Ana içeriğe atla

TEOG İşte Buymuş !

Teog olarak 1.'sini aşmış bulunuyorum. Keşke daha çok dikkatli olsaydım da puanım biraz daha artardı. Moralimi bozdu ancak ağlasam da fayda etmeyecek bir durumdayım sonuçta. Şu an tek yapmam gereken blog ile ilişkim bir süre kesilecek. O korktuğum ve kendimden uzaklaştıp, mutsuz dolaştığım günlere geri dönmemek istediğim, o blogumun 1 yıl boyunca boş kalması beni üzmedi ancak acıttı içimi. Bu sefer öyle bir şey olsun istemiyorum. Bu arada bazıları da benim bu tür yazılarımdan bıkmış ve artık blogunla ilgili şeyler yaz artık diyor olabilirler ancak, burası benim. Sonuçta bu hesabımı ben açtım ve bu işe giriştim ve bir şirket yönetir gibi her aşamasında bilgi vermek ve ilgili gözükmek istiyorum. İstediğimi de yapmakta özgürüm. Sadece, karamsar olduğumu benimle konuşmayanlar bile artık anlıyor ve biliyor. Belki hafta sonları oturur yazarım bir iki laf. 


Teog nasıl geçti ?

İlk başta sandığım, 15 yanlış yaparım sadeceydi ancak öyle bir şey oldu ki Türkçe'den hep dikkat eksikliklerimden gitti. Teoga girmeden önce hep o ortalama alıp sevinenlerdendim ancak yolum Muhittin (Antalya'dakiler anlar) Yani ben o liseyi istemiyorum bile ama Antalya normal olanı bile tutmuyor. 2. Teogda düzeltirim diyenler de olsa hah diyeceğim. Az önce biraz yine yükseltmeler ve tahminlerde bulunarak gidip yine puan hesapladım ve galiba başka bir şehir sanki daha iyi olacak. Yani burada gidebileceğim seviyede bir lise bulamıyorum. Kendime yakıştıramıyorum ben bu hataları. Cidden çok kötü. Yani deneme sınavlarındaki notlarımdan kötü. Ben kim, o puanlar kim. Ancak elbette çalışacağım.

Endişe ya da telaş var mıydı sınavda ? 

Eh, Matematikte bildiğiniz gerilecektim. Yani o kadar iyi geçti dedim ama boş ya. Endişem bir çay sayesinde geçti. Normalde çok gerilirim, ancak bu sınavda hiç öyle bir şey yaşamadım Allah'tan. Bin şükür ki o kadar düşük bir netim olmasına rağmen yine iyi bir not geldi. 

Bir daha bu hataları yapacak mısın ? 

Hataları 1. de anlarsın 2. de uygularsın 3. de artık pes et. Bu 1. dediğim girdiğimiz bu ilk sınav. 2. olarak 2. si oluyor Teog'un. Ancak 3. aşama ise tercih oluyor. Asıl yıkılış burada işte. Ben başka şehirleri de yazmak istiyorum. Bu yüzden biraz da buradaki gidebileceğim en yükseğinden okula bakıyorum ancak, iyi gelmiyor. Bu yüzden başka bir şehire de gitmek asıl kaçış yolu. Bu kaçıl da 4. oluyor galiba :))

Ama hala gülümse, çünkü hayat devam ediyor.. 

:))

Yorumlar

  1. Tatlım canını hiç sıkma Teog da gereken başarıyı sağlayamamış olman ileride iyi yerlere gelemeyeceğin anlamına gelmez.İnşallah her şey gönlünce olur.Hangi lisede olursan ol çok çalışmak ve azim ile istediğin yerlere gelebileceğini düşünüyorum.Sevgiler.Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, çok motive oldum :)) Umarım öyle olur. Çok da zorlamaz inşallah :) Hoşgeldiniz bu aradaaa :))) Hemen ziyaret edeceğim :)

      Sil
  2. Bu sınav oldu bitti artık. Neyse ki bir sınav daha var. Bu haftasonu güzel bir dinlen ve pazartesi günü sıkı bir plan yaparak kendine yeniden başla. İkinci sınav daha belirleyici oluyor. Üstelik bu sene sorular zor olduğuna göre okul puanları düşecek. Sıralamalar gelmeden anlaşılmaz me olduğu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bunları kendime hatırlattım :) Umarım diğer sınav daha iyi geçer :))

      Sil
  3. ay takma kafana, sınav da okul da çok önemli değil, geçcek hepsi nasıl olsaa, sen iyi olursan okul çok önemli değil, bakalım hayırlısı daha belli de değil, bizim türk eğitimi kötü zaten hep gerginlik, atlat hepsini yeter. ee bu çiçek gizemi neeeee :) teog çiçeği miii. geçen yazından devam eden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya, ben 400 hatta 350 falan da gelmez dedim ama o kadar yanlışım rağmen iyi bir not gelicek ya :) Ben de hiç sevmiyorum. Son günlerde hep böyle sinirliydim zaten. Sevmiyorum ya, baymıştım artık :) Eh bak tahmin etmeye kalkışmadın böyle olur hıh :) Öğretmenler gününde bir arkadaşım gidip kendine papatya almış :)) O beyazları seviyor, bunlar da artanlardı ya :)

