Ana içeriğe atla

İzlediğim YouTube Kanalları 2

Bugünki YouTube kanallarında çok harika kanallar var aklımda. Paylaşmak için can atıyorum gerçekten. Umarım bu kanalları siz de çok beğenirsiniz :)) Haydi başlayalım !! *.*


1- İlk olarak ben Vine izlemeyi çok seviyorum ancak bu aralar ne kadar çok izleyemesem de, çoğu zaman izlemeye çalışıyorum ve bir çok takip ettiğim fenomen ve olmayan Vine çeken çoğu kişileri izliyorum. YouTube'a da ekstra olarak daha güzel komik video koyan Vine çeken YouTuber'lar da var. İlk olarak Jake Paul'u ben çok seviyorum. Lele Pons gibi bir çok bilinen fenomenlerden o da. YouTube kanalında da çok güzel videoları var. Kaçırmayın bence 


2- Yine bir Vine fenomeni olan Marcus Johns'u ve sevgilisi Kristin Lauria'yı çok seviyorum. O kadar tatlılar kiiiiii *.* Çok hoş videoları vaaaaaar *.* 


3- Yine yabancı YouTuberlarla devam ediyorum. Bu seferki yabancı bir makyaj kanalı. Ben 1 sene önce falan keşfetmiştim ve gerçekten saçını ve kombinlerini o kadar beğeniyorum ki, her konudan çok hoş videolar var *.* Ay keşke Rachel benim ablam olsa diyorum *.*


4- Bu seferki bir diğer YouTuber'ı Türk seçmek istedim. Bu seferki yine konulu videoları eğlenceli bir hale getirip hafiften de olsa güldüren bir kanal. Mimar birinin eğlenceli videoları. İşte Ağır Mimar !


5- Bu seferki yine bir Türk olup da yine Vine fenomeni seçmek istedim. KAFALAR Video Vine da da olan kısa 7 saniyelerini geliştirip 3 dakikalık birkaç video kanalı açmışlar ve bu kanal bence daha iyi olmuş. Ben pek izleme fırsatı bulamadım ancak birkaç videolarını izlemiştim ve gözlerim yaşarana kadar gülmüştüm. Gerçekten güzeldi, öneriyorum..


6- Bu YouTuber aslında bir YouTuber değil. Yani aslında bir sanatçı şarkıcı her ne ise 1-2 albümü olan biri ve gerçekten ben Nina'yı çok seviyorum. Saçlarına 1 yıl önce bayılıyordum ancak o saçlarını kıssacık yapmayı seçtiğinden sonra pek şarkılarını dinlemedim. Müzik listemde de birazcık olsun Nina olsa da, bugün kanalında bir video paylaşmış, yani ben yeni görüyorum; 10 Minute Make-Up videosunda kullandığı bir şarkı da Broods geçiyor ve ben Broods'u çok seviyorum ve onun da keşfetmesine çok sevindim. 

Belki takip ediyorsanız çok eskiden Edd Sheeran'ın sevgilisiydi ve birbirlerine yazdıkları birkaç şarkı ve video klipleri var. Ben çok seviyorum. Edd'in Drunk şarkısında da Nina var hatta :)


Ve bu yazımda da böyle bu Yabancı ve azıcık Türk kanalları keşfettirmek istedim size. Umarım keyifli vakit geçirmenizi sağlar. Ben bu yazıyı yazarken çok eğlendim. Umarım siz de videoları izleyince beğenirsiniz. İyi günler dilerim... 

Yorumlar

  1. sayende harika kanallar keşfettim çok teşekkürler arada böyle şeyler paylaşmak harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloguma hoş geldiniiiiz *.* Ben teşekkür ederim bu yorumunuz için :) Faydalı olabildiysem ne mutlu :))

      Sil
  2. taam bakarım kii :) ya ben aykutu izliyom gülüyom hep vine'larda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aykut'u ben de biliyorum ancak takip etmiyorum. Yabancılardan anlam çıkartmaya çalışıyorum. Bunlar da çok tatlı çiftler var kii :))

      Sil
  3. İzlediğin youtube kanallarının arasında neden benimki de olmasın diye düşündüm :)
    ilgini çekerse banada beklerim,çok mutlu olurum :)
    https://www.youtube.com/channel/UC3snk8kLCGj_gWiztWnkStg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaaa, merhabalar ! :) Sizi çoğu kez duydum ve gördüm ancak bloguma yorum yazacağınızı sanmıyordum :) Youtube kanalınız olduğunu da bilmiyordum. Hemen takip ederim :))

