27 Kasım 2015 Cuma

TEOG İşte Buymuş !

Teog olarak 1.'sini aşmış bulunuyorum. Keşke daha çok dikkatli olsaydım da puanım biraz daha artardı. Moralimi bozdu ancak ağlasam da fayda etmeyecek bir durumdayım sonuçta. Şu an tek yapmam gereken blog ile ilişkim bir süre kesilecek. O korktuğum ve kendimden uzaklaştıp, mutsuz dolaştığım günlere geri dönmemek istediğim, o blogumun 1 yıl boyunca boş kalması beni üzmedi ancak acıttı içimi. Bu sefer öyle bir şey olsun istemiyorum. Bu arada bazıları da benim bu tür yazılarımdan bıkmış ve artık blogunla ilgili şeyler yaz artık diyor olabilirler ancak, burası benim. Sonuçta bu hesabımı ben açtım ve bu işe giriştim ve bir şirket yönetir gibi her aşamasında bilgi vermek ve ilgili gözükmek istiyorum. İstediğimi de yapmakta özgürüm. Sadece, karamsar olduğumu benimle konuşmayanlar bile artık anlıyor ve biliyor. Belki hafta sonları oturur yazarım bir iki laf. 


Teog nasıl geçti ?

İlk başta sandığım, 15 yanlış yaparım sadeceydi ancak öyle bir şey oldu ki Türkçe'den hep dikkat eksikliklerimden gitti. Teoga girmeden önce hep o ortalama alıp sevinenlerdendim ancak yolum Muhittin (Antalya'dakiler anlar) Yani ben o liseyi istemiyorum bile ama Antalya normal olanı bile tutmuyor. 2. Teogda düzeltirim diyenler de olsa hah diyeceğim. Az önce biraz yine yükseltmeler ve tahminlerde bulunarak gidip yine puan hesapladım ve galiba başka bir şehir sanki daha iyi olacak. Yani burada gidebileceğim seviyede bir lise bulamıyorum. Kendime yakıştıramıyorum ben bu hataları. Cidden çok kötü. Yani deneme sınavlarındaki notlarımdan kötü. Ben kim, o puanlar kim. Ancak elbette çalışacağım.

Endişe ya da telaş var mıydı sınavda ? 

Eh, Matematikte bildiğiniz gerilecektim. Yani o kadar iyi geçti dedim ama boş ya. Endişem bir çay sayesinde geçti. Normalde çok gerilirim, ancak bu sınavda hiç öyle bir şey yaşamadım Allah'tan. Bin şükür ki o kadar düşük bir netim olmasına rağmen yine iyi bir not geldi. 

Bir daha bu hataları yapacak mısın ? 

Hataları 1. de anlarsın 2. de uygularsın 3. de artık pes et. Bu 1. dediğim girdiğimiz bu ilk sınav. 2. olarak 2. si oluyor Teog'un. Ancak 3. aşama ise tercih oluyor. Asıl yıkılış burada işte. Ben başka şehirleri de yazmak istiyorum. Bu yüzden biraz da buradaki gidebileceğim en yükseğinden okula bakıyorum ancak, iyi gelmiyor. Bu yüzden başka bir şehire de gitmek asıl kaçış yolu. Bu kaçıl da 4. oluyor galiba :))

Ama hala gülümse, çünkü hayat devam ediyor.. 

:))

8 yorum:

  1. Tatlım canını hiç sıkma Teog da gereken başarıyı sağlayamamış olman ileride iyi yerlere gelemeyeceğin anlamına gelmez.İnşallah her şey gönlünce olur.Hangi lisede olursan ol çok çalışmak ve azim ile istediğin yerlere gelebileceğini düşünüyorum.Sevgiler.Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, çok motive oldum :)) Umarım öyle olur. Çok da zorlamaz inşallah :) Hoşgeldiniz bu aradaaa :))) Hemen ziyaret edeceğim :)

      Sil
  2. Bu sınav oldu bitti artık. Neyse ki bir sınav daha var. Bu haftasonu güzel bir dinlen ve pazartesi günü sıkı bir plan yaparak kendine yeniden başla. İkinci sınav daha belirleyici oluyor. Üstelik bu sene sorular zor olduğuna göre okul puanları düşecek. Sıralamalar gelmeden anlaşılmaz me olduğu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bunları kendime hatırlattım :) Umarım diğer sınav daha iyi geçer :))

      Sil
  3. ay takma kafana, sınav da okul da çok önemli değil, geçcek hepsi nasıl olsaa, sen iyi olursan okul çok önemli değil, bakalım hayırlısı daha belli de değil, bizim türk eğitimi kötü zaten hep gerginlik, atlat hepsini yeter. ee bu çiçek gizemi neeeee :) teog çiçeği miii. geçen yazından devam eden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya, ben 400 hatta 350 falan da gelmez dedim ama o kadar yanlışım rağmen iyi bir not gelicek ya :) Ben de hiç sevmiyorum. Son günlerde hep böyle sinirliydim zaten. Sevmiyorum ya, baymıştım artık :) Eh bak tahmin etmeye kalkışmadın böyle olur hıh :) Öğretmenler gününde bir arkadaşım gidip kendine papatya almış :)) O beyazları seviyor, bunlar da artanlardı ya :)

      Sil
  4. Stres yapmamaya çalış stres yapınca daha iyi olmuyor inan ki. Sen yanlış yaptıysan herkesin yanlış yapma olasılığı var. Kendini motive etmeye bak, umarım başarırsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım iyi olur. İyi hissedemiyorum :(( Yine de teşekkürler :)

      Sil