      Sil
  4. Stres yapmamaya çalış stres yapınca daha iyi olmuyor inan ki. Sen yanlış yaptıysan herkesin yanlış yapma olasılığı var. Kendini motive etmeye bak, umarım başarırsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım iyi olur. İyi hissedemiyorum :(( Yine de teşekkürler :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Kitap Yorumu "Çıkmaz Sokak"

Kitap Fuarı'ndan aldığım kitapların hemen ertesini günü kitaplarımı okumaya başladım. Doğrusu okumadığım çok kitap artmıştı ancak çok uzun bir sürede bitirdiğim için yine kendime biraz söylensem de gerçekten güzel bir kitaptı. O zaman tümden nasıl bir yorum aldı benden, inceleyelim hadi ! :)

Çıkmaz sokaklara elveda deyin. Artık öyle bir çıkmaz sokağınız olacak ki, ruhunuz bile sokaklara elveda diyemeyecek. Belki de yeniden aşık olacaksınız bu umutlarla ve, artık bir aşkı sonlandırmanın ve yeni bir aşka başlamanın tam da bu sokaklar arası geçişte göreceğiz. Eslin'in çıkmaz sokağına hoşgeldiniz "Yiğit Kutay" ile birlikte..

Eh artık bir kitap okumamın vakti gelmiş ve çatmıştı ki bu kitap oldukça ince gözüküyor dimi ? Aslında bu kitap 622 sayfa ve oldukça büyük olan yazılarıyla da olsa uzun bir sürede bitirdim maalesef. Bazen bazı şeylerden dolayı vaktim kalmıyordu ve kitabı bitirdiğimde ilk olarak ağlayıp, sonra oh be iyi ki bitti dedim. Ancak oldukça güzel ve unutamay…

İzlediğim YouTube Kanalları

Uzun zamandır Gmail hesabımı açtığımdan sonra Blogger'ı keşfettim ve ardından blog yazmaya başladım ancak Gmail hesabımı açtıktan bir süre sonra da YouTube'a kaydoldum. Son 5 ay gibi bir zaman içerisinde o kadar aktifçe kullanmaya başladım ki artık laptop başından kalkmamamın tek sebebi video izlemek oluyor. 

Şimdi aklıma geldi de neden izlediğim kanalları paylaşarak herkese tanıtmıyorum dedim. Video izlerken dedim ben buna da başlayayım dedim. Umarım güzel bir liste oluşur ve faydalı bir post dizesi daha ortaya çıkar :))
1- İlk olarak az önce Onedio kanalından birkaç video izliyordum ve bundan başlamak istedim. Bu kanalı 2 ay önce keşfettim ve Onedio nun kendi web sitesinde 7'den 70'e harika paylaşımlar var. Bu YouTube kanalında da birçok komik dize videolar var. 
Onedio Kanalı
2- Normalde ben pek çok makyaj da yapmasam ilk makyaj videoları ile başlayıp sonradan eğlenceli videolarla konu alan Meryem Can'ı çok seviyorum. Fan değilim YouTube'da kimsenin ancak gö…

ÇEKİLİŞ VAAAR!!

Evet. Artık bunun zamanı gelmişti. Ve diğer çekilişteki gibi ödemeli düşünmüyorum. Umarım bir aksilik çıkmaz. 





Uzunca açıklama yapabileceğim kadar heyecansız değilim. Heyecanlı olduğum için pek unuttuğum şeyler de olabilir. BU BİR HIZLI ÇEKİLİŞTİR! :)) 
Öncelikle geçen seferki yaptığım çekiliş katılım şartı yüzünden 2 kişi katılmıştı. Blogum oldukça izlenmesi okunması yerlerde. Bu durum her bir yazımda etkisini bıraktı gerçekten. Ve ben de artık bu içimdeki volkanı patlatmaya karar verdim. Yarın için işim var dışarıda ve ben de aslında ya yarın ya da 4 Kasım'a kadar olacak çekilişi başlatıyorum. 
Katılım şarkı katıldım yazıp blogumu izlenmeye almak. Sadece bu. 2 kazananlı bir çekiliştir. Geri dönüş yapılmazsa bir diğer talihli kişiye aktarılır haberiniz olsun. Defterleri ben kendim yaptım. Belki beğenmeyeceksiniz ancak böyle maalesef :( İki kazanan da 2 renkli kalem, 1 siyah tükenmez kalem ve bir adet kırmızı kalem kazanacaktır. İki kazanana da sunduğum kitapları okumadım. Okuyam…

İzleyiciler