Bir Gitmek İçin Gün Saydığım Film Daha !

Filmlerde olan aşkım yoktur benim. Sevdiğim sayılı söyleyebileceğim oyuncu vardır ama benim gerçekten hayranlıkla sevdiğim Chloe Grace Moretz saygıyla sunar !! 

Ayrıca benim diğer aşkla bağlandığım tek şey vardır. Wave (dalga) dır. Yani bu filmde de Wave geçiyor ama bu ölümcül bir wave. Ve bu filmde aşkla beklememem için sebep göremiyorum..


Oyuncu ve diğer kısımlardan ziyade filmi ilk Ali Baba ve 7 Cüceler filminin salonuna girerken mi çıkarken mi tam hatırlamıyorum ama oralarda gördüm ve bir durup uzunca baktığımı biliyorum. Tabii bu afiş yoktu ama Chloe büsbüyük şekilde afişteydi. O kadar heyecanlandım ki, umarım gidebilirim kelimeleri aklımdaydı. Eve gelince baktım fragmanı var ve gerçekten Chloe'ün en iyi oyunculuk yaptığı film bu olacak gibime geliyor. 

Sony de bu filmde reklam içeriyor. Bence büyük gelir saylayacak bir film olacak. If I Stay'i kaçırdım ama bunu kaçırmak istemiyorum!! *.* 

Oyuncuları da hemen şöyle aktarayım: 

Oyuncular: Chloë Grace Moretz
Nick Robinson
Ron Livingston
Maggie Siff
Alex Roe
Maria Bello
Maika Monroe
Liev Schreiber

Fragmanı İzlemek İçin: The 5th Wave - Official Trailer #1

Yorumlar

  1. Ne güzel ya... En son Madımak Carina'nın Günlüğü filmini böyle tutkuyla, heyecanla beklemiştim; ama tabii onun sebepleri malum. Bunun dışında ilgiyle beklediğim bir film yok maalesef. Ne bulursam daha doğrusu bulduklarım içinde ne ilgimi çekerse izlerim gibi bir şey :) İnşallah beklediğine değecek bir filmle karşılaşırsın ki öyle görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Hiç duymadım ben de onu ama ben Chloe'u çok seviyorum :)) Umarım ki zaten heyecanlı gözüküyor :) Özlemle bekliyorum :)

      Sil
  2. eeee gittin mi sonaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok yaa :)) January Ocak mıydı ya ? :)

      Sil
    2. Bu ayın 16 sında çıkıcak işte :) Bi gün giderim inşallah :))

      Sil
  3. Malesef o yurtdışındaki çıkış tarihi, ülkemizde 11 Mart'ta vizyona girmiş olacak :\ Olsun biz yine de bekleriz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaaa gerçekten miii ? :( Ama bakmam gerek kaldıramam ben öyleeeee :((((

      Sil
    2. Ya gerçekten çıkmadı yani :(( Ya Mart'a kadar kim bekleyecek yaaaaaa :((((((

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar