Günlük Tonu

Biliyorsunuzdur ki, artık Teog sınavıma sayılı günler kaldı. İyice yaklaştı ve 6. gün bitti, 5'den geriye sayacağım yarın. Pek de aklımdan bir konu geçmiyordu ancak gerçekten Teog'dan sonra sanki tatile girecekmiş gibi hissedeceğime ve fazlasıyla gerileceğime eminim. Ancak şöyle bir şey var ki, sabah 6'dan akşam 7'ye kadar kendime ayırabildiğim tek vakit; sabah 6 buçuktan 47 geçe gibi bir zamana kadar müzik dinliyorum. Hatta baymış durumdayım. 


Teogdan sonra zaten neler yapacağımı galiba belirtmiştim ve bu sıralar inek öğrenci tipi gibi gözükebilir ama en son Matematikten 10'dan fazla yanlışım çıktı. Moraller 0. Sonra zaten ben kendim kendime çalışabileceğim zaman kalmıyor ve zaten oturup da bilgisayara giremiyorum. Girince de zaten yazı yazıyorum. Şu an ne kadar işim olsa da. Sadece burayı unutmuş değilim. Teogdan sonra kendime geleceğim :)) Göz morluklarıma da çözüm buldum. Göz çevremde karanlıklar var. Vitamin eksikliği olabilir. Onları düzelecek.. Kitap okumalarıma devam edip, artık kendimi salacağım.. 

Yorumlar

  1. Başarılar küçük hanım:)
    Gecen sene benim kardeşimde girmişti.boktan bir sınav ama güzel geçmesini isterim.
    Bizim ülkenin saçma sistemleri işte napcan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun, adalet ve kader bu. Bu olacak :)) Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. hadi hadi sabır :) foto, geçen yazdan mıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sabır :) Evet, Darcy'nin olduğu kümes bu :))

      Sil
  3. mata yoğunlaştın de miii :) ingilizceyi unutmadın de miii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalışıyorum ya :)) Testlerim bitmişti. Babamdan istemiştim, fotokopi çekmiş getirmiş :)) Cooking kelimelerini ezberleyemiyorum yaa :((

      Sil
    2. boşver şimdi ezberleme ya bekle sınavdan sonraaaa :)

      Sil
    3. Yalnız, o üniteden de çıkacak ve kelime bilmiyorsan, o senin için 0 puan oluyor. Boşveremiyorum yani :))

      Ya ben sana Fransızca öğrenmek istediğimi söyledim mi ? :)) Drama Fransızcanın iyi olduğunu söyledi senin :))

      Sil
    4. ayy taam çalaış o zaman gariii :) doğru sölemiş dramaaa simgeee :)

      Sil
    5. Simge mi ki adııııı ? :)) Yani sorun değil, ben kendim öğrenicem zaten. Her neyse. Bonne nuit

      Sil
    6. ivit. simge eliza :) sana daaaa :))))

      Sil
    7. Hmm :)) Sorun değil yani, çok ufak bir dil var. Tamam anlıyorum.

      Sil
  4. ingilizce aklına takılanları her zaman sorabilirsin bi deeeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoo, uğraştırmak istemem. Teşekkürler. Yarın etüte gitmicem. Eve gelicem direkt. Evde çalışıcam. Belki aklıma takılır, yazarım hemen :))

      Sil
    2. tımams yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz 5 kere sona sınav bitceeeeek oleeey :)

      Sil
    3. Ha haa ha :)) Frambuazlı Hayat'ı bugün okulda resim sınıfında buldum !" *.*

      Sil
    4. aaaaaaa ne güzeeeel bak ben hep şanslıyımdır işteee şansım sana da geçiyoor. hadi işallah sınavlarda daaaa şanslı olursuun :)

      Sil
    5. Ay ne alakaaaaaa :)) O senin kızın. Ondandır :)) O kader bir kere, kazayı bekliyorum artıkın :((

      Sil
  5. Deep boğacağım seni. :D Drama'yım ben. Başka isim yok. :D

    Halledersin sen, İrem. Bu kadar kasma kendini. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umm, bu durumda bişiler diyorum. İki kişi muhabbetinde 3. Kişi söz konusu oluyorsa, kıskanıyorum...

      Pekalaaaaa :))

      Sil
  6. Teog da başarılar diliyorum. Stres yok..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :)) Stres var gerginlik var ellerim titriyor.. Ufff ufff :((

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar