Ana içeriğe atla

SON 2 GÜN ! ve Bonne Nuit

Artık yolun sonuna geldim deyip ağlayasım da gelse, sanki çok iyi bir not alacakmış gibi hissediyorum. En son ki girdiğim etütün deneme sınavından çok iyi bekliyorum ve bu günlerde sadece Matematik çalışıyorum. Böyle Matematik çalıştıktan sonra bir duruyorum ve ne yapsam ben ya diyorum hep ama eğlenceli şeyler var. Mesela bir arkadaşınızla aranız hiç düzelmeyecek gibi ama ben bunu mesela bir şarkı dinlerken ancak aklıma getiriyorum. Pek de düşünmüyorum aslında kendimi. En son aynaya baktığımda, gözlerime bak yaaa. Hiç kendime bakamıyorum dedim. Cuma günü okuldayken de bayağı manyak olmuştum. Sürekli soru çözdüm. Az kaldı yani. Ama içim umut dolu. Harika geçecek diyor içimden bir ses. Az kaldı ve başaracaksın. Her şeye değdi diyeceksin. En ufak tartıştığın insanlara bile üzülmeyeceksin. Dert etme diye haykırıyor.. 


Sürpriz: Kitap adına gerçekten de umutluyum. Yarıyıl tatilinde taslağımı sonlandırmayı ve artık atağa geçmeyi planlıyorum. Gerçekten her şey çok harika gidiyor *.*

Not: Bir de bu aralar Fransızca'ya merak saldım. Bonne nuit (İyi geceler) deyip duruyorum. Yaz tatilinde de Fransızca'ya başlamak istiyorum.

Yorumlar

  1. İki gün kafanı dinlendir küçük hanım.
    Demek kitap yazıyorsun bir gün senin kitaplarınıda okurum inşallah.
    Bana imzalarsın di mi kitabını:)

    Fransızca zor hatta baya zor ama güzel:)
    Kuzenlerimden duydugum kadar sesler konuşma çok güzel. Gırtlaktan ve güzel konuşuyorlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özel ders aldığım bir Matematikçi var. O son güne kadar çalış diyor. Matematik eksiklerimi gidermeye çalışıyorum.
      İmza günü olabilecek kadar kendime güvenmiyorum ki :))

      Zorluğunu biliyorum ve zorluğuna karşı o kadar istiyorum ki. Gerçekten Fransızlara olan ilgim her gün artıyor. Pariste satılan macaronların tadlarını falan tadasım geliyor. Sanki bir hayal gibi ve ben ilk defa bir şeye bu kadar ilgi sardım. Annem de sana çok yakışır diyor :))

      Sil
    2. Hım ne bileyim insan cok yüklenince daha cok karıstırmaz mı bende öyle olur.
      Olur olur matmazel bu hayatta inanmadığımız hayaller gerçekleşir başrolünde oluruz:)

      Yurt dışındaki yiyecekler zaten görüntü olarak insanın iştahını kabartıyor :)
      Bir gün Paris yolcusu olunca yersin matmazel:)

      Sil
    3. Doktora yapan biri. Biliyor olmalı.. :) Yani ne yaptığını biliyor olmalı :) Yoksa ben de dedim :) Aman, o zaman gerçek örneğini biliyorum. Aman amaaan :))

      Biraz zor gibi gözükse de bunlar da hayal sonuçta :))

      Sil
    4. Her insanda degişir o durum bence:)
      Olsun sen cözerken rahatsan:)

      Bir seyi gerçekleştirmen için önce hayalini kurman lazım matmazel:)
      Hayal güzeldir kur gitsin:)

      Sil
    5. Ummm, ben konuyu iyice felsefeleştirmeden önce bence durmalısın :))

      Sil
    6. Hahahah peki matmazel:)

      Sil
    7. İrem sınav yarın heralde
      her seyi unuttum zannediyorsun ama sınavda soruları görünce aklına gelir merak etme:)
      Öyle olur saşırırsın kendine rahatla stres yapma her şey güzel olacak:)

      Sil
    8. Yarın evet :)
      Son güne kadar çalıştım, olsun artık.
      Moralim bir bozuk, bilmiyorum..

      Sil
    9. Sınava girmeden sevdigin müzikleri dinle mırıldan.
      Ben öyle olunca mutlu ve gülerek girmiştim sınava.
      Totem yapmıstım bir nevi.

