27- Filmler'in Esintileri "Ali Baba ve 7 Cüceler"

Filmden çıktıktan sonra parama değmedi dediğim tek film oldu galiba. Hala içim gidiyor. Filmin Cem Yılmaz yapımı olduğuna güvenip fragmandan bir şey anlamasam da kendim rezerve bile yaptım sinemadan ama hüsranla çıktım diyebilirim. 


Filmi kendim konusunu anlatmaya çalışsam yapamayacağımı bilsem de yine de elimden geldiğinde anlatmaya çalışacağım.

Aslında filme Cem Yılmaz işte diyerek gideyim dedim. Aslında aklımda gitmek için harika filmler vardı ama dedim ki, iyi bir salon olsun. Gideceğimiz yerde de en iyi film olarak bu olduğu için, ancak buna zorladım (!) diyebilirim. Hala hüsran içerisindeyim.. 

Şenay ve ölen eşinin kardeşi İlber ile birlikte cüce yapımına başlayıp, bunu Avrupa'ya duyurmak için Sofya'ya gelirler. Türk milleti işte, başına ne geleceğini bilmez. İki kelime İngilizce kelimeyi bir araya getiremezler ancak fuarda satış yapamadıklarından pineklerken bir adamlar gelir. Bunlara 7+1 tane cüce satarlar ve hiçbir şeyden haberleri yoktur. Sonrası Türklerin işi işte :))

Oyuncular: Cem Yılmaz
Zafer Algöz
Çetin Altay
Irina Ivkina
Yosi Mizrahi

Benim aslında en ilginç gördüğüm Can Yılmaz'ın bin tane dili konuştuğu kısım vardı. Boris Mancov oluyor filmde. Boris, Şenay ve İlber'e gitmeleri için bin tane dilde gidin diyordu ama Türk işi Türkçeden gidin diyor artık :) Argo içerikli ama komik olmasını bu sağlıyordu biraz da. En beğendiğim kısım oydu. O kısımda zaten bütün salon kahkaha attı :) 

Puanım aslında filmden çıkar çıkmaz 1/4'dü ama hadi dedim 2/4 olsun :) Gideceğiniz film kalmadığında en iyi gelene gitmeyin efenim. İyi seyirler :) 

Yorumlar

  1. hatırlanacak bir an
    maundy thursday
    traces of love
    the classic
    april snow.

    seçersiniz aralarından :)

    YanıtlaSil
  2. ya herkes kötü diyor bu filme.O kadar çok kötü dendi ki, gidip izleyesim geliyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy hayııır :) Bence internet üzerinden izleyin, daha iyi :) Bu film için değil de başka bir film için düşünün hakkınızı :)

      Sil
  3. aaa kötü müymüş? çocuklardan zaten sinemaya yılda 1 falan gidiyorum herhalde, hakkımı başka bir filme saklayayım o vakit:)

    YanıtlaSil
  4. hadi ya kötü demek...
    E vakit kaybetmeyelim öyleyse :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar