İşte Sen

Yine bir dalga daha yüklendi üzerime. Bir şimşek çaktı yine içimdeki insanlara. Sözler yankılandı kulağımdaki kulaklıktan. Her gün gördüğüm 06.42'de gözlerimizin buluşması ve 2 dakika sonra sen bakmasan da benim bakışlarım kadar soğuk bir havadayız biliyorum. 


Bugün yine üzerimde haki rengi yağmurluğum var. Ben de bıktım aslında, kot ceketimi özledim. Seni özlediğim gibi, zorla da olsa katlanıyorum bu duruma. Kusura bakma, gözlerimiz birleşemez. Taa ki beni seviyorsan gitme dediğimde kolunu tuttuğum gibi. Kolunu omzuma atmışken elimdeki kitabı incelerkenki halin gibi. İnsanların sesleri arasındaki o beyaz camlı odadaki kaçamakların gibi. Oysaki o anlarda o kadar yalnız hissederken tek varlığın yetiyordu bana. O kolunu atışın ve o günki giydiğim kıyafetler bile aklımda sevgilim. 3 gün sonraki ilk tartışmamızdan sonra önüne gelip gözlerine yine bakamadığım gibi titriyorum tek başıma şimdi bu kış ayında. Varlığın olsaydı, o kadar sıkı sarardın ki beni. 

Benden bahsedişin ve seni bu kadar uzun süre rüyamda görmüşken bir umut besliyorum içimde biliyor musun ? Ya geri döner ve bu sefer seni seviyorum, benimle çıkar mısın demeni o kadar bekliyorum ki.. İkilemdeyim be adamım. En yakın arkadaşımla gelmiş konuşurken bile içimdeki parçalar duruyor. Bugün mesela, aklımdaydın o kadar süreden sonra. O kadar erkeğin arasında benim içimde sen vardın. İlk defa bu kadar kin beslemedim sana, kalbim sana açık diye.. 

Ona söylediğin sözler aklımdaydı. Duramadım aradım arkadaşımı ilk fırsatta. "Aklımdan çıkmıyor be ! Söyle neden ? "

Ona söylediğin söz aklıma takılıyor;

  "İrem ile takılmıyorsunuz, bir sorun mu var ?" 

Bunda bir mana aradım. Sonra biz o mesajlarınıza bakarken, arkadan senin geçebileceğin aklıma geldiği gibi çıktım o sınıftan. Baktım sınıfına birkaç tenefüs sonra. Bakıyordun.. İlk defa bu kadar kimsesizdin be adam ! Neden ? Ama sevemem biliyor musun ? Eskisi gibi yumuşak değil kalbim. Siyah asker botlar, siyah yırtık pantolon, siyah v yaka kazak, haki rengi yağmurluklaydım. 2 sene önce beyaz kazak, içimde okul forması, kırmızıya kaçık siyah pantolon, beyaz spor ayakkabı. 

Hayır, biliyorum. Sen o ne duraktaki kişisin, ne de milletin içinden gözlere takılan erkeklerden. Sen içimdeki baharsın, yeri geldiğinde üşüten; yeri geldiğinde kendine çeken, yeri geldiğinde terleten. Sen içimdeki sensin..

Yorumlar

  1. bak bu çok güzel yazını sabah okumuştum. bi tanecik yazın var ya diyodum dursun daa sona geleyim yorumaaaaa. bi kereeeei öyle bir foto koymuşsun kiii, o makaronlarııı, gözüm kaldııı. sona da ne güzel yazmışsın bak bu denemeyi. dalga var yineee :) içinde yaşattığın biri. çok duygusal hüzünlü yaaaa :)))) sorularını da unutmadım kiiii zateeen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şey, aslında bu benim. Anlattığım şyleer de benim duygularım. Yani bir konu ele almadım, duygularımı ele aldım. Valla hiç kimse gelmiyor, moralim bozuk zaten. O makaronları Bengisu yapmış, ben de çok beğendim :) Tişikkürler :) Dalgasız olmaz, bak zaten Wattpad'de hikayeye başladım, hiç umutsuzum ama neşeli gibi gözükmeye çalışıyorum. Ya işte, içinizde yarım kalmış biri oluyor işte, sonra o kadar süre sonra rüyanda onunla sevgili gibi görüyorsun, 2 gün sonra en yakın arkadaşına seni soruyor.. Unuttun bak, hatırlatmasam valla bak cevaplamıcaksan silebilirim. Zorluyorum zaten iyice neyse ben sileyim. Kusura bakma.

      Sil
    2. biliyom ki sen olduğunu anlıyorum kii :) kimse gelmiyo mu. bloguna mı. gelirler yaaa haftasonu görmemişlerdir ki. makaron sevilmez miii. dalga evet senin dalgan iştee :)wadped hikayeni de okuycam :) anladım seni sormuş. moralin neden bozuk yaa. unutmadım. sen derslerle meşgulsun diye cevaplamıyom kiii :) allam silmeeee du cevaplıcam. özür dilerim. ben seni düşündüğüm için yapmıyodum yaaaaa :) gece bakayım şimdi ev işi yapıyom. gece cevaplarım kiiiii :)))