      Sil
    10. Bakalım yaa :)) Ben matematiği bir atlatsam :))

      Sil
  2. Herşey çok güzel olacak irem sıkıntı yok :)

    YanıtlaSil
  3. motherfull haaaaa çokoooş :) bonne nuit :) bonne chance :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 7. Sınıflar yazmış etütte :)) Bonne nuit :)) Aaa, bonne chance. O zaman bonne iyi demek ve değişmiyor ? :)) İngilizceen kolaymış :)) Tek İngilizce olduğunu varsayarken, döndüm baktım o da ne ?? Deep, Fransızca'yı açıklayabilir misin ? :))

      Sil
  4. nuit gece jour sabah. bonjour günaydın :) fransızca seviyom işteeee yaa hoş dil müzikleri filmleri de güzel, edebiyatta da iyi dil. zarif dil ya. aşk dili sevgi dili derler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paris de öyle, oraya ait *.* Çok seviyorum ama yaaa *.* Zahideyle barıştık. Özlemişim yaa :))

      Sil
    2. zahide sevindiim :) dinlen artık yaaa çalışmaaaaa :)

      Sil
    3. Çalışmam gerekiyormuş, ufff :((( Moralim bozuluyor zaten :(( O gerginliği şimdiden aldım. Doktora da gidemedik zaten :((

      Sil
    4. o zaman azcık çalış azcık. yorma zihnini. :)

      Sil
    5. Söz söyleyemiyorsun ki :(( Moralimi bozdular zaten. Herkes son gün dinlenirken, ben ders çalışıcam :'(

      Sil
    6. annenler mi çalış diyo. o zaman yarın sakın çalışma ama dinlen hatta gez dolaş biraz ama :)

      Sil
    7. Yarın bir tanıdığımız var Matematik anlatıcak. Doktorasını falan yapıyor. Dün de çalıştık. Yarın çalışıcaz diye etüte gitmicem. O dedi zaten. Olmaz yani.. Annem de izin vermiyor. İyice bıktım. Valla bıktım :(

      Sil
  5. Bilgiç bu akşam film keyfi yapacak, yarın da dışarı çıkmayı düşünüyoruz. Artık bundan sonra tekrarı bırakıp kafasını boşaltacak. Dinç bir kafa da önemli sınavda. Sen de en azından yarın akşam hiç birşeyi ellemeyip, güzel bir kitabına gömül bence :)

    Haydi bakalım başarılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimse beni düşünmüyoe ki zaten :(( İrem çalış İrem çalış :(( Son güne kadar çalışacakmışım :(( Kimse beni düşünmüyor :(( Bir insanın doğal özelliği yorulmakken, çalış çalış çalış :((

      Teşekkür ederim.

      Sil
  6. Ha bir de :

    bonne chance :)

    YanıtlaSil
  7. Ştreşş yok başarılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay çok az kaldı ama yaaa :((

      Sil
    2. kesekağıdına nefes al ver. işe yarar :))

      Sil
    3. Kesekağıdı bulursam olur. Dalga geçmiyorsun değil mi ? :)))

      Sil
    4. Hayır bana güven.. Ben ileri seviye de panik atak hastasıyım.

      Sil
    5. Hey hey hey, beynim karıştı. Boyutlanmış yani ? :)) Ayyy ayyy :)

      Sil
  8. bugünü çok sakin geçir olur muuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah :/ Çok karmakarışık her şeeeeey :(

      Sil
  9. sınavdan sonra önce bişiler yiyin sonra kafe sonra sahile gidin sona sinema. ama en çok sahilde açık havada durun yaaa. ona da çok başarılar dile benden. dua daq ediyim akşam sizeeee. hadiiii oleeeey az kaldııı. kim tutar siziiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum. Çoğu şeyi unuttum zaten. Şimdi böyle de olunca, ya işte garip. Bilmiyorum bir garip. Çok çabuk sinirleniyorum. Yeni fark ettim. Ya işte yine duygusalım. Dilerim tabii. Şey zaten öyle gezemem. Annem izin vermez. Ya her neyse teşekkür ederiz... :)

      Sil
    2. boşveeer her şey garip bu hayattaaaa. boşveeer geççek hepsiiiii :)

      Sil
    3. Hayır, öyle sanıyorsun. Ben bir garip hissettiğimde hep bir şey olur. Zahide de biliyor. Gerçekten içim içimi yiyor :(((

      Sil
    4. biraz hava alsana çıkıp. boş boş gezsene.

