15 Aralık 2015 Salı

Elimden Alınanlar

Kararsızlık dolu içimde,
Seçimler sınırlıyor beynimi,
Düşünmekten başımı duvarlara vurmak istiyorum,
Doyasıya eğlenmek değil,
Doyasıya sevmek istiyorum,


Engeller dolu önümde,
Doyasıya sevmek için değil,
Kendimi aşmam için.
Seni sevmek için değil,
Özgürlüğümü keşfetmek için,
Kendimi aşmam gerek ilk önce.

Kendimi keşfe çıkmam gerek bunun için,
Kendimle tanışıp,
Kendi evimi bulmam lazım.
Belki senin yanındadır ?
Evim..

Saklama evimi benden.
Benden gizleme artık duygularımı,
Özgürlüğüm ellerinde,
Yeniden keşfetmem senin elinde,
Bırak keşfedeyim kendimi,
Senin yanındaki evimde...

Aldıklarını geri istiyorum,
İzinsizce aldığını biliyorum,
Bu oyunu bitir ve artık bana geri ver,
Her şeyle birlikte,
Sensiz de olur.
Seni de bulurum çünkü...

Not: Bu şarkı çok hoş değil mi ya ? :)

Toy Box - Catahoula

6 yorum:

  1. sözler ne güzelmiş ama yaaa valla çok çok iyi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay tabii ki güzel olsak falan :))) Şarkı'yı daha çok beğendim ben ya :)

      Sil
  2. Seçimler sınırlıyor demişsin ya, diyorum bu kız oy mu kullandı :)
    Şiir okumayıp haber okumaktan beynim sulanmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahhahha :)) Sizi benim bloguma uğratalım haberden ziyade :))

      Sil