Sil
    8. sınava dek her hafta 3 gün tatil olsun o zaman :)

      Sil
    9. Ama şu paragraf sorularından bıktım yani doğruyu söylemeliyim :) Bir kere fenden hiç çözemedim :( Etüte gelicekti fenden, yarın da gelmezse yeter artık.. Hem böyle açıktan okuyup gül gibi geçinirim ki ben yaa :))) Tabi şaka ki ben asla bir otam olmadan yapamam.. :)

      Sil
    10. şaka tabii. okula gitmek de iyidir zor yanları da olsa da. :)

      Sil
    11. De da da :))) Zor yanları sıralayalım;

      Bu günki ekonomi bültenimize baktığımda İrem yeryer yağışlı ve bitkindi. Ancak akşam oldu ve İrem bir anda energetic hissederek test çözmeye devam etti. Çoğu zaman yağmurlu olan bu çevre içerisinde durumlar böyleydi. Daha sonraki hava durumu bülteninde görüşmek dileğiyle efenim, esen kalın.. :)))

      Sil
    12. kim tutar iremiii aslanlar gibiiii :)

      Sil
    13. Az önce aldığımız haberlere göre İrem aslan değil, farenin gözünün önünde peyniri görmesi oldu. Ve İrem 977'e geldi !! :))

      Sil
  16. Yanıtlar
    1. Bak ne diyeceğim, Chris Brown'un Don't Judge Me şarkısını duymuşsundur. O şarkıyı 1 sene falan önce Twitterda paylaşmıştım ve 23 rt geldikten sonra o şarkıyı o kadar çok sevdim ki, tm bu havalarda paylaşmıştım ve gerçekten yeiden dinlemek çok hoş oluyor :') Dinlemediysen dinle ama :)

      Sil
    2. ivit hep dineldiklerim arasına girdi. beni yargılama nolur diyooooo :)

      Sil
    3. Hoyaaa !! :)) Evet, anlamına bakmıştım :) Şu sonua doğru melodisini ben çok seviyorum yaa *.*

      Sil
  17. Ben seni bu sene liseye başladın sanıyordum :) inşallah istediğin gibi olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında öyle olacaktı ancak böyle :))İnşallah.. Teşekkür ederim :)

      Sil
  18. Yorumlara bir bakayım dedim Deep döşemiş buraları :D

    YanıtlaSil
  19. Allah zihin açıklığı ve de kolaylıklar versin!:)

    YanıtlaSil