2- Şarkı Esintileri "Home"

Bir aralar dilimden düşmeyen ve mırıldanıp durduğum bir şarkıydı bu da. Bugün okuldan çıkıp yine taşıması zor olan kitap ve fularım vardı. Telefonumu bir yere koyamadan kitabın arkasına koymuş tutmaya çalışıyordum. Çıktım öylecek, dilimde bir home şarkısı.. 


Aslında diğer bir Şarkı Esintileri şarkısında o şarkıya bağlılığımla birkaç deneme yazmıştım ancak bu şarkı beni böyle sonbahar ayında bir hoş yapıyor içimi. Sadece bu yönlerden seviyorum demeyeceğim, bir ara şarkının türkçe çevirisine baktım. Çevirisi de dilimdeydi bir aralar. Bugün de bu şarkıyı çok dinlediğim için bunu paylaşmak istedim.

Home - Gabrielle Aplin (Çeviri)

'Cause they say : 
Çünkü diyorlar ki 

home is where your heart is set in stone 
Ev,kalbinin taş içine konulduğu yerdir 

Is where you go when you're alone 
Yalnız olduğunda gittiğin yerdir 

Is where you go to rest your bones. 
Kemiklerini dinlendirmek için gittiğin yerdir 

It's not just where you lay your head 
Ev,sadece başını koyduğun yer değildir 

It's not just where you make your bed. 
Sadece yatağını yaptığın yer değildir 

As long as we're together, 
Biz birlikte olduğumuz müddetçe 

does it matter where we go? 
Nereye gittiğimiz önemli mi? 

Home... home... home... home 
Ev…ev…ev…ev 

Şarkıya Ulaşmak İçin: https://www.youtube.com/watch?v=8mVbdjec0pA

Yorumlar

  1. Sabahın ilk şarkısı bu oldu :) Çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  2. ay sen dilci ol ilerde yaaa seviyon benim gibiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay o kadar kolay değil ki, bir sene ilgi sarıyorsam diğer sene ilgim devam edecek mi ? :) Belli değil :) Hiç gelmiyorsun, hıh ben de gelmiyorum..

      Sil
    2. annatsanaaaa nası gidiyoooooo neler oluyooooo :)

      Sil
    3. Aslında dopdolu yaaa. Ona mesaj attıktan sonra iyi olmadı, engelledim falan. Sonra eski sevgili olayından bir şeyler var, sonra kavga çıktı bizim sınıftan birisi işte. Sonra oydu buydu derken yarın yine kavga var ve yarına yetiştirmem resim ödevim var. Yarısı kaldı, bitiremiyorum ufff. Sonra şey var projelere başlicam. Bugün iki dersten aldım, ikisi de 25 gün sonraya. Cumartesi bir erkek var. Galiba yani bişeyler şey oluyor uff anladın sen işte. Uyarsan da Edalar da uyarıyor ama bak daha Zahide'ye de söylemedim kesinleşmeden falan. İşte şey var kaynak alıcam pazar günü bir gidip. Sonra ödevler ve birkaç konu tekrarları yapmam gerek. Bazı ödevleri unutmamaya çalışıyorum işte. Başka başkaaaaa :)) Duraktaki çocuuuk :) 2 seferdir öyle bir bakıyor ki, öyle bir sırıtış yoktur :)))

      Sil
    4. güzel hayat. ama bak birilerinin seni üzmesine izin vermeeeee yaaa :)

      Sil
    5. Aslında ben ne zaman biriyle tanışsam hemen tepkili olup da moralimi bozan bir Eda var ve artık ona birkaç şey söylemek istemiyorum. Ona göre benim tanıştığım her insan aynı. Onlara göre değil de kendime göre yaşasam daha güzel. Günler güzel geçiyor, sadece düşüncelerim karmakarışık :)

      Sil
    6. nasılsın. ağrıyo mu çenen çok çok geçmiş olsun ya. neden olmuş ki böyle bişi yaa söleseneee.

      Sil
    7. Arada ağrı yapıyor ve cidden ama çok kötü olmuştu. Yalnız konuşunca bile ağrıyor, korkuyorum :(( Diş sıkmasından dolayı olmuş. Çene'nin tam kökü var ya, yanağında işte orası çok ağrıyor ve dişimle çenem arasında ağrıyıp duruyor. Ya işte bundan dolayı çenem çıkabilir bu yüzden damaklık kullanacağım. Sert şeyller yememem gerek. Ölçü aldılar 1 hafta sonra alıp takacağım. Yalnız 3 sene takmam gerek. Sadece akşamları yatarken takacağım. Ağrıdan duramıyordum. Etüte de gidemedim. İlk kulak ağrısı için gittim ama yok bir sorun çene cerrahisine görünün dedi. Hastaneden çıktık 2 saat sonraya çene cerrahından randevuyla hemen gittik. Eh işte. Ay valla pek de şey değildi ama şimdi moralim bozulmuşken bozamıyorum. Yarın da sınav vae etütte. Pts için. Onna gidicem ve sonra aiyy gezeceğim !! *.*

      Sil
    8. ayy dişlerini mi sıkıyodun yaa neden kii. oleeey gez tabiii dinlen yaaaa çok yoruluyon kii :)

      Sil
    9. Şey demişti doktor, bir stresten falan olabilir bir de küçüklüğünde geçirdiği bir travma dedi. Hiç çeneni bir yere çarptın mı ? Dedi. 1 sene önce havuza balıklama atlarken çenemi zemine vurmuştum. Muhtemelen bundan dolayı olmuştur. Stres de olabilir. Ya işte öyle.. Hala diş sıkıyorum şu an biliyor musun ? Ama yarın daha güzel geçicek :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar