23 Ekim 2015 Cuma

Yeniden Doğan Ölümler



Yaklaşıyor günler, 
Uykulu gözler,
 Çekiyor sıcacık kazak gibi,
Uykuya davet eder gibi.

Bazen de,
Küçük bir çocuk gibi,
Bir anda dalıyorum,
Alışmadan..

Belki de denizler de öyle olmalı,
Ne kadar soğuk olursa olsun,
Ne kadar dalgalandırırsa dalgalandırsın,

Belki de bir insana karışır gibi olmalı,
Yavaştan değil,
Birden etkilenmeli bir insan. 
Tanıdıktan sonra geçen zamanlara,
Ah vah demeden.

Belki de,
Anında doğup ölmeli,
En iyi ölüm şekli..

Belki de uykuya dalar gibi ölmeli,
Hayattan belki bilmediğin anda kopup,
Yeniden bağlanmalı,
Hiç ayrılmayacakmış gibi,

Belki de uykuda ölmek gerekir, 
Ölümlerin en iyisi..

4 yorum:

  1. Uykuda ölmek güzel ama ben ölmeden önce gülümsemek isterim.
    Gülerek ölmek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben korku doluyorum aslında,
      Sadece felsefik bir ölüm şekli bu..

      Sil
  2. ay boşver ölümü filan. düşünmeden yaşanmalı gibi demişsin ya en hoş yeri orasıydı. foto nireee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ölüm de felsefem benim, kusura bakmican artıkın :) Ya ben her şeyi felsefik düşünüyorum, bu düşünceler hiçbir zaman bana ait değil. Beni anlatanları seçip ayıklayarak gerçek anlamları bulabilirsin ama :)) Fotoğraf kısmı açısından bakılırsa efenim, burası eskiden bir tiyatro salonu gibi bir yermiş. Bir kraliyet yapıtının tarihi eseri diyelim. Aspendos :))

      Sil