      Sil
    5. Ben 18'imde değilim fark ediyor musun bilmiyorum ?

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu "Çıkmaz Sokak"

Kitap Fuarı'ndan aldığım kitapların hemen ertesini günü kitaplarımı okumaya başladım. Doğrusu okumadığım çok kitap artmıştı ancak çok uzun bir sürede bitirdiğim için yine kendime biraz söylensem de gerçekten güzel bir kitaptı. O zaman tümden nasıl bir yorum aldı benden, inceleyelim hadi ! :)

Çıkmaz sokaklara elveda deyin. Artık öyle bir çıkmaz sokağınız olacak ki, ruhunuz bile sokaklara elveda diyemeyecek. Belki de yeniden aşık olacaksınız bu umutlarla ve, artık bir aşkı sonlandırmanın ve yeni bir aşka başlamanın tam da bu sokaklar arası geçişte göreceğiz. Eslin'in çıkmaz sokağına hoşgeldiniz "Yiğit Kutay" ile birlikte..

Eh artık bir kitap okumamın vakti gelmiş ve çatmıştı ki bu kitap oldukça ince gözüküyor dimi ? Aslında bu kitap 622 sayfa ve oldukça büyük olan yazılarıyla da olsa uzun bir sürede bitirdim maalesef. Bazen bazı şeylerden dolayı vaktim kalmıyordu ve kitabı bitirdiğimde ilk olarak ağlayıp, sonra oh be iyi ki bitti dedim. Ancak oldukça güzel ve unutamay…

İzlediğim YouTube Kanalları

Uzun zamandır Gmail hesabımı açtığımdan sonra Blogger'ı keşfettim ve ardından blog yazmaya başladım ancak Gmail hesabımı açtıktan bir süre sonra da YouTube'a kaydoldum. Son 5 ay gibi bir zaman içerisinde o kadar aktifçe kullanmaya başladım ki artık laptop başından kalkmamamın tek sebebi video izlemek oluyor. 

Şimdi aklıma geldi de neden izlediğim kanalları paylaşarak herkese tanıtmıyorum dedim. Video izlerken dedim ben buna da başlayayım dedim. Umarım güzel bir liste oluşur ve faydalı bir post dizesi daha ortaya çıkar :))
1- İlk olarak az önce Onedio kanalından birkaç video izliyordum ve bundan başlamak istedim. Bu kanalı 2 ay önce keşfettim ve Onedio nun kendi web sitesinde 7'den 70'e harika paylaşımlar var. Bu YouTube kanalında da birçok komik dize videolar var. 
Onedio Kanalı
2- Normalde ben pek çok makyaj da yapmasam ilk makyaj videoları ile başlayıp sonradan eğlenceli videolarla konu alan Meryem Can'ı çok seviyorum. Fan değilim YouTube'da kimsenin ancak gö…

ÇEKİLİŞ VAAAR!!

Evet. Artık bunun zamanı gelmişti. Ve diğer çekilişteki gibi ödemeli düşünmüyorum. Umarım bir aksilik çıkmaz. 





Uzunca açıklama yapabileceğim kadar heyecansız değilim. Heyecanlı olduğum için pek unuttuğum şeyler de olabilir. BU BİR HIZLI ÇEKİLİŞTİR! :)) 
Öncelikle geçen seferki yaptığım çekiliş katılım şartı yüzünden 2 kişi katılmıştı. Blogum oldukça izlenmesi okunması yerlerde. Bu durum her bir yazımda etkisini bıraktı gerçekten. Ve ben de artık bu içimdeki volkanı patlatmaya karar verdim. Yarın için işim var dışarıda ve ben de aslında ya yarın ya da 4 Kasım'a kadar olacak çekilişi başlatıyorum. 
Katılım şarkı katıldım yazıp blogumu izlenmeye almak. Sadece bu. 2 kazananlı bir çekiliştir. Geri dönüş yapılmazsa bir diğer talihli kişiye aktarılır haberiniz olsun. Defterleri ben kendim yaptım. Belki beğenmeyeceksiniz ancak böyle maalesef :( İki kazanan da 2 renkli kalem, 1 siyah tükenmez kalem ve bir adet kırmızı kalem kazanacaktır. İki kazanana da sunduğum kitapları okumadım. Okuyam…

İzleyiciler