      Sil
    3. Ya hayır, kimsesiz gibi kaldım ortalıkta, sürekli ağlayasım geliyor. İkilemdeyim şu tercihlerimde. Kendimi unuttum, işim gücüm Teog.. Belki de boşuna umutlanıyorum. Beni niye sordu diye umut arıyorum sadece. Boş.. Kimsede bir değerim yok bunu anlıyorum ve yani bir şey düşünmüyorum bile. Yat kalk okula git etüte git gel yemek ye uyu. Biri de desin ki İrem desin. Evde de durmak içimi yedirtiyor. İnsanlara yükümlü kaldım ya.. Ya ben neden böyleyim... Hayır hayır, sorun değil kenarda duruyor. Uğraşma. Çok ciddiyim gerek yok. Yabancı yazar olsa cevaplayacak sanki gidip öyle bir seri olmadı. Zaten işin varmış işte. Şey, bir süre zaten yorgunum uykuluyum moralim bozuk falan kimseyle konuşup sıkmak istemiyorum insanları. Görüşürüz..

      Sil
    4. neyde ikilemdesin annatsana hadii. bu sene böyle ama bitcek seneye hepsi sabır hadi. sadece çok fazla düşünüyon sen hepsi bu. şimdi sebze alıp yemek pişircem dışarı çıkıp gelcem. yaz sen şu ikilemi hadiii :) sıkılmam ben öle şeler demeee. moraline ne olduuuuu yaaa.

      Sil
    5. Onunla konuşmakta ikilemdeyim. Arkadaşım umursama falan dedi dün ama sırf bişi sormasın falan diye mi ne yaptım bilmiyorum ama üzülmme falan deyince tamam iyiyim dedim. Ya işte, konuları biliyorum ve babam neden yapamadın o zaman diyor. Aklıma geçmiş falan geliyor işte, hani düşünüyorum diyelim yine sevgili oldum, içimi sinirlenince döken bir insanım ben. Bir döksem, ben onun gözünde çok farklı biri olacağım. Ya gerçekten düşünmüyorum. Aklıma eski şeyler geliyor bu kadar. Moralimi bozuyor. Kendimi kitaba gömdüm 600'lere geldim. Depresyondaki kızlar gibiyim sürekli.. Ya evde başka alamet, duygularımda başka alamet. 3-4 ay sonra telefon alalım diyorlar ve hayır yani bıktım da. Onu geçtim, benim hemen kırılmalarım ağlamalarım var. Konuşsam teog ne olacak, konuşmazsam daha mı iyi olacak, konuşmazsam daha iyi olacak, ama eğer sevgili olursak, durum biraz karışır. Bizim sınıf öğretmeni bizi öğrenmişti, benim bütün psikolojik olaylarım orada başlıyor işte. Korkuyorum.. Yani bundan sonra bir de eğer bu olursa, ne olur durum bilmiyorum ve bu ikilem oluyor. Ya şey, ev işte.

      Sil
    6. Bak işte görüyor musun ? Aman, boşver. Sorma yani. Zaten bir şey yok.. Boşuna zaman kaybı.

      Sil
    7. bak bence sen sınava dek yaza dek sevgili olayından uzak dur. düşünme konuşma. zaten hassassın. kitap müzik filmle geçir boş zamanını. sınava da normal çalış işte. insanlardan erkeklerden şimdilik uzak dur yaa. evde de sınav çok konuşma bari ne biliyim. :)

      Sil
    8. Anlıyorum, sadece o beni sorması falan her neyse. Zaten bir şey hissetmemem en iyi avantajım galiba :)

      Sil
    9. sorsun boşver. onun ne düşündüğünü boşver. senin düşüncen önemli. gelip sana seni seviyorum dese bile bu onun sorunu ki. senin değil. sen kendi düşünce duygularını önemse. zaten şimdilerde bişi hissetme sen. dış etkilerden koru kendiniii :)

      Sil
    10. İyice çirkin ol da bakmasın sana diyosun yanii :) Kaptım hocaşişko :) Ama öyle bir şey var ki, bakmamam lazım. Ay çok riskli :)

      Sil
    11. İyice gıybet gibi ayyy kusura bakma :))

      Sil
  2. neyin var ama annat hadii. ne ikilemi. okullar mııı. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şey Deep, her şey. Bunaldım ve artık çok yoruldum. Beynim bulandı. En son güvendiğim kişi de yaptı yapacağını. Bir daha mesaj atamaz. O bilmemne şu falan derken idare edemiyorum..

      Sil
    2. haklısın. sabır hadi yaza kadar sabır. insanları düşünme. okul etüt sorular kitaplar müzikle geçir günlerini. geçcek bu günler hadi sabır hadi :)

      Sil
    3. Düşünsem de hata. Tamam ya... Ya bir şey bırakmıyprsun söyleyecek :)) Yani bir de okul bitişinde bile arkadaşımla güzel bir mezuniyet olsun diyor. Zaten arkadaşım okul başkanı. Mezuniyeti de düşününce o gün saçma bir şey olmaz inşallah :))

      Sil
    4. sen üzülme diye sölüyom. kendini üzme başkaları üzülsün :) mezuniyeti de şimdiden düşün sen aferin yaniiiii :))))

      Sil
    5. Ay kötü bişey yapmış gibi hissettim. Daha aylar var :)) Sadece daha 1. Dönem bile bitmedi :))

      Sil
    6. Bak en son paylaştığım yazıda linki var hikayemin, okursun :)

      Sil
    7. okurum ki yarıın :)

      Sil
    8. Okudun mu Dalgalar'ı :))

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar