Toz Mizahı

Yıllarca dokunulmamış raflarda saklanmış, hatta gizleniyordum yine bu gün de. Umut işte; dağlara da olsa vuruyor. Bazen o toz, sayfalarıma işleyince hapşurmaktan bir hal olan insanlar gibi okuyorum elli yıl sonra ilk günki hatırladığım gibi..


Ben bir elli yıldır yaşlanmış tarih kitabıyım. İçimde ne aramak istersen bulabilirsin ama en zirvede olmak bir kütüphanedeki kitap için pek de büyük bir başarı oluşturmuyor. Zamanla anlıyorsun zirvenin değersiz tozlarının anlamını.

Hatta en üstte olmak bir kütüphanedeki tozlanmış onlarca kitap demektir. Ne kadar benden uzun yıllardır tozlanmaya ağlayan kitaparlar da olsa, ben aralarında Fransız bir Japon gibi kalıyorum galiba. Tek bilgi kitabı benim çünkü en değersiz görülen geçmiş zaman olarak biliniyor zamanla. Oysaki her gelecek olay bir geçmiş olaya bağlı olarak gerçekleşiyor, zamanla anlıyoruz aslında..

pek de sevilmeyen karakterlerim vardır, bilirim ben de içimdeki sıkıntı veren insanları. Bir aşk romanı değilim ki bu 21. yy'a ayak uydurayım ? Sevmezler beni zorla verilen ödevleri gecenin körüne kadar bitesiye kadar uykusuz kalmak gibi.

Doğrusu uykusuzluğu ben hiç tatmadım. Çoğu zaman hatta hiç uykumdan da uyandırılmadım. Yata yata karpuz olacağım diye korkuyorum. Maazallah, yiyecek oluverip çıkarım şu kütüphaneden de, tozlarda grip olmayı özlerim yahu !


Yorumlar

  1. ha haaa bunu nasıl düşündün amaa yaaa. çok şirin olmuş valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okulda ödevdi :)) Hahahaaa :)) Tişikkürler :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar