Ana içeriğe atla

Blogçular Yorum İster Mim'i

Bir mim var bu sefer uzun zamandır rastlamadığım ! *.* 

Ben böyle blogumda bir şeyler hakkında fikirlerimi yazmayı çok seviyorum ve az önce ne kadar bir yazı paylaşmış ve en az 1-2 saatte yazmış da olsam bir tane daha yazıp elimden kurtulsun istedim. Malum, okul falan derken pek zamanım olmuyor. Hafta sonları yazı paylaşacağım da dedim, Deep bir mim yapmış ? Ya da başka biri tarafından Deep mi mimlenmiş orasını bilmiyorum ancak madem ellerim açıldı yazı yazmaya 2 saattir. Devam edelim ! 


Blogger'a girdim gireli hep yorum almak istemişimdir. Telefonumda Gmail uygulaması var ancak hiç mail gelmiyor ne yapacağım ki ? diye sorgulardım hep. Ne ki bu falan da derdim. Ancak bir yorum gelince hemen paylaşılıyordu. Daha 3 ay falan mı ne oldu, yorum onaylayıp öyle paylaşma devrine geçtim. Blogger'ın güzel özelliklerinden bir tane daha. Ancak yorum almayan blog ne işe yarar ki ? Ya da bir an önce birkaç blog bulup, kendini bir büyütme çabasına ve yorum olmadığı için yazma çabasına girmiyor insan. Bunu ben de kendim bizzat yaşadığım için benden de bir örnek vermek istedim. Umarım okunacaktır bu yazdıklarımın hepsi :))

Herkes blogger'a girişmeden önce hayaller kurmuştur eminim ki. Ben de çok büyük bir blogum olacak çabasındaydım. Öylecek seviniyordum falan derken blogumu açar açmaz yorum gelecek sanmadım ancak o kadar güzel ümitlerle açtım ki, ayda 1 yazı yazacağım, ciddi olacağım. Bir gülücük ifadesi bile kullanmak yok kurallarım vardı. Ne kadar kendimi sınırlamışım ki, bencil davranmışım blogumda da. Sonra kimse de ilgilenmeyince blogumla o beni bir kişi takipçimle kalmıştım. Hiç de umudum yoktu. Geri döndüğümde yine bir kalp kırıklıkları oldu içimde. Sonra bir geri döndüğümde birkaç kişi takip ettim, sürekli yorum gönderip, blogumu keşfetmelerini sağladığımda artık bloguma aşık olmaya başladım. 

Şimdi de olsa sürekli uğraşacak bir şey kalmayınca gmailden mail gelsin de yoruma cevap vereyim diye her saniye yeniler dururum. Bazen sıkılır ve blogumu kapatacığım bile derim ancak yine bir yorum alınca canlanır ve önemsenmiş hissederim. Bloglar yorumlarla dolunca bile çok hoş hissediyorum, kendi blogum bile olmasa sabahları 6 da kalkıp buçukta servise binmem gerekirken, gider blog okurum. 10 dakika sabahtan okumacalar yaparım kendimce. Yorum yapmadığımda da boş hissederim ve boş (yorumsuz) kalmış bloglara sürekli yorum yapmak isterim. Onlar da blogun o hoş ortamında yorumlaşsın isterim. İçim bir hoş olur sonra. Mutluluk güzel, yaşamak güzel, yorumlaşmak daha da güzel... :) 

İnsan önemsenmek ve yorum almak ister. İlgi görmek ve sevmek bu yüzdendir ya. Eğer biri size ilgi gösterirse, siz de anında büyüsüne kapılırsınız ve mutluluklarınızı paylaşırsınız beraber. Mutlu mesut biten masallar gibi olur işte. Bloglar boş kalmasın, dolsun taşsın ! İnsanlar birbirlerini keşfedip, cahil kalmasın. İnsanlar insanları anlasın, o zaman empati kapasitesi artsın isterim. Olsun da nasıl olursa olsun derler bazen. Ancak, bir yönden kötü bir şey var ki, biz yorum yapmadıkça yorum görmüyoruz. İlgi göstermedikçe ilgi görmüyoruz gibi bir şey oluyor bu durum da. Yardım edene yardım ederler ancak yardım etmeyene yolun sonu karanlık ederler. Bazen de böyle düşünürüm ben de. Bloguma yorum yapmayana ben de yorum yapmam deyip çemkiririm. Banane banane ergenlik tonum yükselir. Ancak, yorum yapmak güzel ve teşfik edici. Yorum yapın, yapmayanlara yaptırın... :) 

Bu mimde kimseyi zorlamak istemem, bir fikrini zorla anlatmak güzel olmaz, bu yüzden her isteyen ve içinden gelen bir mim kopartsın kendi fikirlerinden. Blogçular Yorum İster Mim'i :)) 

Yorumlar

  1. evet yorum almak güzel ama yorum almak için de yazılmaz ki , ilk olarak anlatacakların olmal ki dinlesinler seni :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında yazımda bu dediğinizi de açıkladığımı sanıyorum ? :))

