26 Aralık 2015 Cumartesi

99 Takip Eden

O DA NE ?!?!?! 99 ?! ALLAHIM !! Allah'ın 99 ismi :))


Son günlerde takipçi sayımı arttırmak için bir şeyler denemeye çalışıyorum hep. Bazı kişiler keşfedip takip etmeye çalışıyorum. Kendimi duyurmaya demek daha doğru olur. Aslında 100 takipçim olursa pek sevinmek için bir şeyler yazmaya gerek yok dedim ama dedim ki neden 100 olmuyor :) Bakın şimdi :) 


Günlerdir 99'da böyle ve kaldı yani :) Hani dedim 100 olsa hoş da 99 olunca seviniyorum. Günlerdir 99 ve 99'a sevinen tek kişiyim galiba. Ay teşekkürler ya :) Ya çok hoş çok :)) Bilmiyorum 100 olsun diye 4 gündür hep bakıyorum ama hala içim kıpır kıpır :))) Benim saatlere de bir zaafım var diyebilirim. Mesela 14.14 gibi bir saat olunca aaaayyy diyorum ne kadar şanslıyım :)) 

26 yorum:

  1. Benimde 999 :) sadece yanında bitane 9 fazla :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani tam sayı değil de hepsi aynı olunca neden bilmiyorum daha heyecanlı oluyor ya :)) Ve hala bozulmadı, hala aynı 99 :))

      Sil
    2. Ya ama ama naptın yaaaa :(

      Sil
    3. Ay sakinim zaten öylesine dedim ay tamam sustum bir şeycik demiyorum, gi git giiiitiiim :)

      Sil
  2. Daha da çoğaldığını görürsün inşallah :)) Her bir sayı keyif veriyor. Gerçi ben aktif ve içten takipçiden yanayım; ama sayılar artmadan o da pek mümkün olmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Aktif bende de yok ama idare edicem artık :)) İnşallah :) Teşekkürler :)

      Sil
  3. 100. Takipçi ben oldum ehehehehe

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaaa :)) Aslında 100 dü biliyor musun ? 99'a düştü öğlen. Ne oldu anlamadım :) Hatta bu yazıyı da silmiştim nasıl yorum geliyor yeaa oldum :))) Teşekkür ederim o zaman :)) Sık gel ya, boş kalıyor buralar :))

      Sil
  4. Takipçilere hiç takılmıyorum. Gerçekten takip ettiklerini düşünmüyorum çünkü. :) Arasıra yazılar kaç kere okunmuş diye bakarım.

    YanıtlaSil
  5. dediğin gibi kişilik meselesi. ve takipçilerinin yüze ulaşmasına çok sevindim irem. ^^
    yalnız bloguna bulmam hoş bir rastlantı üzerine oldu resmen.
    dün atlantis'linin blogunda rastlamıştım sana bir yorumun üzerine.
    sabah kalkınca bakarım dedim sık kullananlara ekledim blog adresini de unutmayayım diye. bloggerı açtığım da bir de ne göreyim! depp'in yazısında varsın. "resmen irem'in boguna bakmam için işaret" diye koşup geldim. iyiki de gelmişim diyorum. şimdi bir kaç yazını okudum. çok samimi bir üslubun var. kitap yazmaya başlamışsın sanırım. dilerim gayene ulaşırsın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya böyle konuşulmasını sevmiyorum hani yazarlıktan ama neyse :) Hoşgeldiniz çok teşekkür ederim :))

      Sil
    2. hoş buldum... farkında olmadan kötü bir şey dile getirsem (ki getirdiğimi hissediyorum) bunun için üzgünüm, affola. velâkin son derece içtendim dediğimde bilmeni isterim, sadece o an yazılarında gördüğümü dile getirmek istemiştim. biraz içinden geleni olduğu gibi yansıtan kişilerden olmuşumdur. bir daha yapmamaya çalışırım. kimsenin sevilmeyen bir husus tekerrür etmek hoşuma gitmez. dile getirdiğinden teşekkür ederim.

      Sil
    3. Ay hayıııır. Ya böyle düşünmeyin. Benden kaynaklandı sanırım. Ya ailem olsun ya da arkadaşlarım olsun hep yazarlıktan bahsediyorlar ama daha gizli kalmasını daha çok seviyorum diyelim. Hemen duyulmak istemiyorum ya da blogumun kitabıma yansıması yani blogdan elde ettiğim başarının kitabımda hobbidik kazanılan bir başarı olsun istemiyorum. Zaten bunu bildiklerinde hemen soruyorlar hemen böyle bir şeyler. Bende gizli kalsın ve heyecanlanmak istiyorum. Lütfen kusuruma bakmayın. Sorun sizde değildi. Bana karşı elbette bu güzel çünkü ben geveleme lafları pek sevmiyorum da :)) Gülümse lütfeeeeen :) Ya çok teşekkür ederim. Güzel yorumunuz için :) Sağlıcakla ve mutlulukla kalın :)

      Sil
  6. Saatlerde hep dilek tutarım ben de :)

    YanıtlaSil
  7. Nice nice takipçilere :) Ben de hemen takibe aldım

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı olsun, İnşallah daha fazlasına kavuşursun :)

    YanıtlaSil
  9. ve sonra 100 rakamı bile gerilerde kalır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaaa :)) 113 oldum hemen de :)

      Sil