15 Aralık 2015 Salı

2- The Notebook

Artık bu seride sadece İngilizce değil diğer aşık olduğum dil Fransızca'dan da sözler paylaşmak istiyorum. Gerçekten İngilizce benim için ayrıdır ancak Fransızca o kadar hoş kiii ! *.* 

(Bu serideki her yazı Google Translate aracılığıyla yazılmıştır zoaa :))


"Attendez énergie dans la chanson que je voulais que vous me aimes . Vous aller chercher l'amour d'une autre manière .."

"I'm still full gas complex , which also if you without you .."

"Allez-vous attendre pour moi encore, il arrête ? Allez-vous suivre son cœur arrêté lorsque nos yeux se rencontrent ? "

"Il a mis son cœur mains et écouter :

Je t'aime !"

6 yorum:

  1. başka türlü bir aşk varmış bu şarkıda, enerji de varmış :) benim için bekler misin, gözlerimiz karşılaşcak. ha haaa aferiiim sanaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neeee ? Heeey anlayamadım ??? :) Bir daha söyle :)

      Sil
    2. yadığın sözler böyle diyoooo :)

      Sil
    3. Ay çeviri yapma utanıyorum ~.~

      Sil
  2. Annem babam Fransızca öğretmeniydi ama beni bu konuda öksüz yetim komuşlar anacığım. Neyse ki 4 yaşımdan itibaren kulaktan dolma da olsa yoğun fransızcaya maruz kalaraktan telaffuzum iyidir. Şimdi geldi sıra kendisini öğrenmeye.
    deep! yardım! :)
    evde oturduğum yerden en güzel nasıl öğrenebilirim, bir önerin var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahhaha :)) Ay annem zaten dil öğrenmek istiyorum dediğimde hemen göndermek istiyor yaa :))

      Sil