      Sil
  2. ayyyy sen işte blogunu ve yazmayı en çok sevenlerdensin kiii. bütün bu yazdıklarını hissederek sölediğini anlayabiliyorum ki. herkes senin gibi düşünceli olsun işteeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay ben büyünce bir değişirim, aldanılmasın şimdi :)) Ama blogum benim canım ya :)) Bak mesela yani hep blogumu anlatasım geliyor :) Bloguma girince bir hoş hissediyorum hep :))

      Sil
    2. :) hadi bi yazı yazıp da anlat bugün yarın. ben de bloguma koyarım bu yazınla birlikteee :)

      Sil
    3. Öyle yaz deyince olur muuu ? :)) Okunası bloglara falan mı koyacaksın ? Sağdaki widget yerinde de varım ya zaten :) Yarın olursa yaparım. Alaycı kuşa gittin mi ? Açlık oyunlarının ? Yarın etüttekiler ona gidecekmiş :)

      Sil
    4. ay üçüncü filmin devamı gitmedim daha ama güzeldir tabiiii :)

      Sil
    5. Gidenler pek beğenemiyor. Amaaan dedim, gitmeyeceğim ben :)

      Sil
    6. amaaan gitme sen de :)

      Sil
    7. Amaaan ben işin hamburgerindeyim. Söylediler canım çekti :))

      Sil
    8. ha haa yemek filmden önemli bence deee :)

      Sil
    9. Yaaaa, hiçbir yer gezmesem sadece yemek yerdim bütün hafta sonu :)) Çok boğazıma düşkün oldum. Durduramıyorum da, sürekli acıkıyorum :)) Kilo olarak dönse pek umursamıyorum ama sonra kalıcam cüce gibi ondan :))

      Sil
    10. ne cücesi yaaa ne hayal gücü öyle bak bi hikaye yaz böyle sen :) yemiş cüce olmuş biri hakkındaa :)

      Sil
    11. Hayıııır, öyle değil. Demek istediğim, boyum zaten kısa. Kilo alınca da böyle beni top yapıp yuvarlarlar artık :)) C7ce gibi gözüküyor kilolu ve kısa boylu olunca :)

      Sil
  3. Yorum konusunda çok haklisin. Neden yaziyoruz ki paylasmak baskalarina da okutmak için. Çok büyük bir motivasyon bizler için. Ben de günde birkaç bloga ugrayip yorum birakmaya çalisiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlattıklarımın gerçekten güzel olduğunu ve her yerden anlattığımı anladım ve teşekkür ederim çok çok :))

      Sil
  4. :) Ben de bu konu hakkında yazmıştım, o zaman konuya mim ifadesi eklenmemişti :) Sadece düşüncelerimi yazmıştım kesinlikle sana katılıyorum. Yorum yapmak, yorum almak çok önemli. İnsan okunduğunu anlıyor ama ne yazık ki bazı blogger arkadaşlar biraz bencil olabiliyor bu konuda. Hatta takipte bile, takip etmeden yazdıklarımı görmesi pek mümkün değil ve dolayısıyla yorum yapması da mümkün olmuyor.
    O kadar ki, şununla bile karşılaştım ben. "Selamlar sizi takibe aldım ben de beklerim." ama takibe falan aldıkları yok :p İnsanlar her konuda benciller ve bu bloggerda da kendini gösteriyor ne yazık ki.
    Örneğin ben beni takip eden herkesi takip ederim ve arkadaşlarım bilir herkese de yorum yapmaya çalışırım ilgim olasa da olmasa da. Ama bu da vakit gerektiriyor tabi ve karşıdan dönüt alamayınca sıkılıyorum ben de bir zaman sonra :)
    Yazı için teşekkürler, ah ne çok yazdım ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay o zaman kusuruma bakmayın lütfen :) Pek ben blog gezemiyorum. Teoga hazırlanıyorum ve hatta bakın yorumunuza bile cevap vermemişim. Kusuruma bakmayın lütfeeeeen :( Ben teşekkür ederim, açıklayıcı oldu :)))

      Sil
  5. Daha en başındayız her şeyin :) kendini sınırlama, diğer sosyal medyadan ziyade burası biraz daha özgür geliyor bana. Yani edebiyata ilişkin, cana yakın insanlar oluyor burada... Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle harfi harfine katılıyorum dediklerinizin :) Sosyal ağlar kullanmıyorum ve bu da bloguma ilgimi arttırıyor. Burada istediğim gibi yazabilme ve olumsuz fikirleri bile güzelce söyleme (sanırım öyledir) kapatitesine sahipler :) Teşekkür ederim ve bloguma hoşgeldiniiiz :))