      Sil
  4. Keşfetmeye devam o halde. Takipteyim, bende beklerim..Tebessumle=)
    http://guzelliksenfonileri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniiiz :)) En kısa zamanda ben de ziyaret edeceğim :))

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu "Çıkmaz Sokak"

Kitap Fuarı'ndan aldığım kitapların hemen ertesini günü kitaplarımı okumaya başladım. Doğrusu okumadığım çok kitap artmıştı ancak çok uzun bir sürede bitirdiğim için yine kendime biraz söylensem de gerçekten güzel bir kitaptı. O zaman tümden nasıl bir yorum aldı benden, inceleyelim hadi ! :)

Çıkmaz sokaklara elveda deyin. Artık öyle bir çıkmaz sokağınız olacak ki, ruhunuz bile sokaklara elveda diyemeyecek. Belki de yeniden aşık olacaksınız bu umutlarla ve, artık bir aşkı sonlandırmanın ve yeni bir aşka başlamanın tam da bu sokaklar arası geçişte göreceğiz. Eslin'in çıkmaz sokağına hoşgeldiniz "Yiğit Kutay" ile birlikte..

Eh artık bir kitap okumamın vakti gelmiş ve çatmıştı ki bu kitap oldukça ince gözüküyor dimi ? Aslında bu kitap 622 sayfa ve oldukça büyük olan yazılarıyla da olsa uzun bir sürede bitirdim maalesef. Bazen bazı şeylerden dolayı vaktim kalmıyordu ve kitabı bitirdiğimde ilk olarak ağlayıp, sonra oh be iyi ki bitti dedim. Ancak oldukça güzel ve unutamay…

İzlediğim YouTube Kanalları

Uzun zamandır Gmail hesabımı açtığımdan sonra Blogger'ı keşfettim ve ardından blog yazmaya başladım ancak Gmail hesabımı açtıktan bir süre sonra da YouTube'a kaydoldum. Son 5 ay gibi bir zaman içerisinde o kadar aktifçe kullanmaya başladım ki artık laptop başından kalkmamamın tek sebebi video izlemek oluyor. 

Şimdi aklıma geldi de neden izlediğim kanalları paylaşarak herkese tanıtmıyorum dedim. Video izlerken dedim ben buna da başlayayım dedim. Umarım güzel bir liste oluşur ve faydalı bir post dizesi daha ortaya çıkar :))
1- İlk olarak az önce Onedio kanalından birkaç video izliyordum ve bundan başlamak istedim. Bu kanalı 2 ay önce keşfettim ve Onedio nun kendi web sitesinde 7'den 70'e harika paylaşımlar var. Bu YouTube kanalında da birçok komik dize videolar var. 
Onedio Kanalı
2- Normalde ben pek çok makyaj da yapmasam ilk makyaj videoları ile başlayıp sonradan eğlenceli videolarla konu alan Meryem Can'ı çok seviyorum. Fan değilim YouTube'da kimsenin ancak gö…

Müzik Hayatım 22

Biraz bir süre geçti ancak geç de olsa yazmaya karar verdim sonunda! Umarım unutmamışsınızdır? :(

Müzik Listesi: 1- DJ Snake - The Half ft. Jeremih, Young Thug, Swizz Beatz 2- Tom Odell - Jealousy 3- Ed Sheeran - Shape Of You 4- Burak Yeter - Tuesday ft. Danelle Sandoval 5- BahoBeat - Yol Olmam Korkarım 6- Bağzıları - Zaten Kırılmış Bir Kızsın 7- The Chainsmokers - Paris 8- Sia - Move Your Body 9- No Land - Düşünme Kaybolursun 10- Sagopa Kajmer - 366.gün 11- İkiye On Kala - Bakkala Diye Çıkıp Sana Gelesim Var 12- Barış Manço - Kol Düğmeleri (BÖ Remix) 13- BÖ & Serhat Durmus - Sarı Gelin 14- Dua Lipa - Thinking 'Bout You  15- Ed Sheeran - Shape Of You For Cello and Piano (COVER) 16- Other Earth - Moving On ft. happytree (Asch Remix) 17- Snakehips & MØ - Don't Leave 18- Miami Yacine - Kokaina 19- Keys N Krates - Dum Dee Dum (JiKay Remix) 20- Jon Bellion - All Time Low 21- Bonez Mc & Raf Camora feat. Maxwell - Ohne Mein Team 22- Felmax - Chapel  23- Snakehips & M…