      Sil
  6. Merhaba,
    Dün akşam ben de bu konuda yazmayı düşünüyordum ki yazınızla karşılaştım.
    Blog dünyasında ilkin sessiz takipçiydim ama şimdi elimden geldiğince, blogları takibe ve yorum atmaya özen gösteriyorum. Karşılık beklenmez böyle şeylerde , evet, Blog yazarları yorum almak istiyor, katılıyorum, ama yorum yazanlar da en azından bir teşekkür ya da ne bileyim, bir iade i ziyaret bekliyorlar bence, elimden geldiğince yorum yazanlara iade i ziyaret yapar ben de onlara yorum yaparım. Yorum almak, yazmak, yapmak güzeldir .
    Bir de yeni yılınız kutlu olsun :) Aşk la kalın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar ve hoş geldiniz :)) Aynı benim fikrimdesiniz ve size katılıyorum :) Ayrıca lütfen aşktan bahsetmeyin, ah ah :( Sizin de yeni yılınız kutlu olsun :))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu "Çıkmaz Sokak"

Kitap Fuarı'ndan aldığım kitapların hemen ertesini günü kitaplarımı okumaya başladım. Doğrusu okumadığım çok kitap artmıştı ancak çok uzun bir sürede bitirdiğim için yine kendime biraz söylensem de gerçekten güzel bir kitaptı. O zaman tümden nasıl bir yorum aldı benden, inceleyelim hadi ! :)

Çıkmaz sokaklara elveda deyin. Artık öyle bir çıkmaz sokağınız olacak ki, ruhunuz bile sokaklara elveda diyemeyecek. Belki de yeniden aşık olacaksınız bu umutlarla ve, artık bir aşkı sonlandırmanın ve yeni bir aşka başlamanın tam da bu sokaklar arası geçişte göreceğiz. Eslin'in çıkmaz sokağına hoşgeldiniz "Yiğit Kutay" ile birlikte..

Eh artık bir kitap okumamın vakti gelmiş ve çatmıştı ki bu kitap oldukça ince gözüküyor dimi ? Aslında bu kitap 622 sayfa ve oldukça büyük olan yazılarıyla da olsa uzun bir sürede bitirdim maalesef. Bazen bazı şeylerden dolayı vaktim kalmıyordu ve kitabı bitirdiğimde ilk olarak ağlayıp, sonra oh be iyi ki bitti dedim. Ancak oldukça güzel ve unutamay…

İzlediğim YouTube Kanalları

Uzun zamandır Gmail hesabımı açtığımdan sonra Blogger'ı keşfettim ve ardından blog yazmaya başladım ancak Gmail hesabımı açtıktan bir süre sonra da YouTube'a kaydoldum. Son 5 ay gibi bir zaman içerisinde o kadar aktifçe kullanmaya başladım ki artık laptop başından kalkmamamın tek sebebi video izlemek oluyor. 

Şimdi aklıma geldi de neden izlediğim kanalları paylaşarak herkese tanıtmıyorum dedim. Video izlerken dedim ben buna da başlayayım dedim. Umarım güzel bir liste oluşur ve faydalı bir post dizesi daha ortaya çıkar :))
1- İlk olarak az önce Onedio kanalından birkaç video izliyordum ve bundan başlamak istedim. Bu kanalı 2 ay önce keşfettim ve Onedio nun kendi web sitesinde 7'den 70'e harika paylaşımlar var. Bu YouTube kanalında da birçok komik dize videolar var. 
Onedio Kanalı
2- Normalde ben pek çok makyaj da yapmasam ilk makyaj videoları ile başlayıp sonradan eğlenceli videolarla konu alan Meryem Can'ı çok seviyorum. Fan değilim YouTube'da kimsenin ancak gö…

Müzik Hayatım 22

Biraz bir süre geçti ancak geç de olsa yazmaya karar verdim sonunda! Umarım unutmamışsınızdır? :(

Müzik Listesi: 1- DJ Snake - The Half ft. Jeremih, Young Thug, Swizz Beatz 2- Tom Odell - Jealousy 3- Ed Sheeran - Shape Of You 4- Burak Yeter - Tuesday ft. Danelle Sandoval 5- BahoBeat - Yol Olmam Korkarım 6- Bağzıları - Zaten Kırılmış Bir Kızsın 7- The Chainsmokers - Paris 8- Sia - Move Your Body 9- No Land - Düşünme Kaybolursun 10- Sagopa Kajmer - 366.gün 11- İkiye On Kala - Bakkala Diye Çıkıp Sana Gelesim Var 12- Barış Manço - Kol Düğmeleri (BÖ Remix) 13- BÖ & Serhat Durmus - Sarı Gelin 14- Dua Lipa - Thinking 'Bout You  15- Ed Sheeran - Shape Of You For Cello and Piano (COVER) 16- Other Earth - Moving On ft. happytree (Asch Remix) 17- Snakehips & MØ - Don't Leave 18- Miami Yacine - Kokaina 19- Keys N Krates - Dum Dee Dum (JiKay Remix) 20- Jon Bellion - All Time Low 21- Bonez Mc & Raf Camora feat. Maxwell - Ohne Mein Team 22- Felmax - Chapel  23- Snakehips & M…